Nee, want die kerel achtervolgt me in elk topic met zijn gezeik, dus ik heb geen reden om beleefd te blijven. Laat me gewoon met rust!quote:
Gewoon niet op reageren , dat soort kindren zijn een volwassen gesprek niet waardquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:17 schreef Puzzelaar het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom je zo raar tegen me doet.
dit is iets tussen mij en puzzelaar. Bemoei je er niet meequote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Bep het volgende:
[..]
Gewoon niet op reageren , dat soort kindren zijn een volwassen gesprek niet waard
Meestal zijn puzzelaars mietjes, ik denk dat je hem wel kan hebbenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want die kerel achtervolgt me in elk topic met zijn gezeik, dus ik heb geen reden om beleefd te blijven. Laat me gewoon met rust!
Nee hoor, dit gaat niet over tussen jou en mij, het gaat gewoon over dit topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dit is iets tussen mij en puzzelaar. Bemoei je er niet mee. Als je mij niet snapt, mag je t ook gewoon zeggen, dan wil ik t je best uitleggen
.
het topic mag op slot, omdat je mij en gronk (en anderen?) niet kunt overtuigenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:20 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat niet over tussen jou en mij, het gaat gewoon over dit topic.
Maar volgens mij kan hier beter een slotje op, het gaat helemaal nergens meer over!
Ik hoef je niet te snappen , ik snap alleen niet dat je in dit topic zo enorm disrespectvol zit te zijn , als je prive problemen hebt met een fokker vecht dat dan ergens anders uit , niet in het topic over een overleden kindquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dit is iets tussen mij en puzzelaar. Bemoei je er niet mee. Als je mij niet snapt, mag je t ook gewoon zeggen, dan wil ik t je best uitleggen
.
Omdat jij niet reageert op mij en me uitscheldt?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het topic mag op slot, omdat je mij en gronk (en anderen?) niet kunt overtuigen.
de problemen die ik heb met de fokker in kwestie gaan juist over deze kwestie, dus het hoort juist wél thuis in dit topic. Alsof jij bepaalt wat ik hier wel en niet mag zeggen trouwens. Ik mag zeker alleen sociaal gepaste antwoorden gevenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:22 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik hoef je niet te snappen , ik snap alleen niet dat je in dit topic zo enorm disrespectvol zit te zijn , als je prive problemen hebt met een fokker vecht dat dan ergens anders uit , niet in het topic over een overleden kind
waar wil je een reactie op hebben dan? Jij wilt dat ik toegeef dat je gelijk hebt. Nou dat zal je nooit van je leven meemaken, jongen. Althans: niet wat dit betreft.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:22 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Omdat jij niet reageert op mij en me uitscheldt?
Nee. Ik wil antwoord op de vraag waarom jouw tirades tegen het "oneerlijke" van dit topic wel voor anderen geldt, maar niet voor je eigen KLB-topics.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waar wil je een reactie op hebben dan? Jij wilt dat ik toegeef dat je gelijk hebt. Nou dat zal je nooit van je leven meemaken, jongen. Althans: niet wat dit betreft.
Ik snap niet wat je bedoelt, hoor? Verklaar je nader. Mag ik niet meer klagen over Ikea, omdat anderen meer reden van klagen hebben?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Nee. Ik wil antwoord op de vraag waarom jouw tirades tegen het "oneerlijke" van dit topic wel voor anderen geldt, maar niet voor je eigen KLB-topics.
Ik vind dat nogal hypocriet, kan ik niks aan doen.
Ow, 't is niet de eerste keer dat ik zoiets als dit post. Dus 't begint mij ook wel te vervelen. Maar ja, OCD hequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef milagro het volgende:
jezus, wat ben jij een drammer, zeg, dát is wat me tegenstaat, niet je mening, maar dat doorzeiken "ik mag zeggen wat ik wil en niemand houd me tegen, jullie hebben valse emoties en en en en dramdramdram"
... en vanuit die optiek respecteer ik je ook.quote:ja, ik slaap geen minuut minder om dit leed, klopt, maar op het moment dát ik het lees dan verplaats ik me,
Nee, omdat "er wel belangrijkere dingen zijn", volgens jouw "er zijn ook nog kindjes in afrika!"-redenatie die je in dit topic presenteert.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, hoor? Verklaar je nader. Mag ik niet meer klagen over Ikea, omdat anderen meer reden van klagen hebben?
Je hebt al het recht om te zeggen wat je wil. Maar dat geldt dan ook voor mensen waar jij het NIET mee eens bent.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Ow, 't is niet de eerste keer dat ik zoiets als dit post. Dus 't begint mij ook wel te vervelen. Maar ja, OCD he
[..]
... en vanuit die optiek respecteer ik je ook.
Maar, al heb ik zelf geen kinderen, ik zou prima in staat zijn om in het hypothetische geval dat ik zelf in die situatie terecht zou zijn gekomen, tegen de begrafenisondernemer te zeggen 'nou, na deze kan 't een tijdje duren voordat we weer bij je komen, want dit was de laatste'. Maar ja, zwarte humor is natuurlijk vreeeeselijk ongepast.![]()
En da's 't punt wat ik eigenlijk wil maken: ik erger me niet zozeer aan die hypocriete stille-tochtlopers die vooral R.I.P. posten voor hun goede gevoel, maar vooral aan het verplichte format waarin leed bewezen moet worden, en waarin geen enkele afwijking van 'de norm' is toegestaan. Dwingelandij van de massa. Blech.
Ok, op één of andere manier treedt er constant een storing op tussen ons. We hebben het geprobeerd, het is niet gelukt, dus ik geef het op en ik laat je fijn in de waan dat ik je gelijk heb gegevenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:31 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Nee, omdat "er wel belangrijkere dingen zijn", volgens jouw "er zijn ook nog kindjes in afrika!"-redenatie die je in dit topic presenteert.
Van mij mag je alle topics openen die je wilt.
Jezelf beroepen op de vrijheid van meningsuiting om andere mensen monddood te maken is *zo* 2002. This is the fifties, man.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:33 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Je hebt al het recht om te zeggen wat je wil. Maar dat geldt dan ook voor mensen waar jij het NIET mee eens bent.
Precies, je begint het door te krijgen. Maar dan moet je anderen ook niet van koppigheid betichten als ze zich niet door jou laten overhalen, want iedereen mag immers zeggen wat 'ie wil. Maar ik zou weg, doei!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:33 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Je hebt al het recht om te zeggen wat je wil. Maar dat geldt dan ook voor mensen waar jij het NIET mee eens bent.
Daar gaat het niet om. Jij durft gewoon glashard te beweren dat iemand die het op zijn minst een best heftige gebeurtenis vind, meteen een sensatiezoeker is en probeert te profiteren van de aandacht eromheen. Als je met zoiets op de proppen komt, ben je niet bepaald overtuigend bezig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Ow, 't is niet de eerste keer dat ik zoiets als dit post. Dus 't begint mij ook wel te vervelen. Maar ja, OCD he
[..]
... en vanuit die optiek respecteer ik je ook.
Maar, al heb ik zelf geen kinderen, ik zou prima in staat zijn om in het hypothetische geval dat ik zelf in die situatie terecht zou zijn gekomen, tegen de begrafenisondernemer te zeggen 'nou, na deze kan 't een tijdje duren voordat we weer bij je komen, want dit was de laatste'. Maar ja, zwarte humor is natuurlijk vreeeeselijk ongepast.![]()
En da's 't punt wat ik eigenlijk wil maken: ik erger me niet zozeer aan die hypocriete stille-tochtlopers die vooral R.I.P. posten voor hun goede gevoel, maar vooral aan het verplichte format waarin leed bewezen moet worden, en waarin geen enkele afwijking van 'de norm' is toegestaan. Dwingelandij van de massa. Blech.
Volgens mij vielen de grapjes die ik maakte in een ander topic over haar standpunt niet zo in de goede aarde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
En viking d'r maagdenvlies gescheurd ofzo? Je lijkt wel als ene kip zonder kop bezig met tieren en schreeuwen...
Ik ben boos omdat mijn boekenkast uitverkocht was bij Ikea, dus laat me even lekker tieren ja?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:10 schreef Jerruh het volgende:
En viking d'r maagdenvlies gescheurd ofzo? Je lijkt wel als ene kip zonder kop bezig met tieren en schreeuwen...
Oh, maar dat soort mensen heb je *ook*. Ik heb zeg, 10 tot 12 jaar tegen zo'n geval in de familie aan moeten kijken. Dus ik ben wat gebiassed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:10 schreef Jerruh het volgende:
Daar gaat het niet om. Jij durft gewoon glashard te beweren dat iemand die het op zijn minst een best heftige gebeurtenis vind, meteen een sensatiezoeker is en probeert te profiteren van de aandacht eromheen.
Dus eigenlijk ben je niet toerekeningsvatbaar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Oh, maar dat soort mensen heb je *ook*. Ik heb zeg, 10 tot 12 jaar tegen zo'n geval in de familie aan moeten kijken. Dus ik ben wat gebiassed.
Is Diana al zo lang dood?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Oh, maar dat soort mensen heb je *ook*. Ik heb zeg, 10 tot 12 jaar tegen zo'n geval in de familie aan moeten kijken. Dus ik ben wat gebiassed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |