Ik word gewoon vrolijk van die 'kindertroep'. Daar hebben jullie toch geen last van? Jullie hoeven er niet naar te luisteren.quote:Op zondag 24 december 2006 00:10 schreef cerror het volgende:
Was zij niet die ene die al die kindertroep luistert?
Volgens mij heeft ze een keer een goede beurt nodig.
Nouquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:09 schreef Godshand het volgende:
ik nomineer roosjeroosje1988 voor dit topique [Centraal] Fok!kers die in het niets verdwijnen #2
Naast Bassie en Adriaan luister ik ook naar rompeprop.quote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik word gewoon vrolijk van die 'kindertroep'. Daar hebben jullie toch geen last van? Jullie hoeven er niet naar te luisteren.
Jawel door jouw gezanik welquote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik word gewoon vrolijk van die 'kindertroep'. Daar hebben jullie toch geen last van? Jullie hoeven er niet naar te luisteren.
Klik dan gewoon niet op de links.quote:Op zondag 24 december 2006 00:24 schreef Zuen het volgende:
Ik heb nu ook al dat jodeladielie liedje aan moeten horen. Nooit meer, ban haar van dit forum!
Pas op straks ben je nog een huilie.quote:Op zondag 24 december 2006 00:21 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die hun best doen om aardig gevonden te worden en gewoon normaal doen op het forum verdienen niet zo'n vervelende naamtopic. Als ze dan vriendelijk verzoeken om het topic te sluiten, vind ik dat absoluut geen aandachttrekkerij...
Ik wist wel dat je niet op appeltietjes viel.quote:Op zondag 24 december 2006 00:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb het juist precies andersom gek!1!1!!
nergens over toch?quote:Op zondag 24 december 2006 00:26 schreef cerror het volgende:
Ik ben alweer vergeten waarover het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |