En daar, op die bazaar kun je bessen kopen;quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:51 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Er is zelfs een Turkse markt waar je die dingen kunt kopen, een zogenaamde rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaar.
En waar groeien die bessen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:15 schreef Serendips het volgende:
[..]
En daar, op die bazaar kun je bessen kopen;
rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbessen.
daar zag ik een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbuikbeweegbarebeer liggenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:29 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En waar groeien die bessen?
In een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbessenbos.
goed word voor galgjequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:30 schreef seekfaM het volgende:
[..]
daar zag ik een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbuikbeweegbarebeer liggen
Nee, dat is dan een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbessenbosbuikbeweegbarebeer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:30 schreef seekfaM het volgende:
daar zag ik een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierrabarberbierbarbiebabyburkabazaarbuikbeweegbarebeer liggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |