Dat denk ik eerlijk gezegd ookquote:Op woensdag 20 december 2006 13:41 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat je in beide gevallen een beetje doorsloeg.
Agreequote:Op woensdag 20 december 2006 14:51 schreef Day het volgende:
Wat vreselijk saai allemaal!
en moeten we daar blij van worden ???quote:Op woensdag 20 december 2006 15:19 schreef demins het volgende:
Natasia zingt vanavond van 19 tot 22 uur "Stille nacht"... dat dan weer wel!
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:23 schreef petraa het volgende:
[..]
en moeten we daar blij van worden ???![]()
Talpa bestoken met telefoontjes dat ze haar zwijgplicht moeten opleggenquote:
Hemeltjelief!quote:Op woensdag 20 december 2006 16:05 schreef Gert het volgende:
Zojuist kreeg iemand een standje omdat het woord "grutjes" viel.![]()
Ilona zat een beetje mee te praten maar dat zegt niets, die volgt toch haar eigen plan uiteindelijk. Ze vergeet niet wat haar vriend heeft gezegd.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:02 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand het gesprek tussen Bart en Ilona gehoord?
http://www.tien.tv/web/sh(...)129/typeofpage=51230
Hopenlijk heeft Ilona hem recht in zijn smoel uitgelachen?
Of heeft ze zich laten ompraten?
thanx.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ilona zat een beetje mee te praten maar dat zegt niets, die volgt toch haar eigen plan uiteindelijk. Ze vergeet niet wat haar vriend heeft gezegd.
Bart kan praten wat ie wil maar ik denk niet dat het gaat lukken om Huub eerst te laten gaan...en hij wil vast niet een maand verloren laten gaan dus uiteindelijk zal hij er wel in mee gaan om Nathanael eruit te stemmen.
Nathanael leek erg overtuigd te zijn dat hij 1 januari nog in DGK zit want hij verheugde zich al op de Nieuwjaarsbbq
Z'n redenatie is ook bullshit. Hij wil dat .NL blijft, omdat hij hem amuseert. Kan hij geen eigen tijdsbedrijf zoeken dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:15 schreef avonne het volgende:
[..]
thanx.
Het is inderdaad wel vaker voor gekomen dat Ilona ja knikt, en later "slijmbal" zegt, dus hoop ik deze keer ook.
Wel opvallend dat Bart zo zijn best doet. Vind hij het zo leuk met Nel een beetje chagerijnig te zitten zeiken?
Ja, ook zo iets geks. Ze hebben zoveel "lol" met elkaar, zegt hij telkens.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef Day het volgende:
[..]
Z'n redenatie is ook bullshit. Hij wil dat .NL blijft, omdat hij hem amuseert. Kan hij geen eigen tijdsbedrijf zoeken dan?
Als Bart Nathanael binnen het spel weet te houden zal Nathanael hem vast belonen door nooit tegen hem te stemmen...Het zou me niets verbazen als ze die deal hebben gesloten...quote:Op woensdag 20 december 2006 18:15 schreef avonne het volgende:
[..]
thanx.
Het is inderdaad wel vaker voor gekomen dat Ilona ja knikt, en later "slijmbal" zegt, dus hoop ik deze keer ook.
Wel opvallend dat Bart zo zijn best doet. Vind hij het zo leuk met Nel een beetje chagerijnig te zitten zeiken?
Leuk voor hem!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:23 schreef Day het volgende:
Oh Bartje is niet blij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |