Hoe er gestemd wordt bedoel je? Ik denk het niet. Zou je aan Mark moeten vragen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:04 schreef p-etr-a het volgende:
Krijgen we nog een tussenstand van de wildcardstemmen?

Goh klinkt nu net zoals Ranking the stars x-factorquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Wildcardronde geef ik alvast: Dorine dus
Voor de liveshow lever ik later nog een lijstje in.
Ik doe het nu wel meteen
10. Melanie (mag meteen weer weg ook)
9. Groovin Sound
8. Ruben
7. Hearts
6. Dorine
5. X6
4. Anja
3. Christian
2. Richy
1. Sharon
Voor de duidelijkheid, dit zijn dus niet mijn keuzes, maar ik denk dat NL er zo over denkt

Dorine komt er welquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
Oke. Let er wel op dat wanneer Dorine de wildcard niet krijgt, je je lijstje moet aanpassen he.
En betekent dit ook dat je Melanie en Groovin' Sound in de gevarenzone hebt komend weekend?
Peri, kan je de TT even verbeteren?.

Ik heb het niet gezien gisteren, maar begrijp ik goed dat Dorine door is en niet 2x jujaro?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
In de afgelopen twee weken hebben Henkjan, Henk en Marianne uitgemaakt welke drie acts er naar de liveshows zullen gaan. Ze hebben alle drie echter ook iemand aangewezen voor de wildcardronde. Dit zijn Genelva in de groep 15/25, Jujaro in de groep van de oudere solisten en Jujaro bij de groepen. Het publiek heeft tot en met de heralin aanstaande maandag de tijd om zijn favoriet uit dezedrie te kiezen. Op woensdag 27 december zal tijdens de persconferentie vanuit studio 22 bekend worden gemaakt welke act de wildcard krijgt en als laatste naar de finaleshows gaat. De opgave voor de prono is simpel: voorspel wie de wildcard wint! Raad je dit goed, verdien je 25 punten. Zo niet, verdien je niks.

Ik weet niet hoe laat die persconferentie is?quote:Op maandag 25 december 2006 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beev, zou je niet 09.00 doen omdat dan de lijnen sluiten?

Thanks, mij lukte het niet meerquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:29 schreef PeRi het volgende:
BVO ik zal ff die 9 uur in je OP editten.

9 uur sluiten de lijnen, later op de dag is een persconferentie waarbij het bekend wordtquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
Waarom moet het voor 09.00 uur, wat maakt die persconferentie nou uitOf mis ik iets?

Oh nou zie ik het, je moet ook voorspellen wie de wildcard krijgtquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:13 schreef BVO het volgende:
[..]
9 uur sluiten de lijnen, later op de dag is een persconferentie waarbij het bekend wordt.

En er is nog helemaal niets bekendquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:34 schreef BVO het volgende:
Dit tijdstip kan nog (tijdig) worden aangepast in verband met de tijd van de persconferentie.

Dat heb ik al gezegd, de lijnen zijn dicht en tussen nu en later vandaag wordt het bekend.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:33 schreef Svensational het volgende:
Vanwaar die vroegte, na mijn vraag gister ben ik het vergeten.

En hapquote:Op woensdag 27 december 2006 14:38 schreef PeRi het volgende:
Maar Sven je krijgt toch geen punten?.

De mijne staan van 10 naar 1 genummerd ipv 1 naar 10quote:Op woensdag 27 december 2006 17:28 schreef BVO het volgende:
Ik ga ervan uit dat degenen die geen onderste twee geven voor dit weekend bedoelen dat dit nummer 9 dat samen met nummer 10, de afvaller, zal zijn.

Idd! Dat heb ik ookquote:Op donderdag 28 december 2006 12:00 schreef BVO het volgende:
Bij Anja valt het op dat velen haar in de eerste gevarenzone hebben, maar d'r toch nog wat rondes mee laten doen.

Qua top 10:quote:Op donderdag 28 december 2006 12:01 schreef Yeahinho het volgende:
Kun je een tussenstandje geven BVO?

Mn bottom 2 er nog bij:quote:Op woensdag 27 december 2006 23:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Aangepaste prono
1. Sharon
2. Richy
3. X6
4. Dorine
5. Christian
6. Hearts
7. Anja
8. Ruben
9. Melanie
10. Groovin' Sound

Wie gaat exit?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[lijst]
Bottom two: Ruben en Groovin' Sound

Ruben staat op 10quote:

Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, en Groovin' Sound op 7.
Zo logisch was het dus niet.

Das verrassendquote:Op zaterdag 30 december 2006 11:35 schreef amaranta het volgende:
Oke, voordat ik het vergeet. Heb echt geen flauw idee maargoed.
1. Melanie

Was ik helemaal vergetenquote:Op woensdag 27 december 2006 09:16 schreef PeRi het volgende:
De voorspelling voor de wildcardronde kan vanaf nu niet meer.

Nou ja, ik vertrouw de aankondiging op RTL4 wel iets meer dan de gemiddelde tv-gidsquote:

quote:en op zondag de Result Show vanaf 21:00 uur.

Je top10 telt niet meer helaas!quote:Op zondag 31 december 2006 16:44 schreef Silvieja het volgende:
Begint om 20.30 en eindigt op 22.00 volgens www.tvgids.nl ?
Mijn top10;
1. X6
2. Sharon
3. Richy
4. Anja
5. Groovin Sound
6.Dorine
7. Ruben
8. Hearts
9. Melanie
10. Christiaan

HJ was het lekker met me eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:12 schreef Svensational het volgende:
Bottom two: Groovin' Sound, Melanie

ik heb nu juist de volle mepquote:Op maandag 1 januari 2007 15:54 schreef Yeahinho het volgende:
Heel m'n prono is nu al naar de klote.

Same herequote:Op maandag 1 januari 2007 15:54 schreef Yeahinho het volgende:

Maar de meest gewaagde strategie award van vorig jaar pakken ze ons nooit afquote:Op maandag 1 januari 2007 15:54 schreef Yeahinho het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |