Rot op, je moet in dat andere topic posten. Wel nu.quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Lienekien het volgende:
tvp
Vind jequote:Op zondag 24 december 2006 14:43 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarom is er geen smiley voor totale verwarring en onbegrip? Ik heb namelijk net een hele poos gezocht naar die smiley onder die knopjes alhier, om die smiley achter dit vraagteken alhierboven te zetten. Nu ben ik verdrietig.. Nouja, ik overdrijf een beetje, maar ik voel me er niet goed onder.
.
.
.
Als ik dinsdagavond onverhoopt toch honger heb, kom ik jouw voorraadkast plunderen, oké?quote:Op zondag 24 december 2006 14:45 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij heb ik genoeg voor een week.
Kom je dan met de Volvo?quote:Op zondag 24 december 2006 14:50 schreef broer het volgende:
[..]
Als ik dinsdagavond onverhoopt toch honger heb, kom ik jouw voorraadkast plunderen, oké?
Ik heb geen probleem. En ik vind je ook best een beetje leuk, hoor. Soms.quote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nou, broer, ik ben ook wel een beetje leuk als dat je probleem is. Soms.
Doe je een beetje rustig Pausmansquote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Flikker op man, ik was eerst.
Ik ben je Pausmans niet! En je hebt potverdriejandosies de verkeerde topic weggedaan. Wat ben jij een naar mannetje zeg.quote:Op zondag 24 december 2006 14:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig Pausmans
Ja, maar, je zei dat je het jammer vond dat ik geen kloon ben van Ollie. Maar Ollie bestaat toch al? Dan is het toch leuker om een andere beetje leuke mens in ttk lpt 176 te hebben, dan een kloon?quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. En ik vind je ook best een beetje leuk, hoor. Soms.
Dankje, ik voel me nu al beter broer.quote:
Nou, Lienekien, als iemand iemand aan het vervelen is dan ben jij het wel, en wel twee keer. Verdomme zeg!quote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Lienekien het volgende:
Ga ergens anders lopen vervelen.
Ik vind het nou al gezellig.quote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef broer het volgende:
[..]
Die kans zit er dan dik in, want om het te lopen is de afstand me toch echt te groot.
Inderdaad. Eindelijk iemand met verstand. Jezus zeg.quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef broer het volgende:
A_R, zou je deze op slot willen doen en die van PopeOfTheSubspace weer open?
Jij was eerder. Kijk maar in 'nieuwe topics'.quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef broer het volgende:
A_R, zou je deze op slot willen doen en die van PopeOfTheSubspace weer open?
En dat is relevant hoe?quote:Op zondag 24 december 2006 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij was eerder. Kijk maar in 'nieuwe topics'.
Ja, en om over rechtvaardigheid nog maar te zwijgen...quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
En dat is relevant hoe?
Wat ben jij een feeks zeg, ongelooflijk ongelooflijk..
broer, Zeg eens iets tegen die vrouw. Werkelijk geen eergevoel die mensen.
En waarom zou ik je moeten helpen?quote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
broer, Zeg eens iets tegen die vrouw. Werkelijk geen eergevoel die mensen.
Nou, als ik het wil redden, Tweede Kerstdag, dan moet ik nu toch echt weer aan het werk.quote:
Wat is dit nu voor onzin? Zij denkt dat dit om wie het eerst was gaat. Wij, die toevallig mannen zijn, begrijpen dat dit niet het punt is. Ik wil niet suggereren dat alle mannen dit begrijpen hoor, dat is namelijk helemaal niet zo (Nee hoor, ik doel niet op mensen zoals moderators van een forum zoals het forum op www.fok.nl, echt niet). Vervolgens denkt ze ook nog eens dat jij niet vindt dat ik gelijk heb, omdat vrouwen (dat is dus een verschil met 'vrouwen', dat begrijp je natuurlijk) zowel egoistisch als projecterend ingesteld zijn. Als jij het (dat klinkt misschien vaag, maar jij begrijpt natuurlijk wel wat ik bedoel) haar vertelt, valt haar hele beeld van deze situatie in duigen uiteen. Net als een ton zonder zo'n ijzeren ding eromheen. Jaja, dan voel je je naakt als mens hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 15:01 schreef broer het volgende:
[..]
En waarom zou ik je moeten helpen?
Mag je niet met vrouwen praten van je religie? Of kun je haar gewoon niet aan?
Nouja, ik moest toch plassen. Dag broer.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, als ik het wil redden, Tweede Kerstdag, dan moet ik nu toch echt weer aan het werk.
Dag, Lienekien. Dag, PopeOfTheSubspace.
Ik blij dat ik 'fanfare' heb ingeslikt.quote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een orkest, broer, Do2, LXIV, met een orkest bestaand uit 85 man.
Ik had eerder op het knopje voor een nieuwe topic geklikt, maar ik had een vele mooiere topictitel dan broer. broer Had de naam van zijn topic maar een beetje afgeraffeld, zo kan ik het ook. Flauw hoor, heel flauw.quote:Op zondag 24 december 2006 15:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
broer had de laatste post van het vorige deel, en was de eerste met het openen van het nieuwe deel.
2 redenen waarom deze open is, en de andere gesloten
Mannen! Jij blij.quote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een orkest, broer, Do2, LXIV, met een orkest bestaand uit 85 man.
Zeg, zeg! Deze minimalistische topictitel is een zeer bewuste keuze, ja!quote:Op zondag 24 december 2006 15:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
broer Had de naam van zijn topic maar een beetje afgeraffeld
Nou ja, signature... De waarheid is natuurlijk wel gewoon dat ik ernstig lui ben.quote:Op zondag 24 december 2006 16:30 schreef Augustina het volgende:
Net als de vorige. Het is zijn signature.
Ja. Maar onverschilligheid is niet leuk. Ik probeerde een beetje medeleven te tonen na de ruggengraatopmerking.quote:Op zondag 24 december 2006 17:11 schreef broer het volgende:
Dank je wel.
Zelfbeschikking is toch iets moois, vind je niet?
O, pardon.quote:Op zondag 24 december 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik probeerde een beetje medeleven te tonen na de ruggengraatopmerking.
O, in dat geval: smakelijk uitbuiken.quote:Op zondag 24 december 2006 18:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb het al op.
Kut voor je.quote:Op zondag 24 december 2006 18:18 schreef broer het volgende:
Ik kom er vandaag trouwens meteen achter waarom ik normaal gesproken elke dag naar de supermarkt ga.
Ik ben de hele dag nog niet naar buiten geweest. Dat vergeet ik gewoon. Bah.
Jij hebt besloten om geen medeleven meer te tonen?quote:Op zondag 24 december 2006 18:18 schreef Lienekien het volgende:
Kut voor je.
Juist wel medeleven tonen, maar advies achterwege laten.quote:Op zondag 24 december 2006 18:19 schreef broer het volgende:
[..]
Jij hebt besloten om geen medeleven meer te tonen?
Ik miste je ook wel.quote:Op zondag 24 december 2006 16:41 schreef Lienekien het volgende:
Ik mis 'm.
Wat is er? Voel je je niet goed? Hier, een kippetje.quote:
In de rechterkwab van het randje om je anus.quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef Gellius het volgende:
Poop! Waar heb jij je nu al die tijd verborgen gehouden?
Wil je nou suggereren dat het niet belangrijk was? Nouja zeg. Ik... Ik... Ik heb hier geen woorden voor. De mens doet mij keer op keer versteld staan. Kippepoepje van me. Toetervirtuoosje.quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een beslommeringen over een dubbeltopic zeg.
quote:Op zondag 24 december 2006 18:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
In de rechterkwab van het randje om je anus.. Lekker warm en je poep ruikt best O-K.
.
[..]
Dat zou je denken, maar enkel met secuur zijn kan je me niet altijd vinden hoor. Ik zeg het nu misschien om je te plezieren, maar ik zei het zeker wel oprecht en spontaan. Je gebruikte nooit enig reinigend middel, en toch... Zo natuurlijk. Zo hemels. Ontzettend.quote:Op zondag 24 december 2006 18:58 schreef Gellius het volgende:
[..]. Dat zeg je nu maar om mij een beetje te plezieren hè? Ik was daar altijd heel secuur, dan had ik je wel bemerkt.
Sorry. Heb jij zing vecht huil etc van Shaffy? Zo ja, kan je die naar mij MSNen of online zetten? Ik mag hier geen downloadprogramma gebruiken.quote:Op zondag 24 december 2006 19:11 schreef Gellius het volgende:
Secuur èn grondig dan, etter.
Ik hou helemaal niet van Ramses Shaffy, dat snap je toch wel?quote:Op zondag 24 december 2006 19:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Sorry. Heb jij zing vecht huil etc van Shaffy? Zo ja, kan je die naar mij MSNen of online zetten? Ik mag hier geen downloadprogramma gebruiken..
Daar kan ik met mijn hoofd niet bij. Ik wou je nog iets zeggen, maar dat ben ik vergeten.quote:Op zondag 24 december 2006 21:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van Ramses Shaffy, dat snap je toch wel?
Bravo. Ik heb kerstavond 1 niet echt overleefd.quote:Op zondag 24 december 2006 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Kerstdiner nr. 1 overleefd.![]()
Roelie, waar ben je nou? Ik zit klaar met mijn webcam!
Gelukkig ben jij er, broer. Zeg 's iets liefs. En dat mijn topic overend had moeten blijven.quote:Op maandag 25 december 2006 00:07 schreef broer het volgende:
Psychologische hulp via de webcam? Hoe modern!
quote:Op maandag 25 december 2006 00:12 schreef broer het volgende:
O, dat gokte ik zomaar. Het spijt me dat ik een foute aanname deed.
En het spijt me dat jouw topic dicht ging en niet die van mij.
En het spijt me dat ik verder niets liefs te zeggen heb.
En het spijt me dat ik zo vaak excuses aanbied.
Zijn ze uitgevallen? Ik heb nog een potje met oude neusharen van mijn grootvader, die mag je gebruiken als je wil.quote:Op maandag 25 december 2006 00:15 schreef broer het volgende:Ik heb geen al te harige navel. Maar voor jou zou ik nog wel eens met de Pokon aan de slag willen.
In ruil voor een potje smegma. Van jou.quote:Op maandag 25 december 2006 00:19 schreef broer het volgende:
Stuur maar op.
Wel met een potje lijm erbij, hè.
Niet. Maar jíj stalkt mij met je irritante stemmetje en je idiote krulletjes. Oprotten van de UvA. Er is geen probleem zo. Het is prima in je huis. Blijf daar maar. Miauw.quote:Op maandag 25 december 2006 00:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Beste TTK'ers.
Ik word gestalked door Pope. Een paar weken geleden had ie kritiek op de manier waarop ik met een leuk allochtoon meisje aan het praten was op de universiteit, en kort daarna zat ie te kijken hoe ik het m'n vriendinnetje aan het lunchen was. Probleem is dat ik niet weet hoe hij er uit ziet. Nu durf ik m'n huis niet meer uit (ook omdat hij ging zeuren over mijn stem).
Hoe valt dit probleem op te lossen?
OU thuisleren.quote:Op maandag 25 december 2006 01:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, maar hoe moet ik dan ooit afstuderen en een Intellectueel worden?
Je bent een onverbeterlijke romanticus, PopeOfTheSubspace.quote:Op maandag 25 december 2006 00:22 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
In ruil voor een potje smegma. Van jou.
Dankje, broer. Hebben we een deal? Ik eis ongeveer 15 milliliter.quote:Op maandag 25 december 2006 03:03 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent een onverbeterlijke romanticus, PopeOfTheSubspace.
Pas je voeding- en hygienepatronen aan en dan is dat, inderdaad, niet zo lang.quote:Op maandag 25 december 2006 03:10 schreef broer het volgende:
Veel te veel. Weet je wel hoe lang ik daarvoor moet sparen?
Dan maar een kale navel. Wat jij wil. Tsssk.quote:Op maandag 25 december 2006 03:15 schreef broer het volgende:
Ik ga mijn voedingspatroon niet aanpassen zodat jij wat meer smegma van me kunt krijgen. Wat denk je wel niet, vlerk.
Nou, en je wou mij plezieren omdat...? Juist, omdat je dat wou. Nu heb ik er genoeg van. Ik zal je smegma zelf wel van je dikke lul afschrapen.quote:Op maandag 25 december 2006 03:18 schreef broer het volgende:
Ja, ik hoefde van het begin af aan al geen behaarde navel. Dat was enkel om jou te plezieren.
Wat ik al zei: je bent een onverbeterlijke romanticus.quote:Op maandag 25 december 2006 03:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik zal je smegma zelf wel van je dikke lul afschrapen..
Ik wou dat ik ooit een boek gelezen had. Ik ben te druk bezig met dingetjes verzamelen.quote:Op maandag 25 december 2006 03:21 schreef broer het volgende:
Heb jij 'Ik, Jan Cremer' gelezen, PopeOfTheSubspace? En vond je het een tof boek en wil je ook graag zo leven, maar wil je dat niet toegeven omdat het volstrekt uit de tijd is?
Zo kom je wel over.
Dat valt best mee, rotzak.quote:Op maandag 25 december 2006 03:27 schreef broer het volgende:
Dat is best een vies plaatje.
Net aan.quote:Op maandag 25 december 2006 03:29 schreef broer het volgende:
Is je relatie net uit, of zo?
Ik ben in het echt nog iets erger, schatje, maar bedankt voor je bezorgdheid. Nu moet ik even plassen.quote:Op maandag 25 december 2006 03:33 schreef broer het volgende:
O, dan hoop ik voor je dat het nog lang mag duren.
Kleine tip: vertel hem of haar nooit, nóóit over Fok. Of vertel in ieder geval niet je usernaam.
Waarom gedraag je je hier dan zo terughoudend?quote:Op maandag 25 december 2006 03:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben in het echt nog iets erger, schatje
Iklas het netquote:
quote:Op maandag 25 december 2006 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja?
Ja dusquote:Op zondag 24 december 2006 00:13 schreef NJ het volgende:
JAM, postte valse tussenstanden in het live topic in VBL. De komende 48 uur post hij helemaal niets meer.
Daar heeft niemand om gevraagd, denk ik.quote:Op maandag 25 december 2006 12:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
En waar blijft zijn kerstgratie?
Klinkt leukquote:Op maandag 25 december 2006 12:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga vanavond samen met m'n moeder koken, AR.
En daarna gaan we het allemaal opeten. Als we er 't lef voor hebben.
Ik denk dat hij jou nog wil uitzwaaien met een willekeurige zelfgemaakte smiley.quote:Op maandag 25 december 2006 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor hetzelfde geld was hij uit zichzelf misschien wel twee dagen niet online gekomen.
IK wel anderhalf uur. Ik heb zelfs de hosti gegetenquote:Op maandag 25 december 2006 13:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb gisteren in de kerk gezeten. Zeker een half uur. Wat dacht je daarvan?
Ik wilde even de sfeer proeven, denk ik.quote:Op maandag 25 december 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
IK wel anderhalf uur. Ik heb zelfs de hosti gegeten.
Ja, precies. En nu?quote:Op maandag 25 december 2006 13:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, daar sta je dan met je kerstgratie, Buup.
Nou, ik zeg het je, aan die hosti kan je weinig proevenquote:Op maandag 25 december 2006 13:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik wilde even de sfeer proeven, denk ik.
En, ach, het ding staat toch tegenover het cafe.
quote:Op maandag 25 december 2006 13:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
En, ach, het ding staat toch tegenover het cafe.
Schudde de zon? Ging hij heen en weer? Dat droomde ik ook een aantal dagen, maar dan overdag.quote:Op maandag 25 december 2006 06:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zojuist het einde de wereld gedroomd. De zon ging heel snel onder, en op een geven moment meer van links naar rechts. Ik rende heel hard naar een hek met hoge, zwarte spijlen en klampte me eraan vast. Toen kwam de zon weer heel snel op en werd alles warm en licht.![]()
Nu kan ik niet meer slapen.![]()
Aaaah....quote:Op maandag 25 december 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
De servers zijn ook blij om me te zien, blijkbaar...
quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:49 schreef broer het volgende:
Potverdorie. En het was nog wel zo'n uitgelezen moment voor je gimmick-PI.
Als je het had geweten, tenminste.
Dat weet ik niet. Ik ben niet zo'n fan dat ik dat allemaal bijhoud.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
Was hij daar niet mee gestopt, trouwens?
Wat is er mis met mijn PI?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:51 schreef broer het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben niet zo'n fan dat ik dat allemaal bijhoud.
Blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:51 schreef broer het volgende:
Jeetje. Bevangen door de kerstgedachte?
Jij niet, dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:54 schreef broer het volgende:
Je zult wel genieten.
Jawel, hoor. Alleen niet speciaal van Kerst.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
Jij niet, dan?
Nee, hoor, André.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:55 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg, je wilt toch niet dat ik deze inkop, hè? Ouwe Frans van Dusschoten van me.
Die twee dagen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ik geniet vooral van mijn vrije dagen.
Normaal gesproken niet, maar voor morgen wel.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:16 schreef broer het volgende:
Ben jij dan ook zo'n type die ein-de-lijk vrij heeft, en dan allerlei activiteiten plant in die twee dagen?
Dat heb ik op de andere vrije dagen al gedaan. Ik ben erg lui, hoor.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Als ik eindelijk vrij had, zou ik niet eens opruimen. Dan zou ik de hele dag languit op de bank gaan.
Ik noem dat 'liegen tegen jezelf'.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:26 schreef broer het volgende:
Welnee. Je 'geniet van je welverdiende rust'. Dat is iets heel anders dan 'lui'.
In andere topics werkt dat als een tiet...quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef broer het volgende:
Zeg, Bupatih. Praat je hier alleen mee als we je aanbidden, of zo?
Ja, prima hoor. Als ik het maar even weet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:34 schreef Bupatih het volgende:
In andere topics werkt dat als een tiet...
In het Engels ook wel bidon genoemd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:38 schreef Bupatih het volgende:
Bid je me al aan dan?
Twee minuten. Ik word er ook niet ad remmer op.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In het Engels ook wel bidon genoemd.
Of grappiger.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Twee minuten. Ik word er ook niet ad remmer op.
'Et' is toch niet Frans voor 'aan'?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:41 schreef broer het volgende:
Ik ga voor het Franse 'bidet'.
Nee. Maar dacht je nu echt dat ik moeite in wat woordgrapjes ging stoppen?quote:
Die doet dat toch ook niet?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Maar dacht je nu echt dat ik moeite in wat woordgrapjes ging stoppen?
Ik ben Seth Gaaikema niet.
En dat is precies de reden dat ik je aanbid.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:44 schreef Bupatih het volgende:
En ik stop er ook geen moeite in, maar toch komt er wat uit.
Lieg niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:45 schreef broer het volgende:
En jij mij niet.
Het is óf 'een soort beleefdheid' óf 'een vorm van beleefdheid', Bupa.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:46 schreef Bupatih het volgende:
Uit een soort van beleefdheid.
Wat is er mis met "een soort van"? Dat kan altijd toch?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:48 schreef broer het volgende:
[..]
Het is óf 'een soort beleefdheid' óf 'een vorm van beleefdheid', Bupa.
Ik word nog graag wat vermaakt zo tussen de twee kerstdagen in. Dus liever niet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:15 schreef wyccie het volgende:
Anders hou ik mijn mond wel.
Zou je het niet gewoon opgeven en vanaf nu boekloos door het leven gaan?quote:Oh....guess what? Ik heb het boek nog steeds niet uit.![]()
Ik ga zo echt slapen. Zes uur slapen wil ik nog kunnen halen. (Ik probeer mijn wallen weg te krijgen.)quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:18 schreef broer het volgende:
Ik word nog graag wat vermaakt zo tussen de twee kerstdagen in. Dus liever niet.
Nee, ik geef niet op! Ik moet nog 3 bladzijden.quote:Zou je het niet gewoon opgeven en vanaf nu boekloos door het leven gaan?
O, die hoop heb ik voor mezelf al láng opgegeven.quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind mezelf iets mooier zonder wallen.
quote:
Hij's leuk, maar in mijn omgeving ook eentje met een hele lange baard.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goede morgen deze tweede kerstdag
Wat staat er bij jullie op het menu??
Iets anders, ik las net dit op de frontpage als een reactie:
Jij hebt de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt...
en ik moest lachen
Ja, ik dacht ook dat het over een terminale patiënt ging.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Ik vond 'm wel leuk. Maar mijn verwachtingen waren misschien niet zo hoog als die van jou.
Ja, misschien is slapen een betere tijdsbesteding.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Te weinig energie in je woordgrapjes stoppen. Dát doe je!
Ik moest wel huilen.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:02 schreef broer het volgende:
Nee, ik had hem gehuurd.
Ik vond het idee erachter wel mooi. En ik had toch op zijn minst een brok in mijn keel verwacht aan het eind van de film. Maar nee, hoor.
Maar dat is een Aziatische horror. Dat is toch niks voor jou?quote:Morgen Audition.
Dat is toch geen horror? Het is toch gewoon een spannende film?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:14 schreef wyccie het volgende:
Maar dat is een Aziatische horror. Dat is toch niks voor jou?![]()
Heb je écht een uithangbord?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:49 schreef broer het volgende:
Ik heb wel zo'n mooi uithangbord, maar niet zo'n mooie naam. Want aan 'Tjebbe' is niet te tippen, natuurlijk.
Ik laat het je nog wel weten.quote:(En het normale verloop van een gesprek zou nu zijn: wat ga je doen, dan? Maar iets zegt me dat je niet op die vraag zit te wachten.)
Je hebt toch een vriend die grafisch vormgever is? Laat hem er één voor je ontwerpen.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:58 schreef broer het volgende:
Maar ik zou er wél graag één hebben.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |