euhh... okay...quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:27 schreef Geqxon het volgende:
De leeftijd van het meisje is tussen de 5 en 11 jaar.
Ik had over die clausule heen gelezen.quote:
Mja, onder de 5 jaar is een beetje ziek he. En boven de 11 krijgen ze secundaire geslachtskenmerken.quote:
Dan krijgen ze haar op de klemquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, onder de 5 jaar is een beetje ziek he. En boven de 11 krijgen ze secundaire geslachtskenmerken.
Net beginnende geslachtsedelen zijn het best, dat je net 2 bobbeltjes kan voelen. Jaartje of 12 dus.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, onder de 5 jaar is een beetje ziek he. En boven de 11 krijgen ze secundaire geslachtskenmerken.
Dat dons jeukt vaak enorm aan mijn ballen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:37 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Net beginnende geslachtsedelen zijn het best, dat je net 2 bobbeltjes kan voelen. Jaartje of 12 dus.![]()
Kwestie van vastbinden en een scheermesjequote:Op zaterdag 23 december 2006 15:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat dons jeukt vaak enorm aan mijn ballen.
Nu je (waarschijnljk) een groter geslacht hebt weet je niet wat je mist!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:48 schreef D.Rose het volgende:
De laatste keer dat ik een meisje onder de 11 gehad heb was ik zelf 11
ik neem aan dat je geslachtsorgaan bedoelt, en dat ik wat mis dat neem ik dan maar voor liefquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nu je (waarschijnljk) een groter geslacht hebt weet je niet wat je mist!
Typo indeed. En wat betreft het niet weten wat je mist... ooit een postbode-elastiek om je penis gebonden?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem aan dat je geslachtsorgaan bedoelt, en dat ik wat mis dat neem ik dan maar voor lief
Nee, ook al nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Typo indeed. En wat betreft het niet weten wat je mist... ooit een postbode-elastiek om je penis gebonden?
Dus onder de 5 tellen wel mee ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Zolang ze jonger zijn dan 11 mag je ze meetellenquote:Op maandag 25 december 2006 02:39 schreef PeuRac het volgende:
telt van aangetrouwde (aangetrouwde tante had al kinderen) nichtjes ook mee?![]()
alleen jou moeder... uit medelijden. Ze heeft daarna wel mijn ramen gewassen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:27 schreef Geqxon het volgende:
na topic: Hoeveel verschillende meiden/jongens heb jij DIT jaar gehad
TS begint maar weer:
- Zoenen: 3
- Sex: 5
Of blindquote:Op maandag 25 december 2006 03:23 schreef Pracissor het volgende:
Ik heb je fobo even bekeken en ik moet concluderen dat wanneer de OP op waarheid berust, de meisjes waarmee je gemeenschap hebt gehad behoorlijk lelijk moeten zijn geweest.
Zolang ze maar in de leeftijdscatogorie vallen is alles primaquote:Op maandag 25 december 2006 02:39 schreef PeuRac het volgende:
telt van aangetrouwde (aangetrouwde tante had al kinderen) nichtjes ook mee?![]()
Heb je soms een adresje voor me? Was ze een beetje lekker? Stuur me anders even een PM, dan hoeven we dit topic niet te vervuilen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:21 schreef skippy22 het volgende:
Dit jaar maar 1 En dan ook nog eens betaald![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:51 schreef Koewam het volgende:
0.
Heel 2006 niet geneukt?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:17 schreef Aventura het volgende:
0.
Lekker strak dusquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:27 schreef Geqxon het volgende:
quote:ene.. HOEREN, en andere betaalbare gevallen tellen niet mee..
Zozo, een 77'er in dit topic. Weet je wel zeker dat ze alle drie aan de eisen voldeden?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:42 schreef Dwan het volgende:
yeah, op de val reep mag ik nog één seksje bijschrijven.
En we hebben nog een paar daagjes te gaan...............
![]()
zoenen 1
seks 3
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef MoChe het volgende:
Ze heeft daarna wel mijn ramen gewassen...
uhhh..... oké over het hoofd gelezen dat ze tussen de 5 en 11 moesten zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zozo, een 77'er in dit topic. Weet je wel zeker dat ze alle drie aan de eisen voldeden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |