* mschol wants zelda toooquote:Op maandag 25 december 2006 10:11 schreef QuadiX het volgende:
Wow, mijn eerste vriend![]()
Ben erg benieuwd naar Zelda the twilight princess, op de filmpjes ziet het er gaaf uit. Helaas schijnt die erg slecht verkrijgbaar te zijn. Woensdag maar eens eventjes kijken dan.
jij ook..quote:Op maandag 25 december 2006 10:27 schreef tonks het volgende:
Vrolijk kerstfeest allemaal !
Je hebt toch van de scart-verdeel kasten dat werkt goed hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 01:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]dat is bagger nu moet ik steeds scart kabel verwisselen achter me TV
.
Ja tot dat je er een moet hebben die volledig RGB ondersteund... dat is een stuk lastigerquote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef fr3d het volgende:
[..]
Je hebt toch van de scart-verdeel kasten dat werkt goed hoor.
Bijna overal wel te koop
dan had je maar een tv met twee of meer scart ingangen moeten kopenquote:Op maandag 25 december 2006 11:01 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ja tot dat je er een moet hebben die volledig RGB ondersteund... dat is een stuk lastiger
Missie geslaagd van Nintendo, nu de ouders overhalen om meer spellen te kopenquote:Op maandag 25 december 2006 01:36 schreef Tweek het volgende:
Het is kerst dus je gaat de ouders maar weer eens bezoeken, maar natuurlijk niet zonder je wii met te sleuren.
Reactie 1: Wat kost dat? dat vind ik nou echt zonde van het geld!
Reactie 2: He dat ziet er grappig uit en je blijft tenminste in beweging
Reactie 3: Mag ik eens? Gaan jullie weer spelen? het ziet er zo leuk uit.
En voor je het weet staat je vader van 62 te boksen en je moeder te golfen.
Geniaal spul dus de wii.
quote:Op maandag 25 december 2006 11:14 schreef _petjan het volgende:
Waar laten jullie de wiimote als jullie met de classic controller spelen?
Ik heb zelf geen classic controler, maar als ik deze had, zal ik waarschijnlijk me wiimote gewoon naast me op de bank leggen.quote:Op maandag 25 december 2006 11:14 schreef _petjan het volgende:
Ik straks als ik thuis komquote:Op maandag 25 december 2006 07:38 schreef QuadiX het volgende:
Het duurde even, maar ik heb ALLE wii nummers uit de OP toegevoegd. Mijn plein is nog een beetje erg leeg, dus wie voegd me toe?
1477-7261-9301-2556
mm van de week maar eens halenquote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef fr3d het volgende:
[..]
Je hebt toch van de scart-verdeel kasten dat werkt goed hoor.
Bijna overal wel te koop
980 hier, wel elke dag nintendo site bezoeken he, per dag (wanneer je de site bezoekt) krijg je 5 sterrenquote:
de classic controller staat nog op me wish list (zeker als Simcity em nodig heeftquote:Op maandag 25 december 2006 11:14 schreef _petjan het volgende:
elke winkel waar ik ben geweest heeft zelda gewoon hoorquote:Op maandag 25 december 2006 10:11 schreef QuadiX het volgende:
Wow, mijn eerste vriend![]()
Ben erg benieuwd naar Zelda the twilight princess, op de filmpjes ziet het er gaaf uit. Helaas schijnt die erg slecht verkrijgbaar te zijn. Woensdag maar eens eventjes kijken dan.
Ah das mooi, woensdag maar even kopen danquote:Op maandag 25 december 2006 12:16 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
elke winkel waar ik ben geweest heeft zelda gewoon hoor
waar dan?quote:Op maandag 25 december 2006 12:16 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
elke winkel waar ik ben geweest heeft zelda gewoon hoor
Van leest (in de binnenstad en Bijenkorf) verkoopt ook Wii games, misschien Toys R Us bij de Megastores..?quote:Op maandag 25 december 2006 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
waar dan?
ik ben 9 zaken in geweest (bartsmits intertoys, MM, Dixons , Dynabyte) en nergens hadden ze em..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |