Iran is toch best een redelijk groot Hattrick land? Had vorige keer ook bijna een 17 jarige Def gekocht, maar toen ik zag wat er in U20 team rondliep heb ik het maar gelatenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Geen idee... niet toevallig 4 centrale mids staan?
Overigens is mn future coach gestegen naar goed/goed.. dus vanaf volgend seiozen kan ik knallen
Hocus Pocus Pas:quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef komrad het volgende:
7-1 verloren
Maniack, kun je mijn hatstats even tevoorschijn toveren, thanx
qua defs en wingers zijn ze vrij goed ja, maar qua aanvallers nog niet veel soeps, behalve die goed/goed van vorige week... daarom denk ik wel een kansje te maken, bovendien was de prijs laag en heb ik dit seizoen 2 momenten om hem te verkopen (uitstekend/formi). Wie niet waagt, wie niet wint!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:48 schreef Lennox het volgende:
[..]
Iran is toch best een redelijk groot Hattrick land? Had vorige keer ook bijna een 17 jarige Def gekocht, maar toen ik zag wat er in U20 team rondliep heb ik het maar gelaten
www.fokhattrick.nlquote:Op woensdag 27 december 2006 18:51 schreef Chen het volgende:
Me keeper is 2 weken geblesseerd hoeveel dokter heb ik nodig om dit te laten zaken?
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:53 schreef Daemon19 het volgende:
Mn YP voor 50k verkocht.. Hopelijk pull ik zondag eindelijk een goede en/of uitstekende..
Owjaquote:Op woensdag 27 december 2006 18:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
www.fokhattrick.nl
Zou jij toch wel moeten weten
2 competitiewedstrijden... 1 friendly (tenzij je nog in de beker zit)quote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef Chen het volgende:
Hijs 2 weken down, en hij is 27
Ik heb nu 5 doktoren dus dat is 6,52 x 2 = 13,04
Hij moet dus 1 wedstrijd missen?
Tuurlijk zit ik niet meer in de bekerquote:Op woensdag 27 december 2006 18:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
2 competitiewedstrijden... 1 friendly (tenzij je nog in de beker zit)
Mn aanvoerder is goed/goed (FC).quote:Op woensdag 27 december 2006 18:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Conditie te laag? Of captain zonder ervaring? Ik heb anders geen idee, probeer het vragentopic eens op HT.
Dan moet ie binnen 10 dagen beter zijn.. dus reken maar uit of dat kanquote:Op woensdag 27 december 2006 19:01 schreef Chen het volgende:
[..]
Tuurlijk zit ik niet meer in de beker, ik moet er dus nog wat dokter op gooien wil ik hem 1 comp wedstrijd laten missen?
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef Lennox het volgende:
Maatje van me had speciaal voor deze bekerronde een goddelijk vleugelspeler gekocht.Of het slim was terzijde (qua financien), maar hij dacht zo wel verder te komen.
Staat hij nu 10-0 achter _0- . Wat daar gebeurd weet ik niet.
Zoek eens in de regels op verwarring, je hebt een beetje pech en ws. een onervaren ploegquote:Op woensdag 27 december 2006 18:38 schreef Daemon19 het volgende:
Staat dit in mn wedstrijdverslag:
[..]
En dit staat bij training:
[..]
Hoe kan dat in één keer van uitstekend naar slecht zakken?
http://www.student.kun.nl/rvanaarle/injury.php?lng=nlquote:Op woensdag 27 december 2006 19:01 schreef Chen het volgende:
[..]
Tuurlijk zit ik niet meer in de beker, ik moet er dus nog wat dokter op gooien wil ik hem 1 comp wedstrijd laten missen?
Wat kan ik hier nog voor vragen. TL vergelijking geeft allemaal ouderen aan en voor de prijs dat ik hem heb gelist (635k) raakte ik hem niet kwijt, terwijl dat 35k boven TL compare (met veel oudere spelers) was.quote:Ma Lu [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 020, 31 jaar, redelijk in vorm
Heeft uitstekend ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
*kuch* loon *kuch*quote:Op donderdag 28 december 2006 17:15 schreef Lennox het volgende:
Bij YP's enzo boeit het me niet, maar bij wat duurdere spelers zet ik ze liever er niet voor 0 op.
Als ik die middenvelder voor 6 ton verkocht krijg heb ik 1.1 miljoen voor een winger. Moet wel wat leuks voor zijn te kopen, of misschien nog even wachten erna en dan een echte klapper kopen.
Ja snap ikquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef roelofjan het volgende:
Ik begin de transfervergelijking (TV) een beetje zat te worden.
Speler te koop gezet, TV gaf 680.000 aan. Dus ik zet hem voor 700.000 te koop. Moet kunnen dunkt me.
3 dagen later wanneer hij afloopt staat TV op 670.000. Speler niet verkocht...
Goed, opnieuw op de transferlijst dus, ditmaal voor 675.000.
Vanavond loopt hij af... TV geeft nu 635.000 aan...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |