Eentje maar..quote:Op maandag 25 december 2006 00:49 schreef remlof het volgende:
Dus je hebt er wel blauwe plekken aan overgehouden J?
Bedankt.quote:Op maandag 25 december 2006 01:01 schreef Filay het volgende:
Kan niet eens een bedankje af voor het verbeteren van spelfouten?
Je moet maar denken dat het goed bij je mod-kleurtje past.quote:
Niet posten hoor!!!quote:Op maandag 25 december 2006 10:50 schreef buzzer het volgende:
Leuk verslag
Ik mis alleen de foto's van een paar zwalkende modjes achter een looprek op de schaatsbaan
Mwah.. ook zwalkend zeker?quote:Op maandag 25 december 2006 08:42 schreef Disciple_of_Guinne... het volgende:
Dan was je er bij mij minder goed afgekomen
Ja ik koester 'm ook..quote:Op maandag 25 december 2006 09:27 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Je moet maar denken dat het goed bij je mod-kleurtje past.
Jij bent niet verlegenquote:
wellesquote:
Heb jij al foto's gezien?quote:ver·le·gen (bn.) onzeker over zijn gedrag tegenover anderen => bedeesd, beschaamd, beschroomd, bevangen, geblokkeerd, geremd, schaamachtig, schroomvallig, schuchter, timide
Welles [/getrouwd stel modus]quote:
Nee nog niet, maar ik denk dat ons fotograafje ze nog lichtelijk wil bewerken..quote:Heb jij al foto's gezien?
janetje niet das een gotchicquote:
quote:Op maandag 25 december 2006 12:00 schreef HeatWave het volgende:.
had ik toch maar niet zo geirig moeten zijn.
God, het wordt wel een beetje oud hoor 'die humor'..quote:
nou ja zegquote:Op maandag 25 december 2006 12:03 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
God, het wordt wel een beetje oud hoor 'die humor'..
zeg als we samen hadden gelegd hadden we haar kunnen kopenquote:
vandaag niet, was niet laat gisteren, kom morgen om deze tijd nog maar een terug, het dak gaat eraf in de B&W vanavond....quote:Op maandag 25 december 2006 12:08 schreef Ole het volgende:
Beetje brakjes Heatwave?
Ik zal er niet zijn. Morgen daarentegen gaan we weer gewoon richting kroeg en cave enzo.quote:Op maandag 25 december 2006 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vandaag niet, was niet laat gisteren, kom morgen om deze tijd nog maar een terug, het dak gaat eraf in de B&W vanavond....
Had ik alleen ook wel gekund hoorquote:Op maandag 25 december 2006 12:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg als we samen hadden gelegd hadden we haar kunnen kopen![]()
Jup.. maar die zijn er momenteel nog niet..quote:
Ik moet woensdag werken, dus vandaag komt beter uit., maar goed, we gaan een tikje offtopicquote:Op maandag 25 december 2006 12:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zal er niet zijn. Morgen daarentegen gaan we weer gewoon richting kroeg en cave enzo.
Zie je niet zo vaak trouwens, kroegen die op 1e kerstdag al een feestje doen!
Nou ja, veel plezier vanavond HW!
Spannend ;d vooral de 'kinky' foto's *wink wink*!!quote:Op maandag 25 december 2006 11:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welles [/getrouwd stel modus]
[..]
Nee nog niet, maar ik denk dat ons fotograafje ze nog lichtelijk wil bewerken..
quote:
Je quote onder je berichtquote:Op maandag 25 december 2006 12:27 schreef CJ_S het volgende:
[..]
Spannend ;d vooral de 'kinky' foto's *wink wink*!!
[..]
I second that!
![]()
En Hobje is ook liev![]()
![]()
aaaaaaah gezellig, foto's!!!!!!!quote:Op maandag 25 december 2006 16:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geduld is een hele schone zaak beste user
quote:Op maandag 25 december 2006 21:56 schreef ElisaB het volgende:
Een verzoekje... wil iedereen die nog niet betaald heeft voor de sponsorloop modveiling (maar wel nog van plan is dat te doen) er even werk van maken? Ik wil heel graag vóór het einde van het jaar de eindstand kunnen opmaken.
Mailtje voor de gegevens kan naar fokvoorfok@gmail.com
quote:Op maandag 25 december 2006 22:35 schreef CJ_S het volgende:
moemoe en pussydeluxe hebben volgens mij allemaal contact gehad met de bieders, misschien dat zij ook nog een PM ofzo kunnen sturen?
edit: laat maar... ke hebt 't overal gepost![]()
De verbaasde ondertoon in bovenstaande post ligt vast aan mijquote:
nee hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 12:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
De verbaasde ondertoon in bovenstaande post ligt vast aan mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |