Minder dan verwacht, maar een gegeven paard niet in de bek kijken hequote:Je hebt een speler verkocht en 396 150 ¤ ontvangen.
Chen-speler Marian Chircã kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 4e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Fridtjof Ødegård moest laten vervangen.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:32 schreef -J-D- het volgende:
op.txt bijgewerkt.
Vanaf het nieuwe topic is de geschiedenis-nummering weer actueel.
Ben er zelf ook erg blij meequote:Op woensdag 27 december 2006 11:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Netjes...
Wat vinden jullie van mijn 2 weken skilltrade met enkel 1k in kas:
25-12-2006 Kristiansund Santos Fluminene 123 000 ¤ 630
13-12-2006 Veninga FC Kristiansund 1 000 ¤ 530
Dat is een hele lekkerequote:Op woensdag 27 december 2006 18:15 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ben er zelf ook erg blij mee
25-12-2006 nicker100 FC Walze 1 353 000 ¤ 1 750
19-12-2006 aragorn club nicker100 850 000 ¤ 1 660![]()
500k ongeveer, misschien iets meerquote:Op woensdag 27 december 2006 18:27 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik win een nieuwe spits kopen met Formi scoren en minimaal Briljant SP, iemand die een idee heeft wat ik daarvoor moet neerleggen, of iemand nog wat in de aanbieding?
En dit staat bij training:quote:Daemons startte in een strategische 3-4-3-opstelling.
[...]
De linies sloten niet goed aan bij Daemons, dat veel balverlies leed. Het organisatieniveau zakte dan ook naar slecht.
Hoe kan dat in één keer van uitstekend naar slecht zakken?quote:Ervaring met
4-3-3: goed
4-5-1: slecht
3-5-2: slecht
5-3-2: slecht
3-4-3: uitstekend
5-4-1: slecht
Slechts 265kquote:Eftal Mahşer (144977373) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm
Ik spreek Türkçe!
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap matig.
Nationaliteit: flag Iran
Total Skill Index (TSI): 950
Loon: 936 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)
Gezondheid: (Informatie over de gezondheid (en mogelijke blessures) wordt niet getoond tijdens wedstrijden. )
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
4 centrale middenvelders?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:38 schreef Daemon19 het volgende:
Hoe kan dat in één keer van uitstekend naar slecht zakken?
Geen idee... niet toevallig 4 centrale mids staan?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:38 schreef Daemon19 het volgende:
Staat dit in mn wedstrijdverslag:
[..]
En dit staat bij training:
[..]
mooie koopquote:Op woensdag 27 december 2006 18:39 schreef maniack28 het volgende:
8-1 achter en rood
Maar wel 2 nieuwe aankopen, waaronder deze potentiele u-20 voor Iran:
[..]
Slechts 265k
quote:
Nee. En vorige week met de beker had ik het ook.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geen idee... niet toevallig 4 centrale mids staan?
Conditie te laag? Of captain zonder ervaring? Ik heb anders geen idee, probeer het vragentopic eens op HT.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
[..]
Nee. En vorige week met de beker had ik het ook.
Toen rond de 93e minuut (verlenging) en nu rond de 50e minuut.
Iran is toch best een redelijk groot Hattrick land? Had vorige keer ook bijna een 17 jarige Def gekocht, maar toen ik zag wat er in U20 team rondliep heb ik het maar gelatenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geen idee... niet toevallig 4 centrale mids staan?
Overigens is mn future coach gestegen naar goed/goed.. dus vanaf volgend seiozen kan ik knallen
Hocus Pocus Pas:quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef komrad het volgende:
7-1 verloren
Maniack, kun je mijn hatstats even tevoorschijn toveren, thanx
qua defs en wingers zijn ze vrij goed ja, maar qua aanvallers nog niet veel soeps, behalve die goed/goed van vorige week... daarom denk ik wel een kansje te maken, bovendien was de prijs laag en heb ik dit seizoen 2 momenten om hem te verkopen (uitstekend/formi). Wie niet waagt, wie niet wint!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:48 schreef Lennox het volgende:
[..]
Iran is toch best een redelijk groot Hattrick land? Had vorige keer ook bijna een 17 jarige Def gekocht, maar toen ik zag wat er in U20 team rondliep heb ik het maar gelaten
www.fokhattrick.nlquote:Op woensdag 27 december 2006 18:51 schreef Chen het volgende:
Me keeper is 2 weken geblesseerd hoeveel dokter heb ik nodig om dit te laten zaken?
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:53 schreef Daemon19 het volgende:
Mn YP voor 50k verkocht.. Hopelijk pull ik zondag eindelijk een goede en/of uitstekende..
Owjaquote:Op woensdag 27 december 2006 18:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
www.fokhattrick.nl
Zou jij toch wel moeten weten
2 competitiewedstrijden... 1 friendly (tenzij je nog in de beker zit)quote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef Chen het volgende:
Hijs 2 weken down, en hij is 27
Ik heb nu 5 doktoren dus dat is 6,52 x 2 = 13,04
Hij moet dus 1 wedstrijd missen?
Tuurlijk zit ik niet meer in de bekerquote:Op woensdag 27 december 2006 18:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
2 competitiewedstrijden... 1 friendly (tenzij je nog in de beker zit)
Mn aanvoerder is goed/goed (FC).quote:Op woensdag 27 december 2006 18:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Conditie te laag? Of captain zonder ervaring? Ik heb anders geen idee, probeer het vragentopic eens op HT.
Dan moet ie binnen 10 dagen beter zijn.. dus reken maar uit of dat kanquote:Op woensdag 27 december 2006 19:01 schreef Chen het volgende:
[..]
Tuurlijk zit ik niet meer in de beker, ik moet er dus nog wat dokter op gooien wil ik hem 1 comp wedstrijd laten missen?
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef Lennox het volgende:
Maatje van me had speciaal voor deze bekerronde een goddelijk vleugelspeler gekocht.Of het slim was terzijde (qua financien), maar hij dacht zo wel verder te komen.
Staat hij nu 10-0 achter _0- . Wat daar gebeurd weet ik niet.
Zoek eens in de regels op verwarring, je hebt een beetje pech en ws. een onervaren ploegquote:Op woensdag 27 december 2006 18:38 schreef Daemon19 het volgende:
Staat dit in mn wedstrijdverslag:
[..]
En dit staat bij training:
[..]
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.php?lng=nlquote:Op woensdag 27 december 2006 19:01 schreef Chen het volgende:
[..]
Tuurlijk zit ik niet meer in de beker, ik moet er dus nog wat dokter op gooien wil ik hem 1 comp wedstrijd laten missen?
Wat kan ik hier nog voor vragen. TL vergelijking geeft allemaal ouderen aan en voor de prijs dat ik hem heb gelist (635k) raakte ik hem niet kwijt, terwijl dat 35k boven TL compare (met veel oudere spelers) was.quote:Ma Lu [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 020, 31 jaar, redelijk in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
*kuch* loon *kuch*quote:Op donderdag 28 december 2006 17:15 schreef Lennox het volgende:
Bij YP's enzo boeit het me niet, maar bij wat duurdere spelers zet ik ze liever er niet voor 0 op.
Als ik die middenvelder voor 6 ton verkocht krijg heb ik 1.1 miljoen voor een winger. Moet wel wat leuks voor zijn te kopen, of misschien nog even wachten erna en dan een echte klapper kopen.
Ja snap ikquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef roelofjan het volgende:
Ik begin de transfervergelijking (TV) een beetje zat te worden.
Speler te koop gezet, TV gaf 680.000 aan. Dus ik zet hem voor 700.000 te koop. Moet kunnen dunkt me.
3 dagen later wanneer hij afloopt staat TV op 670.000. Speler niet verkocht...
Goed, opnieuw op de transferlijst dus, ditmaal voor 675.000.
Vanavond loopt hij af... TV geeft nu 635.000 aan...![]()
![]()
Dit is de vorm vanaf 4 december:quote:TSI: 2890 (+4580/-1690)
Vorm: -7 (+3/-10)
quote:Philipp Gahn
TSI = 9 610, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Paris Gerothodoros
TSI = 4 290, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Die laatste verkoop ik denk ik lekkerquote:Nicolas Hure
TSI = 830, 17 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
redelijke updatequote:Verdedigen: 1 (+1/-)
TSI: 1820 (+2360/-540)
Vorm: 4 (+4/-)
Ik hoorde laatst dat dat random was, bevestigd door een HT.quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:58 schreef rompompom het volgende:
Een trainee is vannacht van +2 naar +1 gegaan. Heeft-ie nu wel training gekregen?
Gerard is dan ook beter dan z'n broer Ruudquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:39 schreef nicomart het volgende:
koppen als specialiteit van Van Nistelrooij? Was het niet juist het koppen waardoor Van Basten liever Huntelaar als Van Nistelrooij selecteerd?
lolquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:06 schreef twi het volgende:
[..]
Gerard is dan ook beter dan z'n broer Ruud
internationals worden verkocht als eeen team failliet gaat, dus je helpt weinig om zeep. Je kunt ook een paar seizoenen sparen door prutsers op te stellen, misschien ga je het wel weer leuk vinden over een paar seizoenen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:23 schreef The_Hives het volgende:
10 miljoen te besteden. Ik wilde een international kopen, maar die kost alleen al 1.2 miljoen per week aan salaris. En ik vind het lullig om failliet te gaan en dat ik daardoor een international om zeep help. Verder heb ik weinig leuke suggesties gezien, dus ik denk dat ik maar rijk ten onder ga
.
hij staat te koop.quote:Bennie van der Wilt
TSI = 2 770, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Mja ik heb de laatste tijd ook redelijk wat vormdalingen en de mensen die gedaald zijn worden of alleen maar minder in vorm of ze blijven zo dramatisch in vorm...quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:35 schreef MacMauser het volgende:
Mijn vorm blijft zooooooo bagger..![]()
Staat voor veel op de lijstquote:Briac Dernoncourt (93913925)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag France
Total Skill Index (TSI): 6 050
Loon: 2 304 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Volgens mij is het niet echt spammen, maar meer pimpenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef -J-D- het volgende:
Leeftijd?
Copy/paste ging ff fout ,quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef -J-D- het volgende:
Leeftijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |