quote:Op zondag 24 december 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
En de mooiste: Lubomir Vlk!
Wel snel naar een ander elftal overgestapt zeg. We hadden nog maar 1 volksjongen.quote:Op zondag 24 december 2006 17:48 schreef Messenga het volgende:
Een elftal spelers uit de balkan waarop de achternaam niet eindigt op ic?
Helemaal overheen gekekenquote:Op zondag 24 december 2006 17:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wel snel naar een ander elftal overgestapt zeg. We hadden nog maar 1 volksjongen.![]()
Dan die maar even snel doen, kunnen we door met volksjongens.quote:Op zondag 24 december 2006 17:48 schreef Messenga het volgende:
Een elftal spelers uit de balkan waarop de achternaam niet eindigt op ic?
Theo Jansen, Berry van Aerle, Johnny Dusbaba, Ton Pattinama, Barry van Galen, George Best, Paul Gascoigne, Garrincha, Rafael van der Vaart, Johan Cruijff, Piet Schrijvers etc.quote:Op zondag 24 december 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
En de mooiste: Lubomir Vlk!
Nu een elftal met volksjongens.
23 is ze. Ze kiest mijn schoonzoon zelf maar. Als ze maar niet met Dirk Kuijt komt aanzetten.quote:Op maandag 25 december 2006 12:32 schreef methodmich het volgende:
Heb je ook een dochter dan? Want dan ben jij de ideale persoon om het elftal in te vullen.
Zo kan je half Polen wel opnoemen.quote:Op donderdag 28 december 2006 01:33 schreef Beschouw het volgende:
Jurgen Grabowski
En Grabrowski is niet eens een Poolquote:Op donderdag 28 december 2006 15:02 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zo kan je half Polen wel opnoemen.
Dan vind ik alleen Boussoufa echt kloppen eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Roy Makaay
Clarence Seedorf
Mbark Bousouffa
Kiki Musampa
In de eredivisie wel, maar wat het interlandvoetbal betreft lag dat wel anders. Zeker in de periode 2004-2006 kon Seedorf op veel meer sympathie rekenen uit het buitenland dan uit Nederland.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
en Seedorf waren gewoon gewaardeerde spelers in de eredivisie op zich.
Die is in Nederland nooit ondergewaardeerd. Zijn doorbraak was gewoon in het buitenland, dat is wat anders.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Khalid Boulahrouz
10 als je Olaria mee telt.quote:
Ik wilde hem voor jullie open latenquote:
dank uquote:
Wie gaf de voorzet bij die goal van Oper??quote:Op maandag 1 januari 2007 14:12 schreef defranseslag het volgende:
Onur Kaya op Sebastien Sansoni (Vitesse-FC Utrecht, 2006)
Sebastien Sansoni op Fred Benson (Heracles-Vitesse, 2006)
Anduele Pryor op Danko Lazovic (Vitesse-Ajax, 2006)
Danko Lazovic op Mads Junker (Vitesse-Ajax, 2006)
Remco van der Schaaf op Fred Benson (Vitesse-Ajax, 2006)
Danko Lazovic op Youssouf Hersi (Vitesse-Ajax, 2006)
Youssouf Hersi op Fred Benson (Nek-Vitesse, playoffs 2006)
Purrel Frankel op Youssouf Hersi (Nek-Vitesse, playoffs 2006)
Ruud Knol op Remco van der Schaaf (Vitesse-Nek, 2006)
Remco van der Schaaf op Matthew Amoah (Twente-Vitesse, 2005)
Verwacht geen tegenspraak.
Gister: Bram Castro!quote:Op maandag 1 januari 2007 14:36 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Wie gaf de voorzet bij die goal van Oper??![]()
In dat geval krijg je dat ook niet. Het doelpunt van Water van Ommeren staat nog op mijn netvlies gebrand.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht ook geen enkele tegenspraak.
Edwin van der Sar op het EK-96 voorzet op Bergkamp. Tegen Zwitserlandquote:Op maandag 1 januari 2007 22:56 schreef Beschouw het volgende:
We zoeken nog een keeper
Vahiruaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:58 schreef rubbereend het volgende:
hoe heet die speler van Auxerre die de bal voor de goal gaf die Menzo erin tikte?
die wil ik die graag voordragen voor een plaatsje, was toch de man die de voorzet aan zijn voeten had die de carriere van Menzo definitief naar beneden hielp!quote:
Romano Denneboom? Alleen Is Romano een denneboom zonder ballen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:52 schreef tong80 het volgende:
Spelers die op hun naam lijken
John de Wolf
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef defranseslag het volgende:
Sebastien Sansoni.
Die komen net kijken, zullen vast nog wat interlands meepakken.quote:Evander Sno.
Hedwiges Maduro.
Wat doe je stoer over Sansoni?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
[..]
Die komen net kijken, zullen vast nog wat interlands meepakken.
Je moet beter lezen fijne vent, want ik zei dat ze ondanks hun jonge leeftijd al veel meer interlands hadden moeten spelen want ze zijn vet goedquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
ZIjn nog hartstikke jong man!
Dan David Ginola ook maar.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:38 schreef MMUFC het volgende:
Ik denk dat Eric Cantona er ook wel bij past.. wordt het wel druk in de aanval..
Dan kan Francesco Coco ook niet ontbreken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef Beschouw het volgende:
Phillip Cocu
WTF????quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef defranseslag het volgende:
Yannis Anastasiou.
Afro is niet hetzelfde als rasta.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:18 schreef Sensation89 het volgende:
De halve Feyenoordselectie,
Dacht ik ook als eerste aan.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:18 schreef Sensation89 het volgende:
Abel Xavier(?)
Die hoort er niet bij. Grandioze voetballer was dat. Met een grote smoel, dat is waar. Maar dat maakte hij toch vaak waar.quote:
Dat was wel zo'n waardeloze speler. Geen snelheid, geen verdedigend vermogen, beperkte techniek. Zie hem nog door Feijenoord gedeclaseerd worden. Dat was nou typisch een voetballer die door imago het nationale elftal haalden. Dikke Theo is beter.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:58 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die hoort er niet bij. Grandioze voetballer was dat. Met een grote smoel, dat is waar. Maar dat maakte hij toch vaak waar.
De hele selectie van Feyenoord sinds de Uefa-Cup winstquote:Op maandag 8 januari 2007 16:03 schreef Kadoc het volgende:
De halve Ajax-selectie en Henk ten Cate.
Pierre van Hooijdonk bedoel je.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:05 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
De hele selectie van Feyenoord sinds de Uefa-Cup winst
Mee eens, Effenberg was een geweldenaar alhoewel hij soms niet zo lief was tegen Realquote:Op maandag 8 januari 2007 16:02 schreef Beschouw het volgende:
Ha, ik heb hem een keer Man Utd kapot zien spelen. In zijn eentje. Ik hou niet van Duitse voetballers, maar deze kan wel een potje breken bij me.
Effenberg was een kopietje van Lothar Mattheus .. Hoe kun je nou met lof over zo'n irritante klote speler spreken?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:12 schreef AminBen het volgende:
[..]
Mee eens, Effenberg was een geweldenaar alhoewel hij soms niet zo lief was tegen Real![]()
Omdat hij ondanks zijn irritant gedoe gezegend was met erg veel klasse. Kon altijd genieten om hem te zien spelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:15 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Effenberg was een kopietje van Lothar Mattheus .. Hoe kun je nou met lof over zo'n irritante klote speler spreken?
Geniet je nu ook van Van Bommel?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Omdat hij ondanks zijn irritant gedoe gezegend was met erg veel klasse. Kon altijd genieten om hem te zien spelen.
Kloptquote:Op maandag 8 januari 2007 16:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Omdat hij ondanks zijn irritant gedoe gezegend was met erg veel klasse. Kon altijd genieten om hem te zien spelen.
Lothar was 3 klassen beterquote:Op maandag 8 januari 2007 16:15 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Effenberg was een kopietje van Lothar Mattheus .. Hoe kun je nou met lof over zo'n irritante klote speler spreken?
quote:
Dat jaar toch ook gekozen tot MVP van de Champions League?quote:
Raul beste Spaanse voetballer van de afgelopen 30 jaar?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:37 schreef tong80 het volgende:
[..]Staat ie tegen de beste Spaanse voetballer van de laatste 30 jaar.
Hij mag de hielen van Raûl niet eens likken.
Alleen Butragueno mag naast Raul staan. Luis Enrique, Torres, Puyol en Nadal zijn een grap.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:52 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Raul beste Spaanse voetballer van de afgelopen 30 jaar?
En Bergistain, Hierro, Puyol, Fernando Torres, Guardiola, Miguel Nadal, Luis Enrique en Butragueño dan??
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:58 schreef Guiduuuuw het volgende:
Zijn zeeer goede voetballers.. die een carriere lang goed presteerden, kan van RAUL niet gezegd worde... Plus Torres heeft alles in zich om Raul in alle opzichten te overtreffen!
Je bedoelt veel meer overschat..quote:Op maandag 8 januari 2007 17:02 schreef AminBen het volgende:
[..]
Luis Enrique beter dan Raul? Raul speelt jarenlang op topniveau
![]()
Raul op de leeftijd van Torres was veel verder...
Heb je Raul wel zien spelen tot zijn 22? Kampioen 1996/97, dat seizoen als 19-jarige speler van het seizoen,CL gewonnen in 1998, 2000(waar hij scoorde in de finale en topscorer van het toernooi was) Goed WK1998 gespeeld, boegbeeld van Spanje op het WK2000. Topscorer in 1999, ik kan nog doorgaan...quote:
Sinds wanneer werd er in 2000 een WK gehouden?quote:Op maandag 8 januari 2007 17:10 schreef AminBen het volgende:
[..]
Heb je Raul wel zien spelen tot zijn 22? Kampioen 1996/97, dat seizoen als 19-jarige speler van het seizoen,CL gewonnen in 1998, 2000(waar hij scoorde in de finale en topscorer van het toernooi was) Goed WK1998 gespeeld, boegbeeld van Spanje op het WK2000. Topscorer in 1999, ik kan nog doorgaan...
Dan heb ik het niet eens gehad over de geniale momenten van hem soms.
EK moet dat zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 17:15 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Sinds wanneer werd er in 2000 een WK gehouden?
Of Mariano Juan... een van de duurste aankopen ooit van Ajax die geen zak presteerde en na een paar maanden alweer voor een prikkie vertrokquote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef Guiduuuuw het volgende:
Ik vind DANI wel een kanshebber
Die heeft echt zijn carriere vergooid. Had zo 60 interlands kunnen spelen. Heft het later ook teoegegeven dat ie z'n talent heeft verkwanselt.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:42 schreef Beschouw het volgende:
Rene van der Gijp was ook een praatjesmaker, maar wel een leuke praatjesmaker.
Dani was geen praatjesmaker. Een hele vriendelijke en intelligente jongen, die de voetbalwereld niet snapte.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:44 schreef Guiduuuuw het volgende:
Ik vind DANI wel een kanshebber
verkwanseldquote:Op maandag 8 januari 2007 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft echt zijn carriere vergooid. Had zo 60 interlands kunnen spelen. Heft het later ook teoegegeven dat ie z'n talent heeft verkwanselt.
JIj weet niet waar je het over hebt he, Totti speelt al zijn hele leven voor Roma en Ronaldo ging van Sporting naar Man U.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:20 schreef defranseslag het volgende:
Pascal Bosschaart.
Zinedine Zidane.
Ailton.
Richard Knopper.
Christiano Ronaldo.
Francesco Totti.
Ohja nou je het zegt, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
JIj weet niet waar je het over hebt he, Totti speelt al zijn hele leven voor Roma en Ronaldo ging van Sporting naar Man U.![]()
Ga je dit topic nou ook al verzieken met je gedrag. Je zal wel trots zijn op jezelf.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:44 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ohja nou je het zegt, je hebt gelijk.
Dus ja deze keer had ik geen gelijk maar volgende keer natuurlijk wel weer.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef defranseslag het volgende:
(Sao) Paulo Ferreira
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:32 schreef tong80 het volgende:
Leonard van Utrecht, Geert Brusselers, Gentenaar, Wessel van den Bosch, Hedwiges Madurodam, Sander van Gessel, Patrick van Diemen, Dieter van Tornhout, Leen van Steensel, Steef Nieuwendaal, Berry Hoogeveen, Martijn Roosenburg, Johan Versluis, Joos van Barneveld, Sjors Brugge, John van Loenhout, Mark Bloemendaal, John Nieuwenburg, Ivar van Dinteren, Robert van Boxel, Eodney Ubergen, Marten Woudenberg, Rob van der Sluijs.
Paul Merson, Tony Adamsquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
Een elftal levende spelers die niet zouden misstaan in de door alcoholdampen gevulde kleedruimte van Real Madrid.
Best is dood.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:09 schreef RayMania het volgende:
Danny Blind is natuurlijk de trainer.
George Best in de spits!
Ga dan ook niet uitlokken etc. alsjeblieft.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sansoni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |