word je verlegen van je eigen complimentjes?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:20 schreef Neleos het volgende:
Nu durf ik eigenlijk ook niks meer te posten.![]()
Ja, eigenlijk wel, ik ben gewend om mensen af te kraken. Zo ga ik met de meeste mensen om.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
word je verlegen van je eigen complimentjes?![]()
Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, ik ben gewend om mensen af te kraken. Zo ga ik met de meeste mensen om.![]()
Met mijn vriendinnen!quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:23 schreef Soempie het volgende:
Oja, jojoor, met wie ga je woensdag uit in Groningen?![]()
Afgesprokenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met mijn vriendinnen!En dan zie ik Stan!
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Afgesproken![]()
En nu ga ik naar bed.
Neleos, droom ze!![]()
Komt wel goedquote:
Was al zeker van plan om hem te kijkenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:38 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik vond het een er goede film. Moet je zeker gaan kijken. Het is op feiten gebaseerd en dan blijkt wel hoe triest het gesteld is in die braziliaanse krottenwijken en wat voor vooruitzichten die mensen hebben.
Je moet wel tegen een flinke dosis geweld en doodgeschoten kinderen kunnen. Bij 1 scene dacht ik echt WTF.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:32 schreef Soempie het volgende:
Iemand had een Esta op m'n fiets gelegd..
Dat iemand bij m'n fiets dacht dat ik tot de doelgroep behoor stemt me droevig
Je riep?quote:
Nou niet gaan overdrijven hèquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh ik dacht al: Wat een sarcastisch skaapke!!![]()
Goed! Ze waren wel toe aan vakantie zeg! Ze waren zo druk de laatste weken!quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die kan ik altijd gebruiken
Hoe gaat het met je klasje?
Ik ben juist meestal aan vakantie toe als ik erbij zit als een zak zoutquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed! Ze waren wel toe aan vakantie zeg! Ze waren zo druk de laatste weken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |