Kan er een lang betoog over houden, maar in de praktijk blijkt dat bij de volgende situatie mannen er over het algemeen weer niets van begrijpen ....quote:Op zondag 24 december 2006 01:00 schreef Gigageil het volgende:
Wat is dat toch bij vrouwen? Nee zeggen terwijl je ja bedoeld, en ja zeggen terwijl je nee bedoeld ?![]()
Denk dat Brian symbool staat voor haar eigen frustratie met mannen. Willen haar alleen om haar uiterlijk etc. Nu is ze ( dat bij) hem steeds aan het testen.quote:Op zondag 24 december 2006 01:03 schreef Day het volgende:
En nu maakt ze zich er weer druk over dat Brian haar niet leuk vindt en haar alleen maar wilt voor de lust.
Wat boeit dat, als je toch niet om 'm geeft en alleen zijn aandacht wil?!
Denk ik ook steeds maar wat wel heel vreemd is dat is dat ze tegen Huub zei dat ze Brian helemaal niet aantrekkelijk vindt qua uiterlijk.quote:Op zondag 24 december 2006 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, maar Brian doet het omdat hij haar echt leuk vind (denk ik), zij doet het uit misbruik.
En aan de andere kant twijfel ik daar ook weer sterk aan. Volgens mij vindt ze hem leuker dan ze zelf toe wil geven.
Nou precies, dat bedoel ik dus. Je vind hem niet aantrekkelijk, maar hij mag wel continue aan je zitten?quote:Op zondag 24 december 2006 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
[quote]Denk ik ook steeds maar wat wel heel vreemd is dat is dat ze tegen Huub zei dat ze Brian helemaal niet aantrekkelijk vindt qua uiterlijk.
Huub beschreef hem als coole gast met een mooi lijf etc. en zij trok een vies gezicht en zei:"Laat maar het is niet verstandig om me hier over uit te laten"
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Volgens mij is de lucht behoorlijk droog daar met al die lampen.quote:Wel maf trouwens dat ze met lipgloss in bed is gestapt...
Dat is een psychologische-techniek uit de verkoop. Ik leg het uit.quote:Op zondag 24 december 2006 01:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ken ook zat mannen hoor die dat doen
precies......dat bedoel ik.....je moet een vent geen lolly voorhouden en steeds wegtrekken op het moment suprème......dat versterkt juist het vechten om die lolly.....quote:Op zondag 24 december 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nou precies, dat bedoel ik dus. Je vind hem niet aantrekkelijk, maar hij mag wel continue aan je zitten?
Waarom zou je je überhaupt laten betasten door een vent die je niet moet, die je niet aantrekkelijk vindt?
Zou het dan echt alleen maar zijn omdat hij de enige beschikbare man is?
Ik kan me er niks bij voorstellen.
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Volgens mij is de lucht behoorlijk droog daar met al die lampen.
Dan voelt ze het ook eens.quote:Op zondag 24 december 2006 01:20 schreef Kaleddis het volgende:
Whooooo, Brain is nu zwaar minpunten aan het scoren. Hij schenkt Nena nog steeds geen aandacht![]()
Bij mij pluspunten....vanaf nu Nena laten jagen, niet andersom....quote:Op zondag 24 december 2006 01:20 schreef Kaleddis het volgende:
Whooooo, Brain is nu zwaar minpunten aan het scoren. Hij schenkt Nena nog steeds geen aandacht![]()
Was ook niet vanuit mijn oogpuntquote:Op zondag 24 december 2006 01:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Bij mij pluspunten....vanaf nu Nena laten jagen, niet andersom....![]()
Dit is in een gesprek met alleen Nena naar voren gekomen? Als Bert dit meent vraag ik me echt af wat je aan hem als maatje hebt, helemaal niks noppes lijkt me. Ik denk eerder dat Nena vieze handen moet maken, nu ze iets bij Bert in het krijt staat (haar tegenstem komst Leslie) Zij wordt eropuit gestuurd om objectief te peilen, iets wat Bert niet meer goed voor elkaar krijgt omdat hij simpelweg te gekleurd is. Ilona en Sylvia kijken wel uit om een helder antwoord aan starre Bert te geven!quote:Op zondag 24 december 2006 01:15 schreef Day het volgende:
Bart vindt dat .NL teveel met het spel bezig is. Dat vond hij in het begin wel leuk, maar nu niet meer.
Het maakt hem niet uti wie er eerst uitgaat, hij gaat wel niet zelf een ontslagronde aanvragen.
Het maakt hem niet uit wie er eerst uitgaat, .NL of Huub. .NL mag wat hem betreft eerst, maar dan moet er wel afgesproken worden dat Huub daarna aan de beurt is, alleen is hij bang dat Sylvia dat tegenhoudt.
Nena zal bij de dames gaan polsen hoe het zit.
Goeie morgen op deze 4e kerstdagquote:Op zondag 24 december 2006 11:39 schreef Sonique het volgende:
mogûh piepeltjes
Je kan ook je broek uittrekken, hoor!quote:Op zondag 24 december 2006 12:00 schreef D.Rose het volgende:
Ik ga maar ff trainen, anders pis ik dadelijk nog in mijn broek van het lachen
dat doe ik zo wel, als m'n bad vol isquote:Op zondag 24 december 2006 12:56 schreef demins het volgende:
[..]
Je kan ook je broek uittrekken, hoor!![]()
He, ik heb m'n broek nog aan hoorquote:Op zondag 24 december 2006 13:04 schreef demins het volgende:
Brian spiegelt zich aan de groten der aarde: ik noem een John de Mol, een Johan Cruijff...![]()
Wat een bullshit!quote:Op zondag 24 december 2006 13:12 schreef demins het volgende:
Fascinerend: een gedachtenuitwisseling van twee lege geesten!![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef demins het volgende:
Ik vind wel dat ze bijzonder overtuigend een kerstdiner acteren!Een DOGMA-regisseur erachter en het wordt een geheide Arthouse-film!
![]()
Bewijs gevondenquote:
Natasia slooft zich ook erg uit om haar goedkeuring te verdienen!quote:Op zondag 24 december 2006 13:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind de moeder van Brian op Nats lijken
Qua uiterlijk?quote:Op zondag 24 december 2006 13:44 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind de moeder van Brian op Nats lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |