abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44843655
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet, want kindjes in Afrika vallen toch bij bosjes dood neer en die hebben toch geen toekomst (dus maar beter ook dat ze dood zijn) en kindjes in Nederland horen natuurlijk niet te overlijden, want ze hebben genoeg eten, genoeg geld, zijn gezond etc en bovendien hebben veel van die kinderen een glansrijke toekomst in het vooruitzicht. Ergo: een westers kindje wordt meer gemist dan een zwartje.

Bovendien kan ik je nu al wel vertellen: als ik vanaf 1 januari elke dag een topic open voor de kindjes in Afrika, heb ik na 2 dagen een 24-uurs-ban, want dan ben ik irritant. God, wat leven we in een hypocriete kutwereld!

En al die mensen die meeleven met de nabestaanden, hartstikke goed allemaal, maar waarom wel met de ouders van dit kind en niet met de ouders van het kind dat in Afrika de hongerdood sterft? Júllie maken hier het onderscheid tussen zwart en blank door hier een topic over te openen, níet ik.
En wat heb ik tegen mensen die meeleven. Dat doen ze altijd zo: "oh, dat jongetje zat bij het buurmeisje van mijn nichtje in de klas, ik heb hem wel eens bij haar thuis gezien, het was een lief jongetje bla bla bla". Waarom nou zo? Post gewoon: *stilte*, wat erg. Klaar. Anders is het net alsof je zo nodig moet pimpen over de dood van een 8-jarig joch. Jij hebt hem 'gekend', oh wow, mag ik je handtekening? .
Wat een vreeselijk kind bij jij zeg, jij bent volgens mij eenzaam, afgestoten , verwend, verpest, wererldvreemd, maar bovenal echt onmenselijk, na alle reacties, shame on you..............girl.....of moet ik zeggen guy.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:43:20 #202
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44843739
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:40 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Wat een vreeselijk kind bij jij zeg, jij bent volgens mij eenzaam, afgestoten , verwend, verpest, wererldvreemd, maar bovenal echt onmenselijk bent, na allle reacties, shame on you..............girl.....of moet ik zeggen guy.
Ja, da's ook zo'n klassieker: je weent niet mee met de wolven in het bos, en dus ben je een weetikveelwatallemaal. Dank voor het bevestigen van het stereotype
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44843788
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef gronk het volgende:

[..]

Ja, da's ook zo'n klassieker: je weent niet mee met de wolven in het bos, en dus ben je een weetikveelwatallemaal. Dank voor het bevestigen van het stereotype
Nee dan is "Je uit je gevoelens over iets en DUS ben hypocriet omdat je niet je gevoelens uit over andere dingen" een stuk logischer niet?
pi_44843966
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef gronk het volgende:

[..]

Precies je moet er toch niet aan denken dat zoiets ooit kinderen krijgt, gelukkig niet.
pi_44844434
even een tijdelijk slotje om de administratie bij te werken mbt tot dit topic
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_44849837
Topic blijft dicht, gaat iig niet meer om dat joch wat is overleden, maar is meer een afzeik wedstrijd geworden.

Triest bericht, zeker voor de ouders, maar dit gaat nergens meer over.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')