Ik weet ook dat jij je er geen zorgen om maakt. En ik weet dat jij weet dat ik weet dat wij ons er geen zrogen om hoeven te maken.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over dat ik me daar zorgen over maak. Ik maak me daar absoluut geen zorgen over. En dat hoef jij ook niet te doen inderdaad.
Maar jij en ik zijn niet het hele forum. Er zijn hele kuddes die leven van dat soort zekerheden.
ooooow zeg dat danquote:Op donderdag 28 december 2006 22:24 schreef Xilantof het volgende:
Voor hun was die post ook meer bedoeld.
Inspiratie kan je ook opdoen van de fotos die tussentijds geplaatst worden.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:38 schreef Yoni het volgende:
Dat van dat algemene adres vind ik inderdaad een goed ideeEn die foto's opsparen.. tja... ik zie enerzijds het nut er wel van in, maar ik vind het ook wel jammer. Het gaf vaak inderdaad toch wel inspiratie.
Qua onderwerpen vind ik het lastig. Er wordt nou eenmaal vaak toch wel gestemd op de lastigere onderwerpen, ook als er makkelijkere onderwerpen zijn. Moet je mensen dan gaan verplichten om makkelijke onderwerpen in te sturen of de mods de onderwerpen laten bepalen? Lijkt me toch ook niet echt haalbaar...
maar heel veel mensen posten hun probeersels dus niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:46 schreef prupke het volgende:
[..]
Inspiratie kan je ook opdoen van de fotos die tussentijds geplaatst worden.
Vind ik dan..
Ik vind het nog wel mee vallen eigenlijk....quote:Op donderdag 28 december 2006 22:48 schreef Yoni het volgende:
[..]
maar heel veel mensen posten hun probeersels dus niet.
Probleem is dan : als iemand wel gestemd heeft maar door omstandigheden niet mee kan doen...quote:Op donderdag 28 december 2006 22:52 schreef blomst het volgende:
Met het onderwerp stemmen is het jammer dat mensen die hebben gestemd op het winnende onderwerp, dan geen foto insturen.
Mooie regel zou ik vinden: als je wel op het onderwerp gestemd hebt, maar geen foto instuurd, je dan de maand daarop niet mee mag stemmen,
Dan heeft die persoon een keer pech.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Probleem is dan : als iemand wel gestemd heeft maar door omstandigheden niet mee kan doen...
Dat zou helemaal mooi worden, je mag gedurende de maand toch zeker zxelf wel beapeln of je een foto instuurt of niet. Of je nou geen inspiratie, omstandigheden of zin hebt, dat gaat niemand wat aan.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:52 schreef blomst het volgende:
Met het onderwerp stemmen is het jammer dat mensen die hebben gestemd op het winnende onderwerp, dan geen foto insturen.
Mooie regel zou ik vinden: als je wel op het onderwerp gestemd hebt, maar geen foto instuurd, je dan de maand daarop niet mee mag stemmen,
Blomst heeft wel gelijk hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 23:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi worden, je mag gedurende de maand toch zeker zxelf wel beapeln of je een foto instuurt of niet. Of je nou geen inspiratie, omstandigheden of zin hebt, dat gaat niemand wat aan.
Laat t leker vrijblijvend ipv de drempel te verhogen.
Het blijft vrijblijvend, je heb alleen de volgende maand geen invloed op de onderwerpen.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi worden, je mag gedurende de maand toch zeker zxelf wel beapeln of je een foto instuurt of niet. Of je nou geen inspiratie, omstandigheden of zin hebt, dat gaat niemand wat aan.
Laat t leker vrijblijvend ipv de drempel te verhogen.
Moeten helemaal niets...ja doodgaan ooit als je tijd daar is.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:13 schreef SunChaser het volgende:
Dan zou je ook moeten verplichten dat alleen mensen die insturen mogen stemmen.
Ja maar wie gaat dan bepalen wat simpel is? We kiezen nu toch gewoon zelf de onderwerpen, ik kan me niet herinneren dat er een stemronde is geweest waarbij er geen eenvoudig onderwerp beschikbaar was? Als dan de massa toch voor een moeilijker onderwerp kiest, is dat kennelijk wat de meerderheid graag wil.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
...
overigens is het geen schande om simpele onderwerpen opnieuw te kiezen; de gevorderden moeten dan maar wat creatiever zijn
...
Mwah dat zou voor mij dus betekenen dat ik gewoon niet meer mee doe.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:52 schreef blomst het volgende:
Ieder voor zichquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:29 schreef ..zapper het volgende:
Ja maar wie gaat dan bepalen wat simpel is?
Op fok zijn veel mensen met een camera, maar ze komen niet naar FOT (behalve misschien om te lurckenquote:We kiezen nu toch gewoon zelf de onderwerpen, ik kan me niet herinneren dat er een stemronde is geweest waarbij er geen eenvoudig onderwerp beschikbaar was?
[q]Dan misschien een hint naar de winnaars toe? of uit een lijst met wat men over het algemeen simpel vind?
[q] Als dan de massa toch voor een moeilijker onderwerp kiest, is dat kennelijk wat de meerderheid graag wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |