Jij houdt toch ook niet van modequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef tong80 het volgende:
Al die kut mode items als de blonde doos er zit
Jawel hoor ik ben een modefreak. Paradeer door de stad met het nieuwste Albert Hein tasje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij houdt toch ook niet van modeEn je mond dicht houden over Fiona !
Daphne had een leuke spijkerbroek aan en een mooi shirtjequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Mister1977 het volgende:
Laten we het ook eens over Daphne hebben.
Daphne zag er weer fris uit vandaag!
Dat vond ik nou ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daphne had een leuke spijkerbroek aan en een mooi shirtje![]()
En d'r haar leuk zitten.
Inderdaad, veel beter als gisteren, toen had ze een onbegrijpelijk kapsel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Mister1977 het volgende:
Laten we het ook eens over Daphne hebben.
Daphne zag er weer fris uit vandaag!
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!![]()
Een lust voor het oog!
In tegenstelling tot die gast met het kippeborstje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:09 schreef Suko het volgende:
[..]
Fiona is ook leuk ook al hou ik niet van mode en aanverwante leifsteil-zooizij neemt zichzelf ergens ook niet serieus en daar hou ik wel van.
Ja aaaaaaaaaargh! Leco moeten ze terstond afvoeren en ergens dumpen in een weiland met rondom water. Maar ja, dan ligt half 't Gooi weer in de stress qua haar en wat weet hij allemaal niet aan geheimen, als die een boek gaat schrijven...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die gast met het kippeborstje?![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:05 schreef ellos het volgende:
Daphne zag er fris en fruitig uit he
soaps showbizz en sterren![]()
Dat had ze gisteren helemaal niet aan! Maar plaats eens een leukere foto. Die zijn er bij Daphne in overvloed. Niet die ene minder leuke eruitplukken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:26 schreef sanni het volgende:
Jah...lekker fris en fruitig![]()
seg maar gewoon een hoogst irritant boerinnetje uit tukkercountry
![]()
Idd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk die vlechtjes bij Daphne [afbeelding]
Walgelijk. Ik ben 30 kilo afgevallen en had houvast nodig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:17 schreef milagro het volgende:
die hondjes van Gordon.... Viktor & Rolf
waar zit je nu dan toch weer?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef static het volgende:
Ik mis het programma.
Alleen die over the top The Insider kan ik hier zien.
quote:
Alweer een tijdje in Cairo.quote:
Reggae aan het luisteren Static ?quote:
Geweldig juist.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef static het volgende:
Het is hier Arabische jengelmuziek wat de klok slaat helaas.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef Suko het volgende:
Kan dat homohuwelijk-gedoe is ophouden!!!! For Pete sake zeg, als Albert per se homozaken wil aankaarten laatie dan strijden voor het niet uit de kast durven komen van allochtone mede-heumeu's, daar kan je nog echt scoren, maar dat af en toe een dorre ambtenaar gelijksoortigen niet in de echt wil verbinden, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Kappuh Verlinde!![]()
En neem die onuitstaanbare stomvervelende royaltynixnieuwtjesvertellende deskundige mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
![]()
Ja dat vind ik nou ook. For crying out loud, Albert go heum.
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:55 schreef Muzzie het volgende:
[..]
En neem die onuitstaanbare stomvervelende royaltynixnieuwtjesvertellende deskundige mee.![]()
Ja inderdaad. Goeiedag zeg. Ik had mijn dagelijkse dosis Daphne nog niet gehad vandaag dus ik zit een beetje naar de herhaling te kijken. Waarom moet ik nou #@#$@ zo zwaar getergd worden als ik alleen even Daphne wil zien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:42 schreef Suko het volgende:
Nou is Boulevard en alle andere showbiprogramma's al een hapklare nietszeggende brok voor na het eten, niks mis mee, ff geen ingewikkeld geklets aan je kop maar vanavond sloeg toch wel alles. Grotendeels over dat heumeu-huwelijk met Albert en Krol in de hoofdrollen en als klap op de vuurpijl die wannabee weirdo oranjegek Vlemmix, die natuurlijk allang al achter slot en grendel had moeten zitten, Huize Bosrust of zo, een dieptepunt-uitzending. Albert, val eens dood man.
![]()
heb het gezien, mail naar DWDD verstuurdquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:53 schreef tong80 het volgende:
'Sjors Fröhlig zanger Normaal' stond er
Dat denk ik niet.quote:
Dus Peter is de eerste tegen wie ze haar eventuele zwangerschap meldt ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Peter zei pas maar op als jij ooit zwanger bentTenminste zo verstond ik hem ??
Toen zei Albert dat dat misschien wel sneller is dan je zou denken, waarna Daphne hem bestraffend aankeekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Peter zei pas maar op als jij ooit zwanger bentTenminste zo verstond ik hem ??
Ze is al 33 jaar ! Dat zal wel leuk zijn voor Daphne en Wesselquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen zei Albert dat dat misschien wel sneller is dan je zou denken, waarna Daphne hem bestraffend aankeek.
Tegen Herman uit Zaltbommel nou goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus Peter is de eerste tegen wie ze haar eventuele zwangerschap meldt ?
Je stalkt me echt hè ? Ga je m'n adres nog posten ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tegen Herman uit Zaltbommel nou goed![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, jij mij héquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je stalkt me echt hè ? Ga je m'n adres nog posten ?
Ze gaat schreeuwenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, jij mij hé
al 33quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze is al 33 jaar ! Dat zal wel leuk zijn voor Daphne en Wessel![]()
Daar zeg je wat. Maar die was niet zwangerquote:
Maar zijn liefje Maria Magdalena wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar die was niet zwanger
Heeeee, ik zag deze posting en toen werd ik ineens wakker op de grond.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heeeee, ik zag deze posting en toen werd ik ineens wakker op de grond.![]()
Die ken ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tegen Herman uit Zaltbommel nou goed![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ken ik ook! Tenminste als we het over dezelfde hebben!!!
Die zijn fleiftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heeeee, ik zag deze posting en toen werd ik ineens wakker op de grond.![]()
Als iemand anders dan ik Daphne zou bezwangeren...![]()
Kindje Haaibaaike-tong80?![]()
Masturbeer je nog steeds op mijn fotoboek ?quote:
Doe niet zo dom.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Masturbeer je nog steeds op mijn fotoboek ?
Masturberen op tongs fotoboek is geen schande hoor, dat mag je best toegeven!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom.![]()
Waarom kan jij van andere alles hebben wat ze hier typen naar jouw??
En van mij niet.
Reken maar een ding, jij krijgt mij bij Boulevard topic niet weg![]()
Ja, vreemd dat ze er zo schuchter over doet.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Masturberen op tongs fotoboek is geen schande hoor, dat mag je best toegeven!
Ja doeiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:06 schreef JanusKloink het volgende:
fiona wil nooit stoppen met praten! volgens mij moet albert haar af en toe ff schoppen om dr stil te krijgen. er zijn ook geruchten over de terug komst van beau als rtl talpa overneemthttp://www.ipetitions.com/petition/beau_terug/ lijkt mij cool iig!
Ik vind d'r decollete altijd erg prettig anders...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef tong80 het volgende:
Als Fiona er zit is het altijd een mindere uitzending.
jij ligt meestal nog te slapenquote:
Op mijn werk luisterden we ook altijd naar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
jij ligt meestal nog te slapenmaar ik luister er 's ochtends meestal naar
Helemaal met jullie eensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vind ik ook, hij doet het leuk
Prins William grijpt borst Braziliaanse.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:39 schreef Suko het volgende:
Nou Petertje, hier is die foto dan die Boulevard kennelijk niet mocht laten zien, Prinsje William met handje...
[afbeelding] Bron![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:36 schreef borisz het volgende:
Fiona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |