quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:23 schreef Aenarion het volgende:M'n Natuurkundeleraar en ex-Mentor heeft zelfmoord gepleegd, precies nu het vakantie is... Nog nooit zo'n klote kerst gehad...
Goedzo, je mag jezelf best verwennen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ga toch maar gewoon lekker koken, ik ga het gewoon doen weg met dat emotionele gedoe, proberen toch meer te genieten
dat is toch van een liedjequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:21 schreef iamredleader het volgende:
@ThunderChild: je sig, doet me elke keer weer glimlachen
check. 1e kerstdag was absoluut het dieptepunt van een zwaar klote jaar!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:15 schreef DeeCruise het volgende:
Ik nomineer deze dag (die voor mij pas rond 09:00 ophoudt) voor een plaatsje in mijn top 3 " klote dag 2006"
Wow, dat klinkt als een bekend verhaal. Alleen heb ik dezelfde gevoelens voor m'n moeder. Maar ja, aan de andere kant kan ik er ook niet tegen dat er ruzie is, dat m'n ouders ongelukkig worden (of zouden kunnen worden doordat ik ophoud met de lieve schijn hoog houden)quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n kerst in 10 seconden geruïneerd door pa, begin van de avond was ik nog stil van zijn "gebaar" ('n financiële hand), maar ik zou 'm zo graag in z'n gezicht zeggen dat ie dat in z'n kont kan stoppen en 'm iets aan willen doen.
Alsof ik de afgelopen jaren me heb aangesteld en mijn slaapprobleem tussen de oren zit. Ik ben toch 'n jonge vent die er tegen moet kunnen om wat minder "nachtrust" te hebben?
Oh I wish I had a shotgun.. Dan had ie nu 2 hele mooie grote ogen...
Oh ja, kom maar op met de opmerkingen over zo moet je niet denken. Kom m'n pa dan maar halen, ik heb er liever geen, dan zo één.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd ja, ook bij de huisarts geweest maar die wil niet aan slaappillen bij zo'n jong iemand. Heb je tips?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:35 schreef Christine het volgende:
EC, heb je wel eens hulp gezocht bij je slaapprobleem?
Oh? Ik kreeg gewoon slaappillen mee van mijn huisarts en ik ben 25quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb verschillende dingen geprobeerd ja, ook bij de huisarts geweest maar die wil niet aan slaappillen bij zo'n jong iemand. Heb je tips?
OT: verveeld, niet echt iets interessants op tv nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |