Mijn vraag is nog bezig. Niemand weet die?quote:Op maandag 25 december 2006 21:07 schreef erkel het volgende:
Hoe heette de Nederlander die samen met 2 anderen de 'Wetten van Mendel' herontdekten begin 20e eeuw?
Staat al een uur open en nog maar een serieus antwoord. Dan lijkt het mij tijd voor een nieuwe vraagquote:Op maandag 25 december 2006 21:09 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Mijn vraag is nog bezig. Niemand weet die?
Jayhawk mag ook een nieuwe bedenken. Vecht het maar onderling uit.quote:Op maandag 25 december 2006 21:13 schreef Puzzelaar het volgende:
Het antwoord is Kurt Wallander. Ik zal een nieuwe bedenken.
Jaah! Etcetera +1quote:Op maandag 25 december 2006 22:24 schreef Etcetera het volgende:
dr phill?
gelukkigquote:Op maandag 25 december 2006 22:38 schreef SaskiaR het volgende:
sméagol
Jaaaaa... weet je ook wanneer ie dat opliep? (wanneer trapt ie ergens tegenaan?)quote:Op maandag 25 december 2006 22:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Gebroken teen?
Jeejquote:Op maandag 25 december 2006 23:03 schreef SaskiaR het volgende:
Nouja, Yuri heeft het punt wel verdiend...
Yuri +1
quote:
Punten deel 522quote:There were so many extras used in the sequences at Helms Deep, and the filming went on for so many months that almost all the extras and principal actors got t-shirts reading "I survived Helms Deep". There were so many of these shirts that extras would often meet other extras in New Zealand's main cities because they would recognize the shirts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |