weinig rijdenquote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef virl3 het volgende:
En maakt me daar een kabaal .. Ik schaam me rot als ik rondrijd (heb je weer zo'n sjonnie met een brulpuup onder z'n auto..)En as woensdag zijn de garages pas weer open.. Iemand goed raad voor mij om tijdelijk iets aan die herrie te doen? Het is denk ik niet de einddemper maar meer naar voren richting motor vermoedt ik..
doe dat ja!quote:Op zondag 24 december 2006 11:45 schreef virl3 het volgende:
Nope.. Route mobiel. Ken ik 's bellen...
Ik verwacht er weinig van want het is meer een afsleepdienst maar laat ik 's proberen..
Route mobielquote:Op zondag 24 december 2006 11:45 schreef virl3 het volgende:
Nope.. Route mobiel. Ken ik 's bellen...
Ik verwacht er weinig van want het is meer een afsleepdienst maar laat ik 's proberen..
Post het resultaat even.quote:Op zondag 24 december 2006 11:54 schreef virl3 het volgende:
En ze komen ook nog.. 't zal mij benieuwen..
Tijdelijk een groente blikje eromheen vouwen en die goed strak zetten?quote:Op zondag 24 december 2006 13:00 schreef virl3 het volgende:
En routemobiel is gekomen met een giga sleepwagen. (Smink amersfoort). De uitlaat is finaal afgebroken net voor de achterste demper (pijp overmidden) maar de achterdemper en de pijp hangen allebei nog goed vast onder de auto, en routemobiel kon er niets aan doen.
Al met al niets aan gehad dus... Ik ga 's een stukje plakband proberen denk ik..
blikje lijkt me ook beter... tape smelt idd weg. werkt misschien even maar als je dan 100m hebt gereden is het weg.quote:Op zondag 24 december 2006 13:08 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Tijdelijk een groente blikje eromheen vouwen en die goed strak zetten?
Volgens mij smelt tape/plakband weg.
Zo moet het idd.quote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef Sloper het volgende:
Blikje met 2 goede slangenklemmen?
quote:
En je verwacht dat de ANWB wel aan de lsag zou gaan met een stukje blik en slangklemmen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:51 schreef Hyperdude het volgende:
Dat ze daar bij Routemobiel niet aan beginnen zou mij overtuigd hebben daar weg te gaan.
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 24 december 2006 15:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En je verwacht dat de ANWB wel aan de lsag zou gaan met een stukje blik en slangklemmen.
Ze zijn vrij inventief bij de Wegenwacht hoor. Ze willen iig moeite voor je doen.quote:Op zondag 24 december 2006 15:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En je verwacht dat de ANWB wel aan de lsag zou gaan met een stukje blik en slangklemmen.
ja maar de TS wil hem wel maken, alleen door de feestdagen is dat helaas onmogelijk?quote:Op zondag 24 december 2006 19:11 schreef Quint24 het volgende:
Je weet hoop ik wel dat de polite je een boete kan geven voor een ondeugelijke uitlaat.![]()
Bewijsje of niet. Je mag er zo niet mee gaan rijden. Maar als ze je niet staande houden is er niets aan het handje.quote:Op zondag 24 december 2006 20:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja maar de TS wil hem wel maken, alleen door de feestdagen is dat helaas onmogelijk?
je zal toch wel een bewijsje hebben van route mobiel dat ze geweest zijn?
Ah, maar als iemand met 120 over een afgebroken uitlaatbeugeltje rijdt kan de schade ook aardig oplopen.quote:Op maandag 25 december 2006 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonder remmen kun je iemand doodrijden (met ook, maar dat terzijde). MEt een extra rammeltje heb je op zn hoogst boze blikken van je buren, is nogal een verschil.
Wat jij verteld doet gewoon letterlijk half Nederland hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 00:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, maar als iemand met 120 over een afgebroken uitlaatbeugeltje rijdt kan de schade ook aardig oplopen.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoorMaar het is zo dat veel mensen tóch gaan rijden met een defect aan een auto onder het motto "tsja, de garage is nu niet open". En dat terwijl je gewoon je verantwoordelijkheid zou moeten nemen en niet gaan rijden met die auto (óf het defect verhelpen).
Bij remmen is dat blijkbaar gelijk duidelijk voor iedereen. Maar bij een uitlaat niet of gladde banden niet.
Als eens een discussie gehad over banden "ja, maar ik heb nu geen geld voor nieuwe". Nou... Laat je auto dan staan tot je wél geld hebt.
iets wat afgescheurd is kun je niet dichtsmeren.quote:Op maandag 25 december 2006 01:33 schreef warlord85 het volgende:
hebben ze bij de grotere benzinepompen geen gungum meer liggen? ideaal spul voor een tijdelijke oplossing.
Dat zit hier om de hoek, eens kijken of ik een plaatje heb.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |