Wat een lekkertjequote:Op maandag 8 januari 2007 12:31 schreef Viking84 het volgende:
En nog meer Janneke. Foto's zijn zonet genomen
:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je usericonquote:Op maandag 8 januari 2007 18:16 schreef tonja het volgende:
Janneke!![]()
@ Kiteless: Ze blijven speels he, die oosterlingen.
Loversquote:Op maandag 8 januari 2007 19:49 schreef tonja het volgende:
Goeie aktiefoto's van Diddle!![]()
@ DuchessX: Ze liggen er altijd zo bij, nu weer![]()
Diddlequote:Op maandag 8 januari 2007 19:28 schreef Juup© het volgende:
Diddle en zijn hengeltje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik zat nog te denken: zal ik even vertellen waar ze zit?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:21 schreef Bluezz het volgende:
Gaat goedkomen vikingkje, echt
Ik moest zoeken naar Janneke
die poot die hij nu mist had ook een wit sokjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:18 schreef tonja het volgende:
Witte sokjes![]()
Ik wilde eerst vragen of ie met 1 poot achter dat zwarte kussen zat, maar ik herinner me nu dat je zei dat ie een poot mist.
geen idee eigelijk me vader werd in een nacht gebeld dat er storing was en deed de deur open en zat ie daarzo toen zei hij dat mijn kat gewond was ik nog half slaapdronken op bed en kwam ie binnenwandelen met geen stukje vel meer op zijn achterpoot kon al zijn botten zienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een liefies allemaal![]()
Michellllllllll, waarom mist poes een pootje dan?![]()
Achgosss...stakkertjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:36 schreef Michellll het volgende:
[..]
geen idee eigelijk me vader werd in een nacht gebeld dat er storing was en deed de deur open en zat ie daarzo toen zei hij dat mijn kat gewond was ik nog half slaapdronken op bed en kwam ie binnenwandelen met geen stukje vel meer op zijn achterpoot kon al zijn botten ziendus ik gelijk uit bed kat in de mand en wou richting de dierenarts gaan dus ik doe de deur open stonden er 2 gasten die mijn fiets wouden jatten dus gelijk ff 1 kapot geslagen en toen richting de dierenarts die heeft nog een poging gedaan om die poot te redden maar was al te ver heen
Dat bekkie he? Wie ik? Nee johquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Dennisch het volgende:
Het was ff zoeken, maar deze mag niet ontbreken :
[afbeelding]
De stapel cd's lag eerst op het mandje, en de poes had het echt niet gedaan![]()
Hij kijkt door het gat in de doos naar een muisjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef Dennisch het volgende:
Bij m'n ouders ligt ook nog een kat, een hele dikke, 13 kg om precies te zijn, zal eens kijken of ik een foto kan vinden van die speklap..
[afbeelding]
Kon helaas nog geen beter vinden, staar er nog wel 1 op me telefoon, daar komen z'n proporties beter op uit naast een een normale kat/poes
jah heel goed zelfs hij springt nog over een schutting van 1.80 hoog heenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Achgosss...stakkertje![]()
Maar ze schijnen zich prima te redden toch? Met een pootje minder.
Die van mij doen ook nooit wat..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Dennisch het volgende:
Het was ff zoeken, maar deze mag niet ontbreken :
[afbeelding]
De stapel cd's lag eerst op het mandje, en de poes had het echt niet gedaan![]()
Of je post ff een paar foto'squote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:53 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Die van mij doen ook nooit wat..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Even voorstellen maar weer:
Isis (zusje van Gaia)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaia (op 2 jarige leeftijd dood gevonden in de huiskamer terwijl ze in dr slaaphouding lag, waarschijnlijk hartstilstand)
[afbeelding]
[afbeelding]
Luna (kwam als veels te klein ukkie in huis na de dood van Gaia)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En daar kwam later Snowy bij, een 6 jarige te ver doorgefokte perzische dame met een zeer slechte vacht en missende traanbuizen. Niet de knapste hehe, maar wel lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
Snoepy, kater die bij mijn ouders woont maar wel eens bij mij en de drie dames komt logeren in de vakantie.
[afbeelding]
Zo, dat waren ze dan allemaal!![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Maar voor de rest echt een leuke serie foto's
En deze ligt er ook zo lekker bij
[afbeelding]
Oh, en die CD poes is onschuldig, dat zie je meteen![]()
Eh hij zit er inerdaad vrij onschuldig uit maar hij valt mij soms gewoonquote:
Als je op www.imagecave.com een account aanmaakt kun je eenvoudig je foto's daarop zetten, en dan de link hier plaatsen via de image-optie in replyquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:01 schreef vronie het volgende:
Wat een lieverds allemaal,ik moet nog proberen hoe ik de foto,s van mijn 4 katten hierop het forum krijg,ik ben maar een leek sorry.
Ook al van die prut-oogjesquote:Op woensdag 10 januari 2007 08:37 schreef Rewimo het volgende:
Even Beauty crossposten![]()
[afbeelding]
Mevrouw had d'r oogjes wel even mogen schoonmaken voor de foto trouwens
Als ik naar d'r toe buig duikt ze voor de zekerheid maar alvast onder de tafel, dat ideequote:Op woensdag 10 januari 2007 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Natte tissue werkt meestal het beste, maar je moet wel vlug zijn
is het een britse korthaar of een scottish fold?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:37 schreef Rewimo het volgende:
Even Beauty crossposten![]()
[afbeelding]
Mevrouw had d'r oogjes wel even mogen schoonmaken voor de foto trouwens
Wat een mooi beestje ben jijquote:
Tis een Coontje inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef Ewelina het volgende:
Wat een mooi beestje ben jijWat voor ras is dat? Maine Coon?
Dus Taco is de baas.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
Ik hoorde net ook dat Taco haar zat te wassen. Dus dat komt helemaal goed met die twee
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |