Bleh, nostalgie in een ONZ-topic.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:39 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb het altijd onthouden.
je moet je mond houden, jij piemelvisquote:
Uw zoekbewerking - piemelvis - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je moet je mond houden, jij piemelvis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
Is dat een buurman van de zeehodnjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
je moet je mond houden, jij piemelvis
Ja!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:05 schreef Zwoerd het volgende:
En toen werd willy wortel wakker en zei dat hij voortaan wat minder rabarber moest eten![]()
Ja ik weet zeker dat het Willie wortel wasquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja!![]()
Was het Willie Wortel? Dat wist ik niet meer. Wel dat het inderdaad een nachtmerrie van iemand was.![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is dat een buurman van de zeehodnjes![]()
![]()
Rrr fapquote:
Bwhehe, ik zei seksquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:19 schreef seekfaM het volgende:
heksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheks
heksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheksheks
De baby had echter een moslimvader, daarom moest ze ten aller tijde een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburka dragen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:45 schreef Puzzelaar het volgende:
Dat popje sloeg aan en al gauw kwamen er nieuwe producten op de markt die kinderen konden gebruiken met de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbie. Zo was er een versie waarbij de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbie zwanger was van een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebaby.
Rabarber, Barbara, Bar en Barbier niet inbegrepen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:42 schreef Puzzelaar het volgende:
De fabrikant van dat bier gaf tijdens de zomer prijzen weg, waaronder een heel modieus popje. Dat popje heette ook wel:
De rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbie. Van Mattel.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Rabarber, Barbara, Bar en Barbier niet inbegrepen...![]()
En ze noemenden hem Blonchi. Dusssssssss.........................quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:45 schreef Puzzelaar het volgende:
Dat popje sloeg aan en al gauw kwamen er nieuwe producten op de markt die kinderen konden gebruiken met de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbie. Zo was er een versie waarbij de rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbie zwanger was van een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebaby.
Er is zelfs een Turkse markt waar je die dingen kunt kopen, een zogenaamde rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De baby had echter een moslimvader, daarom moest ze ten aller tijde een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburka dragen..
En daar, op die bazaar kun je bessen kopen;quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:51 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Er is zelfs een Turkse markt waar je die dingen kunt kopen, een zogenaamde rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaar.
En waar groeien die bessen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:15 schreef Serendips het volgende:
[..]
En daar, op die bazaar kun je bessen kopen;
rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbessen.
daar zag ik een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbuikbeweegbarebeer liggenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:29 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En waar groeien die bessen?
In een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbessenbos.
goed word voor galgjequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:30 schreef seekfaM het volgende:
[..]
daar zag ik een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbuikbeweegbarebeer liggen
Nee, dat is dan een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbessenbosbuikbeweegbarebeer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:30 schreef seekfaM het volgende:
daar zag ik een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbuikbeweegbarebeer liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |