Heb je toegevoegdquote:Op zondag 24 december 2006 18:53 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, op Shootooo na heeft nog niemand me toegevoegd![]()
2755 3275 6599 9857
Help me dan! (oh en zet voor je Mii's aan dat ze mogen wandelen op de Parade!
Ik heb je ook toegevoegd.quote:Op zondag 24 december 2006 18:53 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, op Shootooo na heeft nog niemand me toegevoegd![]()
2755 3275 6599 9857
Help me dan! (oh en zet voor je Mii's aan dat ze mogen wandelen op de Parade!
lees ik daar nou dat de wii externe HD's ondersteund???quote:Op zondag 24 december 2006 22:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wii demo's via internet?
http://digg.com/gaming_ne(...)service_announced_DE
Daar zitten een paar erg leuke spellen tussenquote:Op zondag 24 december 2006 10:50 schreef remcheese het volgende:
deze al in je wii browser gezet :
www.wiicade.com
= nice
In principe mogeljik via die USB aansluiting.quote:Op zondag 24 december 2006 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
lees ik daar nou dat de wii externe HD's ondersteund???
dus i.p.v. die 2GB max voor SD kan ik me 160GB externe hd erop aansluiten![]()
Done. Leuke optie.quote:Op zondag 24 december 2006 22:44 schreef Khadgar het volgende:
Jongens als je nou mensen toevoegt in je adres boek zet dan ook in je Mii Parade aan (dat is het knopje rechtsbovenin in je Mii overzicht) dat je Mii's mogen wandelen (tweede knop rechtsboven in Mii Parade). Je kunt dit ook per Mii instellen, zit rechtsonderin bij de Mii naam pagina van de Mii editor. In het engels heet het Mingle.
Eerste keer dat Nintendo echt online bezig is, maar toch... not really next-gen eh.quote:Op zondag 24 december 2006 22:59 schreef Khadgar het volgende:
ja ik vind het ook een beetje gezeik, net zoals die codes invoeren. Teveel gehannes, ik heb liever dan een soort invite systeem dat de tegenpartij alleen nog maar JA hoeft te klikken. 10x makkelijker.
Ik heb 8 uur op tonks zn bevestiging moeten wachten, dus ik geloof er niet veel van dat ie om de 10 min refreshedquote:Op zondag 24 december 2006 22:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Done. Leuke optie.
Enige wat me echt nog tegenstaat zijn die friend codes en het feit dat het soms ZO lang duurt voordat die bevestigingen (en die Mii's bv.) binnenkomen. Heb begrepen dat WiiConnect24 om de tien minuten refresht maar soms kan ik daar niet op wachten. Weet niet hoe jullie daar over denken? Mmm, misschien is dit ook wel gezeik van een verwende 360-user, maar toch.
Nee ik snap het wel volkomen wat ze doen. Het voorkomt dat mensen dom op Ja klikken en dan ineens een stalker hebben. Met die codes is het echt een bewuste keuze om iemand toe te voegen.quote:Op zondag 24 december 2006 23:01 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Eerste keer dat Nintendo echt online bezig is, maar toch... not really next-gen eh.
Jesus christ.quote:Op zondag 24 december 2006 23:03 schreef tonks het volgende:
Moeten we nu allemaal gaan juichen als jij zegt dat je ook een xbox hebt hellfire? Omdat het kerst is dan:
WOOOOW HEB JIJ EEN XBOX360?? OMG!!
Ze zijn niet zomaar verkrijgbaar. Maar de e-plaze werkt zonder reserveringen, dus als er een lading binnenkomt, wordt deze op dat moment verkocht. Pas hooguit een uur van te voren kan je bij hun reserveren.quote:Op zondag 24 december 2006 23:12 schreef Maraca het volgende:
Zijn de Wii's gewoon in de winkel te koop? Was van plan om er vrijdag eentje te halen of is dit op dit moment nog Mission Impossible Wii?![]()
![]()
Moet je je nog ergens registreren om dat kanaal binnen te halen? Gelukt!quote:Op zondag 24 december 2006 23:18 schreef Khadgar het volgende:
Internet kanaal zou het moeten doen, alleen het nieuwskanaal nog niet. Internetkanaal kun je gratis binnenhalen via de Wii Shop.
quote:Op zondag 24 december 2006 20:43 schreef fr3d het volgende:
nu in mijn adres boek
GDR
Broeswillems Niet BroesWilliams...![]()
MEzzin
Shooto
depax
floederdefloep
jesse
Khadgar
korzakov
Qwea
tonks
TheActraiser
Nu maar wachten op bezoek....![]()
yay weer een wii vriendje er bijquote:Op zondag 24 december 2006 20:43 schreef fr3d het volgende:
nu in mijn adres boek
GDR
Broeswilliams
MEzzin
Shooto
depax
floederdefloep
jesse
Khadgar
korzakov
Qwea
tonks
TheActraiser
Nu maar wachten op bezoek....![]()
bij de volgende generatie wii's pas :pquote:Op maandag 25 december 2006 01:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Weet iemand wanneer en of het mogelijk word DVD op je Wii te kijken?
quote:Op maandag 25 december 2006 01:34 schreef Jesse- het volgende:
[..]
bij de volgende generatie wii's pas :p
Zou het niet mogelijk kunnen worden dat de oude generatie Wii , gewoon DVD-software kunnen downen om DVD's te kunnen afspelen ??quote:Op maandag 25 december 2006 01:34 schreef Jesse- het volgende:
[..]
bij de volgende generatie wii's pas :p
Aan zoiets zit ik ook te denken.quote:Op maandag 25 december 2006 02:00 schreef -Rick het volgende:
[..]
Zou het niet mogelijk kunnen worden dat de oude generatie Wii , gewoon DVD-software kunnen downen om DVD's te kunnen afspelen ??
Want in principe zijn de Wii-game-disc's die je er al in stopt ook al DVD's .
In principe zou voor het spelen van DVD's slechts alleen een software update nodig zijn.
* mschol wants zelda toooquote:Op maandag 25 december 2006 10:11 schreef QuadiX het volgende:
Wow, mijn eerste vriend![]()
Ben erg benieuwd naar Zelda the twilight princess, op de filmpjes ziet het er gaaf uit. Helaas schijnt die erg slecht verkrijgbaar te zijn. Woensdag maar eens eventjes kijken dan.
jij ook..quote:Op maandag 25 december 2006 10:27 schreef tonks het volgende:
Vrolijk kerstfeest allemaal !
Je hebt toch van de scart-verdeel kasten dat werkt goed hoor.quote:Op maandag 25 december 2006 01:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]dat is bagger nu moet ik steeds scart kabel verwisselen achter me TV
.
Ja tot dat je er een moet hebben die volledig RGB ondersteund... dat is een stuk lastigerquote:Op maandag 25 december 2006 10:33 schreef fr3d het volgende:
[..]
Je hebt toch van de scart-verdeel kasten dat werkt goed hoor.
Bijna overal wel te koop
dan had je maar een tv met twee of meer scart ingangen moeten kopenquote:Op maandag 25 december 2006 11:01 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Ja tot dat je er een moet hebben die volledig RGB ondersteund... dat is een stuk lastiger
Missie geslaagd van Nintendo, nu de ouders overhalen om meer spellen te kopenquote:Op maandag 25 december 2006 01:36 schreef Tweek het volgende:
Het is kerst dus je gaat de ouders maar weer eens bezoeken, maar natuurlijk niet zonder je wii met te sleuren.
Reactie 1: Wat kost dat? dat vind ik nou echt zonde van het geld!
Reactie 2: He dat ziet er grappig uit en je blijft tenminste in beweging
Reactie 3: Mag ik eens? Gaan jullie weer spelen? het ziet er zo leuk uit.
En voor je het weet staat je vader van 62 te boksen en je moeder te golfen.
Geniaal spul dus de wii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |