mafia stijlquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:45 schreef Marijke236 het volgende:
Misschien moet je haar ontvoeren en dwingen met je te trouwen
met een paardenhoofd op haar kussen maak je wel kans hoorquote:
Ik duw mijn tampeloeres is haar diepe grottttt,quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb een modddd, een hele lieve splinternieuwe modddd..
Ach so
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik duw mijn tampeloeres is haar diepe grottttt,
Ik heb een gemoddddddd![]()
![]()
Nouuuuu....quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:47 schreef The_Terminator het volgende:
Janetje is de liefste mod van heel Fok!![]()
Het kan altijd beterquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:47 schreef The_Terminator het volgende:
Volgens mij is zij erg dominant!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:47 schreef The_Terminator het volgende:
Valt wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Volgens mij is zij erg dominant!![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Volgens mij is zij erg dominant!![]()
quote:
Ik heb d'r wel eens een paar keer gemeet en ik heb nog nooit leer moeten dragen.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb d'r wel eens een paar keer gemeet en ik heb nog nooit leer moeten dragen.
Hell no.quote:
quote:
Komop man, jij kickt op touwen.quote:
hoe denk je dat zij Mod is geworden.....door een mod te pijpen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:43 schreef postmortum het volgende:
ja ik geef het toe ik ben verliefd op een mod , ze is een verschrikkelijke lekkere gothic en komt uit Maastricht![]()
Alleen eerdere pogingen om met haar geile neuckseks te hebben zijn misgelopen (dronken voeren)![]()
En nu is doet ze net of ze niet geinteresseerd is, terwijl ze toch de enige is die altijd even in mijn topics komt kijken![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:25 schreef Burbo het volgende:
Pics?
Veel succes, ik zit in Utrecht.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:30 schreef postmortum het volgende:
ik ga haar vandaag in Mestreech zoeken![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
[afbeelding]
let vooral op die geile geniale ondertitel![]()
TwyLight, ik bedrijf niks (meer) met users.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:41 schreef TwyLight het volgende:
janetje zullen wij de liefde bedrijven?
zit je in het glazen huis of gewoon achter het raam daarquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Veel succes, ik zit in Utrecht.
[..]
ze heeft een eigen bedrijfjequote:Op zaterdag 23 december 2006 09:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
TwyLight, ik bedrijf niks (meer) met users.
Neh, ik ga m'n been breken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
zit je in het glazen huis of gewoon achter het raam daar![]()
schaatsen kun je ook op het vrijthofquote:
Ahuh..quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
schaatsen kun je ook op het vrijthof![]()
ze doet net of ze haar been breekt, gaat naar ziekenhuis in utrecht , staat 's nachts op en drinkt alle bloedplasmazakken op de eerste hulp uitquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze doet net of ze haar been breekt, gaat naar ziekenhuis in utrecht , staat 's nachts op en drinkt alle bloedplasmazakken op de eerste hulp uit![]()
die ander is leukerquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
[afbeelding]
let vooral op die geile geniale ondertitel![]()
welke? pleur die ook ff in dit opicquote:
tietuhquote:
zijn dat kogelgaten op dat t-shirt?quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
zijn dat kogelgaten op dat t-shirt?
janetje : de gothic 50 cent![]()
In da graveyard word haar top40 hitquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
zijn dat kogelgaten op dat t-shirt?
janetje : de gothic 50 cent![]()
Ik ook de eerste keerquote:
Van het album: get dead or die tryingquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:19 schreef Hbjr het volgende:
[..]
In da graveyard word haar top40 hit
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:50 schreef miodzio het volgende:
[..]
Van het album: get dead or die trying![]()
Ikke ookquote:
Zeg, kaboutert... Janetje is lief en leuk hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:50 schreef teamlead het volgende:
ze keek je zeker zielig aan? Dan snap ik dat je voor die goth gevallen bent
zeg blondie.. dat wee'k hoor... zat naast haarquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ikke ook![]()
[..]
Zeg, kaboutert... Janetje is lief en leuk hoor![]()
Dit is een tekst vertaal naar breezah, respect voor wie dat kanquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:27 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
tegewnwoordig laten ze iedereen binnen op de vertaalacedemie![]()
Vergetenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg blondie.. dat wee'k hoor... zat naast haar
Je nickname... wat doe je?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:51 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Janet is al van mij, afblijven.
Wada?quote:
*geeft het grif toe...quote:
tsjah, er zijn inderdaad weinig mods die mooier zijn dan jij(Yvonne niet meegetelt), dus jou rij is als de rij voor de Python in de Eftelingquote:
Hele quote op shirt...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ze doet it right!
verkapte ik kijk alleen naar de teten van een vrouw post![]()
quote:Sex is only dirty if you do it right!
Dude. Ew. Je kwijlt druipt van m'n beeldscherm.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:24 schreef DLTF het volgende:
[..]
tsjah, er zijn inderdaad weinig mods die mooier zijn dan jij(Yvonne niet meegetelt), dus jou rij is als de rij voor de Python in de Efteling
Oh. Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:51 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Janet is al van mij, afblijven.
Jupquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Control F topic voor eenzame rukmods
(verkapte ctrlF-tvp)
Nee.quote:Op zondag 24 december 2006 02:00 schreef TwyLight het volgende:
Janetje open eens een pareltje in ONZ [afbeelding]![]()
Ja das jammer voor je.quote:Op zondag 24 december 2006 02:02 schreef TwyLight het volgende:
Wat moet ik dan doen op zaterdag avond. ik heb alleen fok vrienden.
en bij mij slaapt ze vannachtquote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik praat nu live met haar postmortum, jaloers?
Waarom slaap ik niet bij jou vannacht ?quote:
lekker puh!quote:Op zondag 24 december 2006 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom slaap ik niet bij jou vannacht ?![]()
quote:
Welkom!quote:Op zondag 24 december 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
Incestkliek.
Hoi c.quote:Op zondag 24 december 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
Incestkliek.
Ha dubbel-d.quote:
Oh lordquote:Op zondag 24 december 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben zo verdrietig dat ik spontaan een topic diaree ga houden in CUL![]()
Ik heb geen inspiratiequote:
Wie vind je leuk dan?quote:Op zondag 24 december 2006 02:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb geen inspiratieJe hebt geluk dit keer...
Tevens verkapte ik vind eigenlijk wel best leuk post![]()
Hobbo van der hendige CULquote:
Hobje, hij is verliefd op jequote:Op zondag 24 december 2006 02:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hobbo van der hendige CUL![]()
Waaaaar?quote:
Dat durf ik niet... zit ze straks bij FOK!-radio te vertellen dat het haar zwaar tegenviel en dan sta ik voor lulquote:Op zondag 24 december 2006 02:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hobje, hij is verliefd op je![]()
Maar dat kost je wel een piemelfoto, sturen naar misshobje@fok.nl
Is is zo klein dan?quote:Op zondag 24 december 2006 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat durf ik niet... zit ze straks bij FOK!-radio te vertellen dat het haar zwaar tegenviel en dan sta ik voor lul![]()
Neequote:
Wow wat doe jequote:Op zondag 24 december 2006 02:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hobbo van der hendige CUL![]()
En wrom durf je dat niet danquote:Op zondag 24 december 2006 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat durf ik niet... zit ze straks bij FOK!-radio te vertellen dat het haar zwaar tegenviel en dan sta ik voor lul![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow wat doe je
[..]
En wrom durf je dat niet dan
Checkquote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als naar de ONZ-meet komt dan mag je hem zien![]()
En ik dan?quote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
die van 9 februari ben ik er jahquote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Daar valt eventueel wel wat aan te doenquote:Op zondag 24 december 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik dan?
Ik voel me achtergesteld.
Jij hebt toch een prive stalker ?quote:Op zondag 24 december 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik dan?
Ik voel me achtergesteld.
wordt aan gewerktquote:Op zondag 24 december 2006 02:32 schreef cerror het volgende:
Hey Hob. Cam aan!
quote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Nee nietquote:Op zondag 24 december 2006 02:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die van 9 februari ben ik er jah![]()
jij zegt zeker af op het laatste moment
OMGquote:Op zondag 24 december 2006 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee nietHet vervoer is al geregelt en de muziek voor in de auto is al gebrand
![]()
Top.quote:
Het bier voor onderweg staat nog niet in de koelkast hoorquote:
Brechtjequote:Op zondag 24 december 2006 02:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg wie hadden jullie gemiet?
kon zo snel even niks anders bedenkenquote:Op zondag 24 december 2006 02:43 schreef TwyLight het volgende:
Mwoah. vind Brechtje wel meevallen
Dat dusquote:Op zondag 24 december 2006 02:43 schreef TwyLight het volgende:
Mwoah. vind Brechtje wel meevallen
quote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik praat nu live met haar postmortum, jaloers?
En ik zit nu bij Misshobje op de bankquote:
Aaaaaah, GEZELLIG!!!!!!quote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik zit nu bij Misshobje op de bank![]()
En ik kan zeggen.. het is heel gezelligquote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
je woont vlak bij mijquote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En ik kan zeggen.. het is heel gezellig![]()
![]()
you are playing hard to getquote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
M'n favo fokkers samen op de bankquote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En ik kan zeggen.. het is heel gezellig![]()
![]()
Heee hobje is van mijquote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
M'n favo fokkers samen op de bank
We zitten niet samen op de bank..quote:Op zondag 24 december 2006 14:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
M'n favo fokkers samen op de bank
Detailquote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
We zitten niet samen op de bank..
Hobje zit achter haar computer op een bureaustoel.. en ik zit op de bank met een laptop.
computernerds : zitten jullie ook samen met elkaar te msn-en nuquote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hobje zit achter haar computer op een bureaustoel.. en ik zit op de bank met een laptop.
mag ik naast je zittenquote:Op zondag 24 december 2006 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee nu kunnen we meteen even alles bespreken.. zonder msnquote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
computernerds : zitten jullie ook samen met elkaar te msn-en nu![]()
vrouwenquote:Op zondag 24 december 2006 14:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee nu kunnen we meteen even alles bespreken.. zonder msngaat veel sneller nog ok!
Weet ik niet, ben je eng?quote:
Ach laat hemquote:Op zondag 24 december 2006 14:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hey!!!! Kijken zei ik, niet aankomen
Maar op de meet nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |