die poot die hij nu mist had ook een wit sokjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:18 schreef tonja het volgende:
Witte sokjes![]()
Ik wilde eerst vragen of ie met 1 poot achter dat zwarte kussen zat, maar ik herinner me nu dat je zei dat ie een poot mist.
geen idee eigelijk me vader werd in een nacht gebeld dat er storing was en deed de deur open en zat ie daarzo toen zei hij dat mijn kat gewond was ik nog half slaapdronken op bed en kwam ie binnenwandelen met geen stukje vel meer op zijn achterpoot kon al zijn botten zienquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een liefies allemaal![]()
Michellllllllll, waarom mist poes een pootje dan?![]()
Achgosss...stakkertjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:36 schreef Michellll het volgende:
[..]
geen idee eigelijk me vader werd in een nacht gebeld dat er storing was en deed de deur open en zat ie daarzo toen zei hij dat mijn kat gewond was ik nog half slaapdronken op bed en kwam ie binnenwandelen met geen stukje vel meer op zijn achterpoot kon al zijn botten ziendus ik gelijk uit bed kat in de mand en wou richting de dierenarts gaan dus ik doe de deur open stonden er 2 gasten die mijn fiets wouden jatten dus gelijk ff 1 kapot geslagen en toen richting de dierenarts die heeft nog een poging gedaan om die poot te redden maar was al te ver heen
Dat bekkie he? Wie ik? Nee johquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Dennisch het volgende:
Het was ff zoeken, maar deze mag niet ontbreken :
[afbeelding]
De stapel cd's lag eerst op het mandje, en de poes had het echt niet gedaan![]()
Hij kijkt door het gat in de doos naar een muisjequote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef Dennisch het volgende:
Bij m'n ouders ligt ook nog een kat, een hele dikke, 13 kg om precies te zijn, zal eens kijken of ik een foto kan vinden van die speklap..
[afbeelding]
Kon helaas nog geen beter vinden, staar er nog wel 1 op me telefoon, daar komen z'n proporties beter op uit naast een een normale kat/poes
jah heel goed zelfs hij springt nog over een schutting van 1.80 hoog heenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Achgosss...stakkertje![]()
Maar ze schijnen zich prima te redden toch? Met een pootje minder.
Die van mij doen ook nooit wat..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:43 schreef Dennisch het volgende:
Het was ff zoeken, maar deze mag niet ontbreken :
[afbeelding]
De stapel cd's lag eerst op het mandje, en de poes had het echt niet gedaan![]()
Of je post ff een paar foto'squote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:53 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Die van mij doen ook nooit wat..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Even voorstellen maar weer:
Isis (zusje van Gaia)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaia (op 2 jarige leeftijd dood gevonden in de huiskamer terwijl ze in dr slaaphouding lag, waarschijnlijk hartstilstand)
[afbeelding]
[afbeelding]
Luna (kwam als veels te klein ukkie in huis na de dood van Gaia)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En daar kwam later Snowy bij, een 6 jarige te ver doorgefokte perzische dame met een zeer slechte vacht en missende traanbuizen. Niet de knapste hehe, maar wel lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
Snoepy, kater die bij mijn ouders woont maar wel eens bij mij en de drie dames komt logeren in de vakantie.
[afbeelding]
Zo, dat waren ze dan allemaal!![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:36 schreef Bluezz het volgende:
Maar voor de rest echt een leuke serie foto's
En deze ligt er ook zo lekker bij
[afbeelding]
Oh, en die CD poes is onschuldig, dat zie je meteen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |