quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
JeRa inderdaad, waar is die heen
JeRa is al jaaaren weg.quote:
Nou!quote:
Die post onder een ander accountquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Stanley_Climbfall !
Hij was De ultieme topickiller - Deel 3
Maar nu al ruim 2 jaar weg, laatste post: Thomas Dybdahl - de stem van een engel
Vandaag nog zien postenquote:
Gastquote:
RIP Emmkie/Femkequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:22 schreef TNA het volgende:
Fotoboek van emmkie
http://www.femkebruinsma.nl/
?
Ben in totaal iets meer dan 1000 dagen weggebleven. Ben er nu zo af en toe weer eensquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Stuart.
595 dagen al niet meer gepost
En nog steeds een gem van 51 p/d
What happened?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:39 schreef padlarf het volgende:
RichCalibier, zit die al in de kliko?
-edit- is een oudjequote:Op dinsdag 24 november 2009 01:30 schreef remlof het volgende:
RichCalibier hebben we nog een laatste kans gegeven na z'n laatste ban. Hij is echter geen spat veranderd en dus voorlopig niet meer welkom hier.
Daarna is hij volgens mij nog eens terug gekomen. Ik heb in mei nog allemaal gekke PMs van hem gehad, nav het forum.quote:
Ligt in de kliko. Sporadisch een kloontje, maar die gaan mee. Bij z'n volgende een IP ban.quote:Op maandag 22 november 2010 17:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Daarna is hij volgens mij nog eens terug gekomen. Ik heb in mei nog allemaal gekke PMs van hem gehad, nav het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |