Zal het niet warm zitten denk je of zou de kleur hem niet aanstaan en had ie liever iets met een ruitje gewildquote:Op zondag 24 december 2006 18:32 schreef Gigageil het volgende:
Zielig dat hondje in Kerstkleding.....![]()
Nee, hij had liever in een appel gebeten in het paradijs, dan klopte het mischien nog en beetje......quote:Op zondag 24 december 2006 18:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal het niet warm zitten denk je of zou de kleur hem niet aanstaan en had ie liever iets met een ruitje gewild![]()
Leuk maar niet van zichzelfquote:Op zondag 24 december 2006 18:38 schreef Black_king het volgende:
Bart: En ik hou erg van hobbies....
Straks roepen ze om "Kleed jullie nu maar weer om, dit was de generale repetitie voor 1e Kerstdag"...quote:Op zondag 24 december 2006 18:43 schreef Black_king het volgende:
Goh, om kwart over 6 moesten ze klaar staan.....Iets aan de hand, redactie ?
Je zag mijn TI niet, hè..... Wat een uitgekauwde grap....quote:Op zondag 24 december 2006 18:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Leuk maar niet van zichzelf
Wat bedoelt hij daar mee ? en van wie is die uitspraak dan ?quote:Op zondag 24 december 2006 18:38 schreef Black_king het volgende:
Bart: En ik hou erg van hobbies....
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:52 schreef demins het volgende:
Er komt ook nog, als verrassing, een in Dickens-kleding gehuld koor een recital van kerstliederen geven! Buiten voor de deur... Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!![]()
Jomanda / cherr ???quote:
Joehoequote:Op zondag 24 december 2006 18:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij daar mee ? en van wie is die uitspraak dan ?
Raar toch, voor het hoofgerecht ??quote:Op zondag 24 december 2006 18:58 schreef Black_king het volgende:
En ze gaan poffertjes eten. Met glühwein.
De Redactie zal het wel gelezen hebben, en wilde me een handje helpen...quote:
Je hebt talentquote:Op zondag 24 december 2006 19:03 schreef demins het volgende:
[..]
De Redactie zal het wel gelezen hebben, en wilde me een handje helpen...![]()
sex ?quote:Op zondag 24 december 2006 19:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het is een grap: "Ik houd van hobbies"![]()
Nog erger dan Natasquote:Op zondag 24 december 2006 19:14 schreef Black_king het volgende:
Een een valse start....
Ja weet ook niet wie er ooit mee is gekomen...zal wel een cabaretier zijn geweest ofzo...quote:Op zondag 24 december 2006 19:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het is een grap: "Ik houd van hobbies"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |