Er zijn nu 6 zwangeren tussen 3 weken voor en 2 weken na de uitgerekende datumquote:Op zondag 24 december 2006 12:51 schreef Webcrowler het volgende:
Moest er net aan denken dat we misschien wel een FOK! baby boom krijgen, 4 baby's op 1 dag geboren worden!
6!!!!quote:Op zondag 24 december 2006 17:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zijn nu 6 zwangeren tussen 3 weken voor en 2 weken na de uitgerekende datum
bij het verzinnen van de tekst voor het geboortekaartje (en zoals het ingeleverd is en ook op de drukproef stond) had ik idd de 28e staanquote:Op zondag 24 december 2006 18:22 schreef Popples het volgende:
vervelend suus![]()
ja 6 zwangeren maar we hadden 28 december afgesproken he![]()
stiemie dat twijfelen is heel normaal er gaat zoveel veranderen. twijfels zul je wel vaker hebben, dat hoort erbij.
haha ET nou wie weetquote:Op zondag 24 december 2006 18:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
bij het verzinnen van de tekst voor het geboortekaartje (en zoals het ingeleverd is en ook op de drukproef stond) had ik idd de 28e staan
Die geodriehoek geeft hier nog steeds 0 ontsluiting aan.quote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef livelink het volgende:
Wat een stilte hier voor de Kerststorm. Wordt er druk gepuft of is iedereen gewoon Kerstavond aan het vieren?
Je vingers moeten erin, geen geoquote:Op zondag 24 december 2006 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die geodriehoek geeft hier nog steeds 0 ontsluiting aan.
Jaaaaaaaa! Zet hem op, dame!quote:Op maandag 25 december 2006 06:35 schreef Webcrowler het volgende:
ffies een uodate, de weeen zijn nu om de 4 minuten en toch maar ff het ZK gebeld. We moeten langs komen!
Wie weet een kerstkindje??? tot laters allemaal!
ohja, FIJNE KERST![]()
![]()
ik ben op een gegeven moment het topic kwijtgeraakt.quote:
Ik wist het gewoon! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 december 2006 13:55 schreef Webcrowler het volgende:
![]()
![]()
![]()
Met trots mag ik jullie vermelden dat wij vanmorgen om 10.33 uur ouders zijn geworden van ons dochtertje!!
Ze heet Dewi en weegt 3245 gram
[afbeelding]
De bevalling ging reuze snel, om half 7 waren we in het ziekenhuis en toen bleek ze al 3 cm ontsluiting te hebben. Meteen de ouders op gebeld dat het zover was. Om 9 uur had ze al 6 cm ontsluiting en hebben we de ouders gebeld dat ze konden komen. Om iets over 10en braken de vliezen en toen was het zover!
3 persweeen gehad en Dewi was geboren!! Ik kon het niet meer droog houden en was en ben nog steeds ontzettend trots op mijn 2 meiden!!
Ik zal vanavond andere foto's plaatsen als ik een iets vastere hand heb!!
![]()
![]()
![]()
Kop op meid!quote:Op maandag 25 december 2006 16:39 schreef Suzanna het volgende:
Nu heb ik net m'n moeder gebeld en gaan ze over een uur ofzo kerstdiner eten...dus dat mist ze dan precies als het doorzet. Dus een beetje gemengde gevoelens hier. Stom gepland, maar wel heeeeeeel welkom die bevalling... ben t zo zat allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |