Ik gebruikte het woordje als en het was niet mijn bedoeling te beweren wat jij doet of niet doet.quote:
Lees het topic?quote:Op maandag 25 december 2006 12:43 schreef Logitik het volgende:
Als je kerst haat, haat je gezelligheid. Veel mensen zoeken met kerst de gezelligheid op (al doe ik dat dit jaar niet, ik ga Zelda spelen).
Vertel eens waarom je kerst haat? Waarom irriteer je je er toch aan? Ben je jaloers dat andere mensen de gezelligheid opzoeken of wat? Ik vind het nogal naïef namelijk..
![]()
Dan ben ik jarig dus die is wel belangrijk jaquote:Op maandag 25 december 2006 12:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor veel mensen is kerst nog wel belangrijk en voor velen is het belangrijk net op deze dagen en met oud en nieuw (is dat dan ook hypocriet) innig te zijn met je familie. Als het geloof als maatstaf gesteld wordt blijft er weinig van de feestdagen over en we hebben er al zo weinig.![]()
Bevrijdingsdag, is 4 mei dan net niet belangrijker?
Rightquote:Op maandag 25 december 2006 12:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verder dan hypocriet kutgedoe kom je anders niet hoor
owja, en dat jij als niet-gelovige de geboorte niet gaat vieren.quote:
gezelligheid zoek je niet verplicht op door op een suffe dag waarop alles dicht is en niemand zin heeft om de verplichte dingen te doen dan toch maar "gezellig" kerst te vieren.quote:Op maandag 25 december 2006 12:43 schreef Logitik het volgende:
Als je kerst haat, haat je gezelligheid. Veel mensen zoeken met kerst de gezelligheid op (al doe ik dat dit jaar niet, ik ga Zelda spelen).
Vertel eens waarom je kerst haat? Waarom irriteer je je er toch aan? Ben je jaloers dat andere mensen de gezelligheid opzoeken of wat? Ik vind het nogal naïef namelijk..
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 10:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Als kerst lovers topics mogen, mogen wij dat ook![]()
Haat hier kerst
Zum kotsen
Jean-Pierre, this is one is for you![]()
Wij deden lekker niet zo kersterig vandaagquote:Op maandag 25 december 2006 15:16 schreef jpg97 het volgende:
Maar nu ga ik weer "verplicht" gezellig doen![]()
![]()
WentelKutDate?quote:Op maandag 25 december 2006 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wij deden lekker niet zo kersterig vandaag
Maar nu ga ik naar mn WKD![]()
WKD?quote:Op maandag 25 december 2006 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wij deden lekker niet zo kersterig vandaag
Maar nu ga ik naar mn WKD![]()
Deze ene keer dan.quote:Op maandag 25 december 2006 13:35 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Mag ik hier ook kotsen op kerst?
Scheer je weg jijquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:49 schreef Big_Yin het volgende:
Vandaag met z'n alle naar de andere familie en de meubel boulevards ?
Don't you just love these Christmas days.
true, maar lijkt mij nu toch wel een KLB topicquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
Voor jou misschien. Niet voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |