quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
pfff ik ken nog maar 1 schaatser, maar die schaatst nog dacht ik zo.
Janni Romme?
Van wiki:quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heeeuuuj, ik wist niet dat hij gestopt was? Maar nou ben ik ook geen schaatskenner.
Gaan we morgen/straks verder
quote:Zelf gaat hij zich toeleggen op marathonschaatsen en zal hij zich verder bezighouden met trainen. Op 3 november 2006, de eerste dag van de NK Afstanden 2007, gaf Romme aan te stoppen met langebaanschaatsen.
Lees de openingspost even door, daar staat alles omschrevenquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:10 schreef Never-Break het volgende:
Heb wel zin om mee te spelen, maar ben een newbie en ken absoluut de gebruiken geboden en verboden niet binnen dit spel.. Care to enlighten me?
Gewoon even de OP door lezenquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:10 schreef Never-Break het volgende:
Heb wel zin om mee te spelen, maar ben een newbie en ken absoluut de gebruiken geboden en verboden niet binnen dit spel.. Care to enlighten me?
Ze springen uit het water, toch een vorm van springen. Het dier dat we zoeken kan écht niet springen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:13 schreef Never-Break het volgende:
dolfijn is een zoogdier, kan niet springen zoals zoogdieren met poten dat wel kunnen..
Het goede antwoord is meer dan genoegquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:15 schreef Never-Break het volgende:
oke, moeilijk dan, hulplijnen zijn niet toegestaan neem k aan? en moet de vraag gequote worden als ik het antwoord geef?
Helaas, geen winnaar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:20 schreef Schorpioen het volgende:
Een luiaard.
een olifant?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Helaas, geen winnaar.
Denk groter.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Olifant
Wie scoort dan de punten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:22 schreef Never-Break het volgende:
[..]
mag er door beantwoorders gecompareerd worden?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:27 schreef Never-Break het volgende:
american eagle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |