Niet als de supermarkt net drie kwartier open isquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:44 schreef Biancavia het volgende:
Tja, het wàs te verwachten.
Ik ook.. TS' leed is tenminste inmiddels al geledenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik moet zo ook nog even naar de grootgrutter![]()
Bij de supermarkt verkopen ze geen Wii'squote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef El_Rolando het volgende:
Je kan ook gewoon met een slaapzak voor de deur gaan liggen.
Begin van de week de kerstinkopen gedaanquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik ook.. TS' leed is tenminste inmiddels al geleden
Zou het dan druk zijn?quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Yep! Veel supermarkten zijn morgen open.![]()
Dus jij bent de enige die denkt ik ga boodschappen doen als de winkel net open isquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:45 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Niet als de supermarkt net drie kwartier open is![]()
Ik heb geen overvolle kar, ik loop niet te stressen, ik heb geen rollator, ik zit niet na te denken en te discussieren met mijn medesupermarktgenoot of Wim nou wel carpaccio lust of niet etc etc.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:58 schreef _The_General_ het volgende:
Niet zeuren, je doet er zelf aan mee !
en laat je kinderen thuisquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:01 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik heb geen overvolle kar, ik loop niet te stressen, ik heb geen rollator, ik zit niet na te denken en te discussieren met mijn medesupermarktgenoot of Wim nou wel carpaccio lust of niet etc etc.
![]()
Blijkbaar loop je wel te stressen. En trouwens, dat kan je van tevoren verwachten dat het druk is... ja ook zo vroeg op de ochtend. Dus huil niet!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:01 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik heb geen overvolle kar, ik loop niet te stressen, ik heb geen rollator, ik zit niet na te denken en te discussieren met mijn medesupermarktgenoot of Wim nou wel carpaccio lust of niet etc etc.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |