ja daarom wil ik dat ook, je betaald namelijk voor de kabelTV bijna ¤16,-, en voro digitenne betaal je ¤7,95, als je een vast abbonoment bij KPN hebt.quote:Op maandag 25 december 2006 09:42 schreef Omkron het volgende:
Digitenne gaat zonder kabels.. door de lucht.. werkt perfect.. vriend van me heeft het.. 8 eruo in de maand.
Eind deze maand loopt mijn 1e jaar Speedlinq X-tra 10.000 abo af, 30,- in de maand én geld-terug actie van het modem (geloof ik). Ik heb 0,0 problemen gehad met Speedlinq en ga in januari eens kijken of ik kan upgraden naar 20.000, want dat is nu inderdaad goedkoper dan mijn huidige vorm voortzetten.quote:Op maandag 25 december 2006 09:35 schreef MrRobert het volgende:
- Gezien de prijs van ¤ 24,-95, (voor de 1e 12 maanden) lijkt het mij wel heel goedkoop. Zouden er geen extra kosten bijkomen?
Waarom is dat debiel?quote:Op maandag 25 december 2006 17:37 schreef Slarioux het volgende:
Speedlinq, wat een kutbedrijf. Bijbetalen voor een spamfilter, te debiel.
Ik heb het zelf ook maar ik vind het eik niks.
Mwoah ik vind dat juist wel tot de taken van een ISP horen. Maar speedlinq zit hier en daar nogal primitief in elkaar, als je je userpanel en webmail enzo bekijkt. Niet erg userfriendly, met slechts de meest rudimentaire functies.. en voor hulp moet je bellen a 70 cent per minuut.quote:Op maandag 25 december 2006 17:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom is dat debiel?
Zoiets behoort niet tot de standaard taken van een isp.
Dat ze het willen doen is leuk, dat je er voor moet betalen is normaal aangezien die software ook niet gratis zal zijn....
Je hebt toch internet en mail enzo?quote:Op maandag 25 december 2006 17:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mwoah ik vind dat juist wel tot de taken van een ISP horen. Maar speedlinq zit hier en daar nogal primitief in elkaar, als je je userpanel en webmail enzo bekijkt. Niet erg userfriendly, met slechts de meest rudimentaire functies.. en voor hulp moet je bellen a 70 cent per minuut.
Niks klagen, niks dubbeltje eerste rang...quote:Op maandag 25 december 2006 17:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt toch internet en mail enzo?
Dat zijn de taken van een isp.
Dat zij meer willen doen voor hun klanten is mooi, maar gaan klagen dat het niet gratis....
Dubbeltje en rang enzo...![]()
Kort lontje vandaag?quote:Op maandag 25 december 2006 18:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Niks klagen, niks dubbeltje eerste rang...![]()
Ik vind het een taak van een provider, daar kan je het mee eens zijn of niet. Niet mekkeren dat ik een Hollander ben, ik vind het gewoon debiel. Kan je het mee oneens zijn, maar het is niet uit zuinigheid.
Orange zelfde verhaal.quote:Op maandag 25 december 2006 17:37 schreef Slarioux het volgende:
Speedlinq, wat een kutbedrijf. Bijbetalen voor een spamfilter, te debiel.
Ik heb het zelf ook maar ik vind het eik niks.
Mwa, da's een heel mooi argument. Werk je zelf bij een Provider?quote:Op maandag 25 december 2006 20:33 schreef Thorical het volgende:
Een ISP hoort voor voldoende info te zorgen.
Dingen als firewalls, spamfilters en Antivirus daar moeten ze gewoon afblijven.
Het enige wat ze mogen doen is zoiets aanbieden tegen gereduceert tarief. En dan zelfs moet de gebruiker kunnen aangeven wat HIJ Spam, of een virus is.
ik iwl daar ook wel antwoord op.... als ik mijn postcode invoer en nummer, en daarbij vermeld dat ik geen telefoonlijn heb, en geen internet (want dat heb ik nog niet). Dang eeft hij mij die opties.... Zou jhet dan echt zo zijn dat ik geen telefoonkosten kwijt ben?quote:Op dinsdag 26 december 2006 08:30 schreef Omkron het volgende:
Op de bovenstaande reactie wil ik ook antwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |