Jezus, het speelgoed bij Anne was te duur zeker waardoor ze al op ontploffen stondenquote:
Hij gaf mij de eerste keer de schuld dat ik er geen benzine in had gedaan (hij stond een stukkie onder een kwart). En gisteren kon ie het nou echt de schuld niet gevenquote:Op zondag 24 december 2006 11:42 schreef Hugster het volgende:
en laat heem de Fiesta eens goed checken danTerugduwen uit Boxmeer is natuurlijk niet leuk
Ik heb niet eens geleerd, maar Ik heb eigenlijk ook niet eens gewerkt neequote:Op zondag 24 december 2006 11:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jezus, het speelgoed bij Anne was te duur zeker waardoor ze al op ontploffen stonden
Of ze werden niet tijdig geholpen omdat een zeker juffrouwtje gewoon zat te leren en niet doorhad dat er klanten waren die wilde afreken
quote:Op zondag 24 december 2006 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geleerd, maar Ik heb eigenlijk ook niet eens gewerkt nee.
Maar ik heb geen Politie gezien. Ik weet niet eens waar die ijsbaan is.
quote:18:31:04 hugster@hotmail.com: je kon toch alsnog niet leren vandaag door de drukte denk ik?
18:31:31 anneijsmeisenzo@hotmail.com: jawel.
18:31:42 hugster@hotmail.com: oh
Vacuum probleempjequote:Op zondag 24 december 2006 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij gaf mij de eerste keer de schuld dat ik er geen benzine in had gedaan (hij stond een stukkie onder een kwart). En gisteren kon ie het nou echt de schuld niet geven. Hij stond op halfvol en er kon maar 17 liter bij. (elke keer als hij er benzine bijdoet doet ie het na 5 minuten weer, maar das meer toeval denk ik)
Dus jaaaaaaaaaaaa, hij gaat er naar kijken.
Klok, klepelquote:Op zondag 24 december 2006 11:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vacuum probleempjehij heeft de tank vacuum getrokken en dan krijgt ie geen benzine meer
![]()
Ofzo
Dat is dan zeker heel toevallig net niet aangekomen waarna je meteen over fok begintquote:Op zondag 24 december 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarna zei ik "maar dat heb ik niet gedaan".
Er zijn soms mensen die benzine dop er niet meer af krijgen omdat deze vacuum is getrokken toch?quote:Op zondag 24 december 2006 11:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klok, klepel
Hij krijgt juist geen vacuum waardoor hij zonder benzine komt te zitten
Maar het kunnen zoooooooooooveel meer dingen zijn.
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 24 december 2006 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zijn soms mensen die benzine dop er niet meer af krijgen omdat deze vacuum is getrokken toch?
Als het goed is zit er een of ander ontluchtding in de tank zodat hij niet vacuum trekt
quote:Op zondag 24 december 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is dan zeker heel toevallig net niet aangekomen waarna je meteen over fok begint
Ja. Er is nog nooit naar de auto gekeken.quote:Op zondag 24 december 2006 11:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klok, klepel
Hij krijgt juist geen vacuum waardoor hij zonder benzine komt te zitten
Maar het kunnen zoooooooooooveel meer dingen zijn.
Tsss en ik maar haastenquote:Op zondag 24 december 2006 12:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Komt door tonks.
Ik heb gisteren pas een kaart op de bus gedaan.
En ik heb druiven gegeten. Yvonne trakteerdeen ik heb voor haar 2 cadeautjes ingepakt en versierd
met mijn cadeaupapier.
En ik ben naar de hema geweest en heb daar een broodje met Zalm en Mozzarella gehaald.
En voor de rest hebben we geen fluit gedaan.
De mensen bleven wel langer hangen aan de kassaquote:Op zondag 24 december 2006 12:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tsss en ik maar haasten![]()
Lekker druk geweest zie ik
quote:Op zondag 24 december 2006 12:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat kan ook.
Ik heb eens 2 uur aan mijn kart lopen douwen doordat het vacuüm slangetje lek was, ik dat niet wist en hij dus alleen vonkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |