quote:
Ze is blon(d/t)... dus ze snapt dat nog niet zo goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
-t
maar idd, het komt helemaal goed met de wedstrijden
opzoutenquote:
Als je gaat corrigeren, moet je het ook goed doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
-t
Blijkt maar weer dat ik werk en prive heeel goed gescheiden kan houden, daar doe ik het namelijk wel goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
-t
Das expres, is DordTsquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:26 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Als je gaat corrigeren, moet je het ook goed doen.
Stiekum
je mag het van mij elke maand wel herhalenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef pea4fun het volgende:
Ik zit net te denken, hebben we dan maar 1 keer in het jaar het recht om te zeggen dat het rukonderwerpen © k-man zijn?![]()
Dan zit je nog iedere maand met dat stemgedoe waar dan weer de discussie op volgt of het wel een toegankelijk onderwerp is en wat dan precies de bedoeling is en weet ik veel...Dat kun je nu in 1 keer oplossen door duidelijk aan te geven bij elk onderwerp wat de bedoeling is en dan is het gewoon klaar met dat geneuzelquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:12 schreef LekkerApart het volgende:
Ik vind 1 keer per jaar onderwerpen vasstellen geen goed idee..
Laat de crew dan iedere maand 5 onderwerpen aangeven waaruit gekozen kan worden (waarvoor we eens in het jaar suggesties inleveren).
ahhh ...we gaan er een snapshotwedstrijd van makenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ieder voor zich
[..]
Op fok zijn veel mensen met een camera, maar ze komen niet naar FOT (behalve misschien om te lurcken)
Het is de insteek van FOT om laagdrempelig te zijn naar de gemiddelde fokker met camera. De wedstrijden zijn daarom laagdrempelig, zodat meer mensen (lees: beginnende fotografen) mee gaan doen.
Overigens, photoshoppen mag niet, omdat beginnelingen daar ook niks van zouden kunnen. Maar ik vind ook wel dat mensen die meedoen aan de wedstrijd hun studio setjes niet mogen gebruiken voor de wedstrijd, want de beginnende fotograaf heeft die ook niet.
Ik wil zelfs stellen (ff advocaat van de duivel spelen) dat mensen die een studioset hebben eigenlijk het doel van FOT ontgroeid zijn-
Misschien moeten de oude rotten als ze het beginstadium ontgroeid zijn EN het vervelend vinden om wederkerende onderwerpen vast te leggen oprotten verder gaan?![]()
Als we dan alle onderwerpen eerst moeten bespreken, van wat wel of er niet ondervalt, dan zijn we zo een paar maand verder.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:16 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan zit je nog iedere maand met dat stemgedoe waar dan weer de discussie op volgt of het wel een toegankelijk onderwerp is en wat dan precies de bedoeling is en weet ik veel...Dat kun je nu in 1 keer oplossen door duidelijk aan te geven bij elk onderwerp wat de bedoeling is en dan is het gewoon klaar met dat geneuzel
Als jij dat eruit destileert, dan wel jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:55 schreef Puckzzz het volgende:
ahhh ...we gaan er een snapshotwedstrijd van maken
Ik ook, maar dan eis ik ongelimiteerde photoshop mogelijkheden, ik heb geen studioflitsers...quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:21 schreef blomst het volgende:
Ik vind dat geneuzel over studio materiaal ook onzin, iedereen moet zelf toch weten hoe en waar hij de foto gaat maken, en wat hij of zij daar voor gebruikt.
Van mij mag je photoshoppen, en het gebeurd nu ook al genoegg, alleen weet niemand het.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan eis ik ongelimiteerde photoshop mogelijkheden, ik heb geen studioflitsers...
Deze mening deel ik persoonlijk niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:24 schreef LekkerApart het volgende:
En wat een onderwerp inhoudt compleet vastleggen is ook niet boeiend.. Suggesties geven ok, maar alles voorkauwen is boring :S
Herinner je het onderwerp "bomen" nog?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef blomst het volgende:
Als dat omaatje dan maar een voorbeeld blijft, anders zijn al die arme oude omaatjes tijdelijk niet meer veilig in nederland.
Toen????????quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Herinner je het onderwerp "bomen" nog?![]()
Daar heeft menig FOTter een trauma aan overgehouden toen!![]()
Owja overgehouden , betekend nu er last van hebben ,,,,,quote:
Heb je geen nazorg van fok gekregen ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:47 schreef Ymke het volgende:
[..]
Owja overgehouden , betekend nu er last van hebben ,,,,,![]()
Tja nachtdienst he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |