Volgens Wilders gaan de moslims Nederland overnemen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:46 schreef TeChNo2 het volgende:
Kan iemand eigenlijk ook eens een duidelijke omschrijving van "het probleem" geven, bovenstaand verhaal gaat ook over oplossingen, maar het probleem is dan ?
Juistquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hij wordt steeds extremer in zijn bewoordingen. Inmiddels is hij Janmaat rechts voorbij gegaan met zijn polariserende en haatzaaiende betoog over moslims in de Tweede Kamer. Volgens mij solliciteert hij gewoon naar het martelaarsschap of zo...![]()
Vind je dat zo grappig? Woon je in Drenthe of Limburg ofzoquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Volgens Wilders gaan de moslims Nederland overnemen.
Nee maar het zijn mensen (goede en slechte) met ideeen die niet in Nederland passen, tenzij wij ze tegemoet gaan komen. En dat zou te belachelijk voor woorden zijn natuurlijk...quote:Alsof moslims in Nederland een georganiseerde groep is![]()
Dat zegt alleen iets over kwaadwillende fanatici. De rest zal wel gewoon kwaad wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Juist
en dat zegt natuurlijk ook wat over de islamitische bevolkingsgroep.
kortzichtig van je om zo de denken. op deze manier is iedereen tegen het afschaffen van artikel 1 van de grondrecht, maar als je bedenkt dat het niet in die context geplaatst, bedoelt is. dan is het gewoon stemmingmakerij van jou kant. maw, je praat poep.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:31 schreef IHVK het volgende:
Een man met belachelijk ideeën.
-Artikel 1 van de Grondwet afschaffen (als hij de grondwet niet accepteert, wat heeft hij hier dan te zoeken?)
- Bij "noodgevallen" de rechtsstaat opzij zetten (als hjj de rechtsstaat niet accepteert, ...)
Hij werkt polariserend.
Hij heeft een belachelijk kapsel.
Het grootste deel van zijn electoraat is Limburgs.
Worden ze ook kwaad als de kwaadwillende fanatici...die niet de gehele bevolkingsgroep definieren...hun kwade daad uitvoeren?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat zegt alleen iets over kwaadwillende fanatici. De rest zal wel gewoon kwaad worden![]()
In Limburg en Tilburg woon ik. Limburg de provincie die in de shit zit zónder dat moslims voor noemenswaardige problemen zorgen (omdat er gemiddelde minder wonen, maar vooral omdat grote delen van Zuid-Limburg een laag opleidingsniveau heeft, wat mijn inziens pas echt voor problemen zorgt, of het nou allochtonen zijn of autochtonen).quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:05 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vind je dat zo grappig? Woon je in Drenthe of Limburg ofzoKijk eens in bepaalde wijken in Rotterdam, daar hebben Moslims de boel al overgenomen.
[..]
Nee maar het zijn mensen (goede en slechte) met ideeen die niet in Nederland passen, tenzij wij ze tegemoet gaan komen. En dat zou te belachelijk voor woorden zijn natuurlijk...
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:12 schreef Kwezel het volgende:
[..]
kortzichtig van je om zo de denken. op deze manier is iedereen tegen het afschaffen van artikel 1 van de grondrecht, maar als je bedenkt dat het niet in die context geplaatst, bedoelt is. dan is het gewoon stemmingmakerij van jou kant. maw, je praat poep.
Ohja, dat was ik vergeten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:24 schreef Kwezel het volgende:
Het gaat erom dat mensen te pas en te onpas verwijzen naar artikel 1, terwijl dat nergens voor nodig is. En vanwege die reden heeft artikel 1 dus geen nut en kan hij net zo goed afgeschaft worden.
Ik zeg niet dat Nederlandse aso's niet voor problemen kunnen zorgen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
In Limburg en Tilburg woon ik. Limburg de provincie die in de shit zit zónder dat moslims voor noemenswaardige problemen zorgen (omdat er gemiddelde minder wonen, maar vooral omdat grote delen van Zuid-Limburg een laag opleidingsniveau heeft, wat mijn inziens pas echt voor problemen zorgt, of het nou allochtonen zijn of autochtonen).
Die buurten verpauperden, en het was daarom logisch dat de 'blanken' (ik vind Noord-Afrikanen ook blank) daar vertrokken. Als je zoontje elke dag op school in elkaar gemept wordt omdat ie een 'kanker-Nederlander/kaaskop' is, zou ik ook weg gaan daar.quote:Hebben moslims de boel overgenomen omdat ze iedereen uit hun wijk hebben gejaagd of zijn de blanken weggegaan omdat ze de buurt te zwart vonden worden? Kan allebei..
Die zoeken elkaar ook heus wel op hoor.quote:en wie heeft de allochtonen bij elkaar gestopt?
Maar dat gebeurt juist niet. Elke keer als er maatregelen tegen extremere moslims genomen worden, loopt de hele GL en PvdA-kliek weer keihard te janken dat dat niet kan en blablabla. Er is nog steeds geen echt burka-verbod en als de regering haatzaaiende imams wil uitzetten, dan beginnen er weer allemaal figuren over mensenrechten te zeuren en is Verdonk een rascist en blabla...quote:Dat zijn de vragen die Wilders zich nooit heeft gesteld. Hij kan alleen maar wijzen naar een geloof en teert al jaren op 11 september, terwijl hij nooit naar de oorzaken van de opkomst van de islamisten heeft gekeken. Door zijn gezeik en gehamer op de verschillen radicaliseren moslims juist. Je zou mensen op hun daden moeten afrekenen. Keihard als dat moet, zeker als het gaat om geloofskwesties, maar betrek er geen onschuldige gelovigen bij...
Je vind een topic met als titel "tsunami van waterstofperoxide" wel een fatsoenlijk topic?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Oftewel Wilders. Als ik mij niet vergis is er op Fok! nog geen fatsoenlijk topic over die man, en je zou er toch een boek over kunnen schrijven. Dus bij deze. Wat vinden we van onze Geert?
Is dit een poging om Wilders via emotioneel gejank tot racist te bestempelen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:21 schreef IHVK het volgende:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Dit in feite alles waar Nederland op gebouwd is, dit is Nederland.
Geert Wilders' ideeën passen niet in Nederland.
Artikel 1 van de grondwet is emotioneel gejankquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dit een poging om Wilders via emotioneel gejank tot racist te bestempelen?
Nee, het citeren ervan louter om een etiket te kunnen plakken is het wel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:32 schreef gronk het volgende:
Artikel 1 van de grondwet is emotioneel gejank![]()
Heb ik ergens het woord racist gebruikt?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dit een poging om Wilders via emotioneel gejank tot racist te bestempelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |