Wilde het net zeggen, staat er al een streep door de quote heenquote:
Dat bewijst weer mijn non-kennis van het kerstfeestquote:Op maandag 25 december 2006 16:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Niet alleen mensen met een religieuze achtergrond vieren kerst hoor Bossie
Je dacht dat de Kerstiman een gristelijke achtergrond had? Al is een glas Coca Cola vrij goddelijk af en toe, desondanks kan ik je gerust stellen.quote:Op maandag 25 december 2006 16:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bewijst weer mijn non-kennis van het kerstfeest![]()
Ik dacht dat het te maken had met de geboorte van Jezus in Bethlehem. Dat dat gevierd werd.quote:Op maandag 25 december 2006 16:44 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je dacht dat de Kerstiman een gristelijke achtergrond had? Al is een glas Coca Cola vrij goddelijk af en toe, desondanks kan ik je gerust stellen.
Daar heb je waarschijnlijk wel een punt. Maar daar hebben die boom, behaarde man en de cadeautjes weinig mee te maken denk ik.quote:Op maandag 25 december 2006 16:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken had met de geboorte van Jezus in Bethlehem. Dat dat gevierd werd.
Nee hoor. Ik had er al heel subtiel... 'zijn' tussen geplakt.quote:Op maandag 25 december 2006 16:57 schreef RayMania het volgende:
Gollemrulez moet nog even zijn ondertitel aanpassen.
Wel jammer dat je Vaduz gelijk voor 'poot' uitscheldtquote:Op maandag 25 december 2006 16:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker pootje
Golfer heeft een nieuw pakje aan vandaag
[afbeelding]
quote:Op maandag 25 december 2006 17:25 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb van dinnetje een Sonic tandenborstel, Lama's DVD, Starbucks mokken en een Jamie Oliver boek gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |