Ja inderdaad. Goeiedag zeg. Ik had mijn dagelijkse dosis Daphne nog niet gehad vandaag dus ik zit een beetje naar de herhaling te kijken. Waarom moet ik nou #@#$@ zo zwaar getergd worden als ik alleen even Daphne wil zien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:42 schreef Suko het volgende:
Nou is Boulevard en alle andere showbiprogramma's al een hapklare nietszeggende brok voor na het eten, niks mis mee, ff geen ingewikkeld geklets aan je kop maar vanavond sloeg toch wel alles. Grotendeels over dat heumeu-huwelijk met Albert en Krol in de hoofdrollen en als klap op de vuurpijl die wannabee weirdo oranjegek Vlemmix, die natuurlijk allang al achter slot en grendel had moeten zitten, Huize Bosrust of zo, een dieptepunt-uitzending. Albert, val eens dood man.
![]()
heb het gezien, mail naar DWDD verstuurdquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:53 schreef tong80 het volgende:
'Sjors Fröhlig zanger Normaal' stond er
Dat denk ik niet.quote:
Dus Peter is de eerste tegen wie ze haar eventuele zwangerschap meldt ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Peter zei pas maar op als jij ooit zwanger bentTenminste zo verstond ik hem ??
Toen zei Albert dat dat misschien wel sneller is dan je zou denken, waarna Daphne hem bestraffend aankeekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Peter zei pas maar op als jij ooit zwanger bentTenminste zo verstond ik hem ??
Ze is al 33 jaar ! Dat zal wel leuk zijn voor Daphne en Wesselquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen zei Albert dat dat misschien wel sneller is dan je zou denken, waarna Daphne hem bestraffend aankeek.
Tegen Herman uit Zaltbommel nou goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus Peter is de eerste tegen wie ze haar eventuele zwangerschap meldt ?
Je stalkt me echt hè ? Ga je m'n adres nog posten ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tegen Herman uit Zaltbommel nou goed![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, jij mij héquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je stalkt me echt hè ? Ga je m'n adres nog posten ?
Ze gaat schreeuwenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, jij mij hé
al 33quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze is al 33 jaar ! Dat zal wel leuk zijn voor Daphne en Wessel![]()
Daar zeg je wat. Maar die was niet zwangerquote:
Maar zijn liefje Maria Magdalena wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar die was niet zwanger
Heeeee, ik zag deze posting en toen werd ik ineens wakker op de grond.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heeeee, ik zag deze posting en toen werd ik ineens wakker op de grond.![]()
Die ken ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tegen Herman uit Zaltbommel nou goed![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ken ik ook! Tenminste als we het over dezelfde hebben!!!
Die zijn fleiftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heeeee, ik zag deze posting en toen werd ik ineens wakker op de grond.![]()
Als iemand anders dan ik Daphne zou bezwangeren...![]()
Kindje Haaibaaike-tong80?![]()
Masturbeer je nog steeds op mijn fotoboek ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |