Waarom vraag je het dan? Maar ik ken van beide soorten mensen, import en geboren Adammers en ook in diverse wijken en de meesten praten niet zo zwart/wit, eigenlijk niemand. En al helemaal niet dat beeld dat er nauwelijks nog een autochtoon zou wonenquote:Op maandag 25 december 2006 11:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als iemand een mening ergens over kracht wil bij zetten, kennen ze een bepaalde groep ineens heel goed.Ach het zal wel wat je zegt, zijn dat echte Amsterdammers of import?
Hoewel maakt het uit of ik dat vraag, ik weet je antwoord toch al...
Die laatste zin slaat op een reactie die door iemand is geplaatst neem ik aan.quote:Op maandag 25 december 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan? Maar ik ken van beide soorten mensen, import en geboren Adammers en ook in diverse wijken en de meesten praten niet zo zwart/wit, eigenlijk niemand. En al helemaal niet dat beeld dat er nauwelijks nog een autochtoon zou wonen
Ik heb goede vrienden en collega's en familie in de Bijlmer, Bos en Lommer, de eilanden, dapperbuurt, baarsjes wonen, etc. Dat de gemiddelde Fokker er nou zo over praatquote:Op maandag 25 december 2006 11:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Die laatste zin slaat op een reactie die door iemand is geplaatst neem ik aan.
En ik vroeg me in mijn laatste zin al af waarom ik het vroeg.........
Vraag me toch af wie jij dan allemaal spreekt aangezien de meeste Amsterdammers die hier reageren(en die in mijn omgeving) er net zo als mij over denken.
Ik zei Amsterdammers, niet de gemiddelde fokkerquote:Op maandag 25 december 2006 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb goede vrienden en collega's en familie in de Bijlmer, Bos en Lommer, de eilanden, dapperbuurt, baarsjes wonen, etc. Dat de gemiddelde Fokker er nou zo over praat![]()
En je mening is dus gebaseerd "op horen zeggen" i.p.v. eigen ervaringen?quote:Op maandag 25 december 2006 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, wat jij wil. Ik voel me vrij er een mening over te hebben.
Ken er toch verschillende die om de reden die hier boven geschetst werden Amsterdam zijn verlaten en in de randgemeenten zijn gaan wonen. Dus ik vraag me dan echt af welke Amsterdammers op cohen gestemd hebbenquote:Op maandag 25 december 2006 11:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Laat dat oordeel maar aan de echte Amsterdammers over.
Vast wel. SCH verzint ze waar je bij staat, maar heeft GEEN IDEE wat zich allemaal in mijn stad afspeelt!!!quote:Op maandag 25 december 2006 11:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zei Amsterdammers, niet de gemiddelde fokker
Als het morgen over Rotterdam gaat, zijn dan die goede vrienden en collega's ineens in 010?
Ja als je even terugleest dan zeg ik precies hetzlefde als jou.quote:Op maandag 25 december 2006 12:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ken er toch verschillende die om de reden die hier boven geschetst werden Amsterdam zijn verlaten en in de randgemeenten zijn gaan wonen. Dus ik vraag me dan echt af welke Amsterdammers op cohen gestemd hebben
quote:Op maandag 25 december 2006 12:29 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Vast wel. SCH verzint ze waar je bij staat, maar heeft GEEN IDEE wat zich allemaal in mijnonze stad afspeelt!!!
OK Cantona, met jou kan ik tenminste een een-tweetquote:
Dat weet ik maar nu zijn er meer mensen die het verhaal onafhankelijk van elkaar ondersteunenquote:Op maandag 25 december 2006 12:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja als je even terugleest dan zeg ik precies hetzlefde als jou.
Okquote:Op maandag 25 december 2006 12:37 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
OK Cantona, met jou kan ik tenminste een een-tweetje opzetten. Al combinerend eindigt onbenul SCH spelenderwijs in de touwen.
Evenmin heeft SCH verstand van voetbal.![]()
![]()
Beter!quote:Op maandag 25 december 2006 12:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar nu zijn er meer mensen die het verhaal onafhankelijk van elkaar ondersteunen![]()
Koekje erbij?quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:37 schreef SCH het volgende:
Volgens mij waren er andere jaren waarin de keuze voor Job Cohen logischer was.
Ook het eerste wat ik dachtquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, maak je maar weer op voor een kannonade van kopjes-thee opmerkingen, maar verder geen inhoudelijke discussie.
1.Amsterdam verneukenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:42 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd naar die lijst van verrichting van Cohen.
Laten we het bij "positieve" verrichtingen houden... we willen dit topic niet vol gaan spammen natuurlijk.quote:
O censuur ok, uhm ja......wat voor positiefs heb hij eigenlijk gedaan?quote:Op donderdag 28 december 2006 16:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laten we het bij "positieve" verrichtingen houden... we willen dit topic niet vol gaan spammen natuurlijk.
Misschien dat SCH het weet... hij heeft z'n mond zo vol van Cohen. Ik denk dat hij wel wil vertellen wat de positieve verrichtingen zijn.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
O censuur ok, uhm ja......wat voor positiefs heb hij eigenlijk gedaan?
het blijft me verbazen dat die man dat voor elkaar heeft gekregen en dat terwijl hij maar burgermeester is. Misschien kunnen ze hem in het leger als geheim wapen gebruiken.quote:
Daar mag inderdaad op gedronken worden:quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nou, maak je maar weer op voor een kannonade van kopjes-thee opmerkingen, maar verder geen inhoudelijke discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |