We zijn niet zoals Feyenoord hoorquote:Op zondag 24 december 2006 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Vitesse nog steeds niet gescoord?
Waren jullie dat maar, dan waren jullie tenminste nog een mooie club geweest ipv een koud beursbedrijf.quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waren jullie dat maar, dan waren jullie tenminste nog een mooie club geweest ipv een koud beursbedrijf.
Ik mag hopen dat je niet ouder bent dan pak en weg 15 jaar...quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waren jullie dat maar, dan waren jullie tenminste nog een mooie club geweest ipv een koud beursbedrijf.
Mooie club?quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In de echte wereld waar in iedereen leeft behalve jij wordt er niet gescoord in de rust.quote:Op zondag 24 december 2006 13:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Vitesse nog steeds niet gescoord?
quote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de echte wereld waar in iedereen leeft behalve jij wordt er niet gescoord in de rust.
Masterlijkquote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de echte wereld waar in iedereen leeft behalve jij wordt er niet gescoord in de rust.
quote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die werd ook helemaal weg gespeeld door De Mulquote:Op zondag 24 december 2006 13:32 schreef Arockalypse het volgende:
Frankel is gewisseld, voor Due.
Hij is fijn, en het lijdend voorwerp stilquote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Helemaal tot in de kleedkamer waar bij bleef. En de Mul zag dat het goed was.quote:Op zondag 24 december 2006 13:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die werd ook helemaal weg gespeeld door De Mul
Nu je het zegt..Wat speelt De Mul weer heerlijk vandaag!quote:Op zondag 24 december 2006 13:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die werd ook helemaal weg gespeeld door De Mul
In slechte tijden hoopt 010 wel op hele vreemde wonders....quote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga heus niet op de minuut bijhouden wanneer dat stront'clubje' speelt hoor.quote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bent er toch aardig druk mee moet ik zeggenquote:Op zondag 24 december 2006 13:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik ga heus niet op de minuut bijhouden wanneer dat stront'clubje' speelt hoor.
quote:Op zondag 24 december 2006 13:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
OOOH ! JE ZEI STRONT !quote:Op zondag 24 december 2006 13:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 24 december 2006 13:36 schreef Superheld het volgende:
2-1lazovich
quote:Op zondag 24 december 2006 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De ''goddelijke'' Lazovic hebben we tot dusver niet in actie gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |