ja daarom wil ik dat ook, je betaald namelijk voor de kabelTV bijna ¤16,-, en voro digitenne betaal je ¤7,95, als je een vast abbonoment bij KPN hebt.quote:Op maandag 25 december 2006 09:42 schreef Omkron het volgende:
Digitenne gaat zonder kabels.. door de lucht.. werkt perfect.. vriend van me heeft het.. 8 eruo in de maand.
Eind deze maand loopt mijn 1e jaar Speedlinq X-tra 10.000 abo af, 30,- in de maand én geld-terug actie van het modem (geloof ik). Ik heb 0,0 problemen gehad met Speedlinq en ga in januari eens kijken of ik kan upgraden naar 20.000, want dat is nu inderdaad goedkoper dan mijn huidige vorm voortzetten.quote:Op maandag 25 december 2006 09:35 schreef MrRobert het volgende:
- Gezien de prijs van ¤ 24,-95, (voor de 1e 12 maanden) lijkt het mij wel heel goedkoop. Zouden er geen extra kosten bijkomen?
Waarom is dat debiel?quote:Op maandag 25 december 2006 17:37 schreef Slarioux het volgende:
Speedlinq, wat een kutbedrijf. Bijbetalen voor een spamfilter, te debiel.
Ik heb het zelf ook maar ik vind het eik niks.
Mwoah ik vind dat juist wel tot de taken van een ISP horen. Maar speedlinq zit hier en daar nogal primitief in elkaar, als je je userpanel en webmail enzo bekijkt. Niet erg userfriendly, met slechts de meest rudimentaire functies.. en voor hulp moet je bellen a 70 cent per minuut.quote:Op maandag 25 december 2006 17:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom is dat debiel?
Zoiets behoort niet tot de standaard taken van een isp.
Dat ze het willen doen is leuk, dat je er voor moet betalen is normaal aangezien die software ook niet gratis zal zijn....
Je hebt toch internet en mail enzo?quote:Op maandag 25 december 2006 17:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mwoah ik vind dat juist wel tot de taken van een ISP horen. Maar speedlinq zit hier en daar nogal primitief in elkaar, als je je userpanel en webmail enzo bekijkt. Niet erg userfriendly, met slechts de meest rudimentaire functies.. en voor hulp moet je bellen a 70 cent per minuut.
Niks klagen, niks dubbeltje eerste rang...quote:Op maandag 25 december 2006 17:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt toch internet en mail enzo?
Dat zijn de taken van een isp.
Dat zij meer willen doen voor hun klanten is mooi, maar gaan klagen dat het niet gratis....
Dubbeltje en rang enzo...![]()
Kort lontje vandaag?quote:Op maandag 25 december 2006 18:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Niks klagen, niks dubbeltje eerste rang...![]()
Ik vind het een taak van een provider, daar kan je het mee eens zijn of niet. Niet mekkeren dat ik een Hollander ben, ik vind het gewoon debiel. Kan je het mee oneens zijn, maar het is niet uit zuinigheid.
Orange zelfde verhaal.quote:Op maandag 25 december 2006 17:37 schreef Slarioux het volgende:
Mwa, da's een heel mooi argument. Werk je zelf bij een Provider?quote:Op maandag 25 december 2006 20:33 schreef Thorical het volgende:
Een ISP hoort voor voldoende info te zorgen.
Dingen als firewalls, spamfilters en Antivirus daar moeten ze gewoon afblijven.
Het enige wat ze mogen doen is zoiets aanbieden tegen gereduceert tarief. En dan zelfs moet de gebruiker kunnen aangeven wat HIJ Spam, of een virus is.
ik iwl daar ook wel antwoord op.... als ik mijn postcode invoer en nummer, en daarbij vermeld dat ik geen telefoonlijn heb, en geen internet (want dat heb ik nog niet). Dang eeft hij mij die opties.... Zou jhet dan echt zo zijn dat ik geen telefoonkosten kwijt ben?quote:Op dinsdag 26 december 2006 08:30 schreef Omkron het volgende:
Op de bovenstaande reactie wil ik ook antwoord.
Wie gebruikt er dan tegenwoordig ook nog mail van z'n provider. Vraag een nl domein en goedkope hosting aan en je hebt nooit geen mail probleem meer.quote:Op dinsdag 26 december 2006 07:14 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Orange zelfde verhaal.
Echter bij orange gooien ze zelf (expres me dunkt) je hele emai-box vol met spam.
Zodat je gaat overwegen een spamfiter van Orange aante schaffen.
Bij Orange-email kun je ook GEEN instellingen vinden om veel voorkomende spam-adressen
te blokken (rara hoe ik aan me conclusies kom)
Zelfs hotmail doet het beter![]()
Maar ADSL gaat toch altijd over een vaste analoge lijn?quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:17 schreef MrRobert het volgende:
Bij de specificaties staat het ook beschreven:
All-in 20000 COMPLEET
- actietarief 12 maanden 24,95. Daarna 29,95 per maand.
- incl. Speedlinq Bellen & toeslag vaste lijn.
- dus geen vaste lijn meer nodig!
Zo te lezen komt er nog wel een ontvangststation á ¤49,- overheen!
Met 'toeslag voor de vaste lijn' zoals Speedlinq het zegt, zal het vastrecht wel bedoeld worden. Dat is een tientje per maand wat berekend wordt door KPN.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:12 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Maar ADSL gaat toch altijd over een vaste analoge lijn?
En die lijnen zijn van KPN. KPN zorgt nl. voor een carrier-signal.....
Ik denk dat als je zelf bij KPN je vaste lijn wilt opzeggen dat je dan iig. zit met een opzeg-termijn.
Blijft me een raadsel. Maar ik heb Orange al gemaild. Es zien wat ze zeggen.
Dus heb je eigenlijk nog steeds een kpn abbo, namelijk het budgetabbo.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met 'toeslag voor de vaste lijn' zoals Speedlinq het zegt, zal het vastrecht wel bedoeld worden. Dat is een tientje per maand wat berekend wordt door KPN.
Nee, dat heb je niet. Alleen je betaalt bijna hetzelfde bedrag aan Speedlinq, die KPN betaalt voor het onderhouden van de lijn. Je zou net zo goed een BelBudget-abo kunnen nemen, alleen dat maakt het net wat lastiger met aanvragen, rekeningen, opzeggen etcetera. Verder kan het geen kwaad, toch handig zo'n vast nummer, wat altijd werkt.quote:Op woensdag 27 december 2006 07:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus heb je eigenlijk nog steeds een kpn abbo, namelijk het budgetabbo.
Je weet alleen je nr niet...
Dat heb je wel, je "weet" het alleen niet omdat je het nr niet weet van de lijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Alleen je betaalt bijna hetzelfde bedrag aan Speedlinq, die KPN betaalt voor het onderhouden van de lijn. Je zou net zo goed een BelBudget-abo kunnen nemen, alleen dat maakt het net wat lastiger met aanvragen, rekeningen, opzeggen etcetera. Verder kan het geen kwaad, toch handig zo'n vast nummer, wat altijd werkt.
Lul nou niet zo slap, dat is exact hetzelfde als wat ik je al uitgelegd heb. Het is alleen gewoon geen BelBudget-abonnement[/b].quote:Op donderdag 28 december 2006 07:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb je wel, je "weet" het alleen niet omdat je het nr niet weet van de lijn.
Je betaald misschien niet direct aan kpn, maar dat doet je provider wel voor je, vandaar dat extra 10'tje.
We zeggen hetzelfde...quote:Op donderdag 28 december 2006 08:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lul nou niet zo slap, dat is exact hetzelfde als wat ik je al uitgelegd heb. Het is alleen gewoon geen BelBudget-abonnement[/b].
en zodra er een tram langs rijd (als die in de buurt zijn danquote:Op maandag 25 december 2006 09:42 schreef Omkron het volgende:
Digitenne gaat zonder kabels.. door de lucht.. werkt perfect.. vriend van me heeft het.. 8 eruo in de maand.
Maar komt dat extra tientje nou Bovenop die "24,95" (bij bv. Orange) of niet?quote:Op donderdag 28 december 2006 07:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat heb je wel, je "weet" het alleen niet omdat je het nr niet weet van de lijn.
Je betaald misschien niet direct aan kpn, maar dat doet je provider wel voor je, vandaar dat extra 10'tje.
virusscanner op je mailbox vind ik toch wel 1 van de dingen die ze moeten leveren imo?quote:Op maandag 25 december 2006 17:37 schreef Slarioux het volgende:
iddquote:Op donderdag 28 december 2006 01:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Alleen je betaalt bijna hetzelfde bedrag aan Speedlinq, die KPN betaalt voor het onderhouden van de lijn. Je zou net zo goed een BelBudget-abo kunnen nemen, alleen dat maakt het net wat lastiger met aanvragen, rekeningen, opzeggen etcetera. Verder kan het geen kwaad, toch handig zo'n vast nummer, wat altijd werkt.
Ik vind het puik dat het allemaal optioneel is. Ik gebruik die mailbox toch niet, en heb geen zin om dan in feite voor een virusscanner te gaan betalen. Geef mij maar ene kale lijn. Ik was het meest tevreden met Direct ADSL, maar dan ben je 36 euro per maand kwijt en heb je 3 Mb. Dat was althans het pakket wat ik had. Doe me dan maar Speedlinq, mits het goed werkt.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
virusscanner op je mailbox vind ik toch wel 1 van de dingen die ze moeten leveren imo?
Spamfilter is optioneel vind ik
mja virusscanner kan je betaalt doen maar ik vind dat ze dat als gratis dienst moeten leveren,quote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind het puik dat het allemaal optioneel is. Ik gebruik die mailbox toch niet, en heb geen zin om dan in feite voor een virusscanner te gaan betalen. Geef mij maar ene kale lijn. Ik was het meest tevreden met Direct ADSL, maar dan ben je 36 euro per maand kwijt en heb je 3 Mb. Dat was althans het pakket wat ik had. Doe me dan maar Speedlinq, mits het goed werkt.
Gratis bestaat niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja virusscanner kan je betaalt doen maar ik vind dat ze dat als gratis dienst moeten leveren,
Dat geloof ik graag.quote:bespaart je als provider zijnde ook een hoop ellende :-)
nou ja gratis als in het idee laat verwerk het gewoon in het maand bedrag zonder het te melden :-)quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gratis bestaat niet.
[..]
Dat geloof ik graag.
http://www.speedlinq.nl/php/leesmeer.phpquote:Op maandag 29 januari 2007 12:31 schreef Mirel het volgende:
Sorry voor de kick, maar ik zag deze aanbieding ook staan in de krant, en ben het op hun site gaan bekijken.
Ik vraag me af wat voor modem je hierbij krijgt, een draadloze of niet-draadloze? Draadloos internet heb ik nu, en m'n internetverbinding valt regelmatig weg, en online gamen via de xbox of gewoon counterstrike gaat ook niet altijd goed.
We hebben wel een gewone adsl modem van een vorig abbonement, maar deze abbo van speedlinq is dan volgens mij ADSL2, als ik het goed heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |