toch wel, je had er al eentje in FB nu ook een in ONZ....quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Alsjeblieft geen topic over mij!
Maak hem alsjeblieft dicht!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:30 schreef jogy het volgende:
Ik krijg altijd een licht euforisch gevoel als ik roosjroosje zie posten.
Dit is zo'n leuk topic !!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maak hem alsjeblieft dicht!
te laatquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Alsjeblieft geen topic over mij!
Heeft jogy z'n gulp weer open voor de webcam? Altijd het zelfde met die gastquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maak hem alsjeblieft dicht!
zo'n kei lekker wijf, dat helemaal nat wordt van Samson en Gert en Kabouter Plop...quote:
Nat?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zo'n kei lekker wijf, dat helemaal nat wordt van Samson en Gert en Kabouter Plop...
Super tof wijf man!!!!
WOhooooo
Euhm, vrolijk bedoelde ik... sorry kleine typvaut.....quote:
Tof, dan maak ik toch nog een kans.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
zo'n kei lekker wijf, dat helemaal nat wordt van Samson en Gert en Kabouter Plop...
Super tof wijf man!!!!
Door uit te loggenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe kan ik jullie in hemelsnaam duidelijk maken dat ik dit niet leuk vind?
je kan zelfmoord plegen, en daarbij(ervoor dus!) een berichtje achterlaten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe kan ik jullie in hemelsnaam duidelijk maken dat ik dit niet leuk vind?
Ik heb zo'n hekel aan zulke reacties.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
je kan zelfmoord plegen, en daarbij een berichtje achterlaten?
emoquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan zulke reacties.![]()
ja, ga krassen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar roosje, dit is jouw topic, JOUW moment, JOUW tijd om te stralen!!!
Welnu, straal, schat!!! Straal met al je kracht!!!!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ja maar roosje, dit is jouw topic, JOUW moment, JOUW tijd om te stralen!!!
Welnu, straal, schat!!! Straal met al je kracht!!!!
ja oke, dat kan ook...quote:
Flikker eens op aandachtshoer. Ga lekker in FB mekkeren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mag dit topic nu gesloten worden?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flikker eens op aandachtshoer. Ga lekker in FB cumcummeren
Ik probeer het om dit te stoppen en nu ben ik ineens een aandachtshoer?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flikker eens op aandachtshoer. Ga lekker in FB mekkeren.
O jawel hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
gast, wtf is jouw probleem, dat zeg je toch niet tegen een meisch
Als iedereen een eeuwige maagd zou zijn sterven we uit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:36 schreef jogy het volgende:
Als iedereen hetzelfde zou zijn als roosjeroosje dan zag de wereld er een stuk anders uit.
als iedereen het met komkommers zou doen zou er een hybride ras komen, met celwandenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als iedereen een eeuwige maagd zou zijn sterven we uit.
Ik denk dat roosje ook wel van een stijve pielemans op zijn tijd houdt....quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als iedereen een eeuwige maagd zou zijn sterven we uit.
Zie je wel? Had ik toch gelijk. Je bent gewoon een kutuser met je kutposts over je kutonderwerpen, dat je zwakbegaafd bent en alleen dingen leuk vindt die kleuters leuk vinden weten we nou wel. En ja als Dirkh het zegt is het zo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik probeer het om dit te stoppen en nu ben ik ineens een aandachtshoer?
Dit topic is dankzij jou.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zie je wel? Had ik toch gelijk. Je bent gewoon een kutuser met je kutposts over je kutonderwerpen, dat je zwakbegaafd bent en alleen dingen leuk vindt die kleuters leuk vinden weten we nou wel. En ja als Dirkh het zegt is het zo.
Jij vergelijkt me met Sebasser!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:56 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dit topic is dankzij jou.Als ik jou niet had aangeklaagd was ik ook niet bekend geworden.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
als iedereen het met komkommers zou doen zou er een hybride ras komen, met celwanden
Ik heb het juist precies andersom gekquote:Op zondag 24 december 2006 00:04 schreef Zuen het volgende:
Hahaha die roosjeroosje1988 laat me wel lachen. Zelfs op fok! is ze verlegen haha! dat zal in het echt dan wel nog erger zijn!! in het echt ben ik een ongelofelijke nerd maar op fok! ben ik gewoo nvet gaaf, maar zelfs op fok! is zij verlegen
:D:D
Ik word gewoon vrolijk van die 'kindertroep'. Daar hebben jullie toch geen last van? Jullie hoeven er niet naar te luisteren.quote:Op zondag 24 december 2006 00:10 schreef cerror het volgende:
Was zij niet die ene die al die kindertroep luistert?
Volgens mij heeft ze een keer een goede beurt nodig.
Nouquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:09 schreef Godshand het volgende:
ik nomineer roosjeroosje1988 voor dit topique [Centraal] Fok!kers die in het niets verdwijnen #2
Naast Bassie en Adriaan luister ik ook naar rompeprop.quote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik word gewoon vrolijk van die 'kindertroep'. Daar hebben jullie toch geen last van? Jullie hoeven er niet naar te luisteren.
Jawel door jouw gezanik welquote:Op zondag 24 december 2006 00:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik word gewoon vrolijk van die 'kindertroep'. Daar hebben jullie toch geen last van? Jullie hoeven er niet naar te luisteren.
Klik dan gewoon niet op de links.quote:Op zondag 24 december 2006 00:24 schreef Zuen het volgende:
Ik heb nu ook al dat jodeladielie liedje aan moeten horen. Nooit meer, ban haar van dit forum!
Pas op straks ben je nog een huilie.quote:Op zondag 24 december 2006 00:21 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die hun best doen om aardig gevonden te worden en gewoon normaal doen op het forum verdienen niet zo'n vervelende naamtopic. Als ze dan vriendelijk verzoeken om het topic te sluiten, vind ik dat absoluut geen aandachttrekkerij...
Ik wist wel dat je niet op appeltietjes viel.quote:Op zondag 24 december 2006 00:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb het juist precies andersom gek!1!1!!
nergens over toch?quote:Op zondag 24 december 2006 00:26 schreef cerror het volgende:
Ik ben alweer vergeten waarover het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |