[pimp]quote:Op zondag 31 december 2006 12:58 schreef Moonah het volgende:
Ik geef de druppels expres op een vast tijdstip, nou ja, gekoppeld aan de ochtendvoeding dus. Anders zou ik het ook geheid vergeten. Eerst was het een geklooi, de helft ging ernaast, daarna deed ik mijn duim in Thies zijn mondje en kreeg hij ze zo binnen. En sinds kort zeg ik gewoon: "Thies, even mondje open" et voilá! Dat doet hij dan braaf!
Wat een wonderkind heb ik toch he....![]()
![]()
De 'mooie handkolf' van Medela (die je met 1 hand kunt bedienen) ken ik niet in het gebruikquote:Op zondag 31 december 2006 12:03 schreef Neuk het volgende:
Icicle: ik ben juist hartstikke tevreden over mijn Medela-kolf maar ik heb dan ook geen Avent geprobeerd.
Het is toch alweer bijna carnavalquote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef Moonah het volgende:
Snoopy, ik denk dat je gelijk hebt! Alsjeblieft niet zeg....![]()
En PM, je hebt Simon vast geconditioneerd voor later in de kroeg?
behangetjequote:Op zondag 31 december 2006 12:59 schreef Moonah het volgende:
Owlet, het is maar een faaaaase.... Hoop ik voor je!
Kendahl doet zijn mondje open als de fles even uit beeld verdwijnt en raad eens? Er komt dan ook geluid uit: 'protest!' Hij is helemaal van de fles nu..., maar hij zoekt ook naar de borst.quote:Op zondag 31 december 2006 13:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
[pimp]
Simon doet zijn mondje open als hij de flesjes ziet!
[/pimp]
Dank voor de antwoorden Nebelung en Icicle. Maar wat ik me dan afvraag is hoe het dan zit met een ingevroren moedermelk. Die kun je dan dus beter niet te lang bewaren, omdat het dan niet meer afgestemd is op de voedingsbehoefte van het kindje. Ik begrijp overigens wel dat dit dan altijd nog te prefereren is boven flesvoeding, dan maar iets meer met minder voedingsstoffen totdat er weer live gevoed kan worden. Of zit k ernaast?quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:44 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ja, moedermelk past zich precies aan naar de behoefte van het kind. Moedermelk voor een kindje van 3 maanden is anders dan moedermelk voor een kindje van 1 jaar. Nog leuker: als het warm is (zoals afgelopen zomer bijvoorbeeld) dan is de melk wateriger en dus dorstlessend.
Zo strikt moet je dat niet zien, dat verschil in leeftijd. De levende stoffen en voedingsstoffen blijven altijd goed voor een kind.quote:Op zondag 31 december 2006 20:10 schreef Smirre het volgende:
[..]
Dank voor de antwoorden Nebelung en Icicle. Maar wat ik me dan afvraag is hoe het dan zit met een ingevroren moedermelk. Die kun je dan dus beter niet te lang bewaren, omdat het dan niet meer afgestemd is op de voedingsbehoefte van het kindje. Ik begrijp overigens wel dat dit dan altijd nog te prefereren is boven flesvoeding, dan maar iets meer met minder voedingsstoffen totdat er weer live gevoed kan worden. Of zit k ernaast?
Dat hoop ik ook. Ik ben nu vergeten om om zes te kolven, ben ook zó moe. Ik zit er een beetje doorheenquote:Op zondag 31 december 2006 22:05 schreef LadyS het volgende:
PV, ik heb je verhaal bijna helemaal gevolgd, maar wat een gedoe zegSterkte ermee, ik hoop dat je poductie niet te ver achteruit gaat
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |