Geef hem nou maar gewoonquote:
En dat moet ik allemaal waar gaan maken op de meetquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:46 schreef Neleos het volgende:
Dus een aardvarken en de vriendin van Mr. Bean zien er samen nog niet half zo leuk uit als jij, Soempie. En je bent veel leuker en lolliger in de omgang.![]()
![]()
Moet eerst nog even een printopdracht geven, kan die vannacht tenminste z'n werk doen.quote:
Ja, eeh. Wil je nou complimentjes of niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dat moet ik allemaal waar gaan maken op de meet![]()
Nee, maar je kunt ze kopen bij macondoquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:49 schreef Neleos het volgende:
Ik was trouwens zojuist in je Fotoboek, maar er waren niet eens foto's![]()
quote:
Er zijn trouwens geen ranzige filmpjes van mij in omloopquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, eeh. Wil je nou complimentjes of niet.![]()
Nahja, ik vind je gewoon geweldig, dat kan tochquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
maar je moet die lat niet zo hoog leggen hoor![]()
Ohh Het doet me wel iets hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:01 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Moet je zien wat lief, zo'n aardvarken![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:01 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nahja, ik vind je gewoon geweldig, dat kan toch![]()
Geenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:02 schreef Neleos het volgende:
Wat voor filmpjes zijn er wel in de omgang dan?
Ja, dit is het 'adoreer hier Soempie topic'.quote:
Ik ga er van stotterenquote:
Niks ervan! Dit is het adoreer hier Jojoortje topic!quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dit is het 'adoreer hier Soempie topic'.![]()
Neleos is is ook geweldig![]()
Mja, dan moeten we alle complimentjes maar delenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niks ervan! Dit is het adoreer hier Jojoortje topic!Ik ben zo goed geweest om het topic te openen voor de eerste keer!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |