quote:
Op zondag 24 december 2006 20:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:Humpeltje: misschien zou je de beren kunnen wassen met... speciaal spul tegen weersinvloeden van buitenaf.. (ben echt de naam kwijt)
Hielp hier erg goed, maar bij jullie staan de beren er ook al wat langer natuurlijk.
En ik ben idd benieuwd naar hoe het geworden is, hier moet het nog steeds besteld worden en wij gaan met glas werken, en waarschijnlijk knikkers...
Kan me wel voorstellen dat sommige dingen confronterend zijn ivm dingen doen die Esmee ook deed.
![]()
Pakte een knuffel op, die viel in 3en [kop eraf, poot eraf]. Sommige zijn nog wel mooi, wel vies.
Steentje was nog gedoe, waren eerst met andere steen houder bezig, maar steeds geen reactie op mail of loze beloften aan telefoon. Zag het toen niet meer zitten en hebben tijdje gewacht. En ineens weer de kriebels, ik wil een steentje. Toch het oorspronkelijke idee, maar dan wel met klein fotootje erop.
Klinkt spannend, glas en knikkers, maak er iets van, dat bij jullie en je kindje past.
Durf het bijna niet te zeggen, maar heb foto's op site gezet bij "grafje". Weet niet hoe ik hier foto kan invoegen vanaf pc, als ik op afbeelding toevoegen klik, vraagt ie om url.
Nu gauw film gaan kijken met Kim.