Vergetenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg blondie.. dat wee'k hoor... zat naast haar
Je nickname... wat doe je?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:51 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Janet is al van mij, afblijven.
Wada?quote:
*geeft het grif toe...quote:
tsjah, er zijn inderdaad weinig mods die mooier zijn dan jij(Yvonne niet meegetelt), dus jou rij is als de rij voor de Python in de Eftelingquote:
Hele quote op shirt...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
ze doet it right!
verkapte ik kijk alleen naar de teten van een vrouw post![]()
quote:Sex is only dirty if you do it right!
Dude. Ew. Je kwijlt druipt van m'n beeldscherm.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:24 schreef DLTF het volgende:
[..]
tsjah, er zijn inderdaad weinig mods die mooier zijn dan jij(Yvonne niet meegetelt), dus jou rij is als de rij voor de Python in de Efteling
Oh. Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:51 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Janet is al van mij, afblijven.
Jupquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Control F topic voor eenzame rukmods
(verkapte ctrlF-tvp)
Nee.quote:Op zondag 24 december 2006 02:00 schreef TwyLight het volgende:
Janetje open eens een pareltje in ONZ [afbeelding]![]()
Ja das jammer voor je.quote:Op zondag 24 december 2006 02:02 schreef TwyLight het volgende:
Wat moet ik dan doen op zaterdag avond. ik heb alleen fok vrienden.
en bij mij slaapt ze vannachtquote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik praat nu live met haar postmortum, jaloers?
Waarom slaap ik niet bij jou vannacht ?quote:
lekker puh!quote:Op zondag 24 december 2006 02:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom slaap ik niet bij jou vannacht ?![]()
quote:
Welkom!quote:Op zondag 24 december 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
Incestkliek.
Hoi c.quote:Op zondag 24 december 2006 02:12 schreef cerror het volgende:
Incestkliek.
Ha dubbel-d.quote:
Oh lordquote:Op zondag 24 december 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben zo verdrietig dat ik spontaan een topic diaree ga houden in CUL![]()
Ik heb geen inspiratiequote:
Wie vind je leuk dan?quote:Op zondag 24 december 2006 02:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb geen inspiratieJe hebt geluk dit keer...
Tevens verkapte ik vind eigenlijk wel best leuk post![]()
Hobbo van der hendige CULquote:
Hobje, hij is verliefd op jequote:Op zondag 24 december 2006 02:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hobbo van der hendige CUL![]()
Waaaaar?quote:
Dat durf ik niet... zit ze straks bij FOK!-radio te vertellen dat het haar zwaar tegenviel en dan sta ik voor lulquote:Op zondag 24 december 2006 02:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hobje, hij is verliefd op je![]()
Maar dat kost je wel een piemelfoto, sturen naar misshobje@fok.nl
Is is zo klein dan?quote:Op zondag 24 december 2006 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat durf ik niet... zit ze straks bij FOK!-radio te vertellen dat het haar zwaar tegenviel en dan sta ik voor lul![]()
Neequote:
Wow wat doe jequote:Op zondag 24 december 2006 02:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hobbo van der hendige CUL![]()
En wrom durf je dat niet danquote:Op zondag 24 december 2006 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat durf ik niet... zit ze straks bij FOK!-radio te vertellen dat het haar zwaar tegenviel en dan sta ik voor lul![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 02:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow wat doe je
[..]
En wrom durf je dat niet dan
Checkquote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Als naar de ONZ-meet komt dan mag je hem zien![]()
En ik dan?quote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
die van 9 februari ben ik er jahquote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Daar valt eventueel wel wat aan te doenquote:Op zondag 24 december 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik dan?
Ik voel me achtergesteld.
Jij hebt toch een prive stalker ?quote:Op zondag 24 december 2006 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik dan?
Ik voel me achtergesteld.
wordt aan gewerktquote:Op zondag 24 december 2006 02:32 schreef cerror het volgende:
Hey Hob. Cam aan!
quote:Op zondag 24 december 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Nee nietquote:Op zondag 24 december 2006 02:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die van 9 februari ben ik er jah![]()
jij zegt zeker af op het laatste moment
OMGquote:Op zondag 24 december 2006 02:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee nietHet vervoer is al geregelt en de muziek voor in de auto is al gebrand
![]()
Top.quote:
Het bier voor onderweg staat nog niet in de koelkast hoorquote:
Brechtjequote:Op zondag 24 december 2006 02:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg wie hadden jullie gemiet?
kon zo snel even niks anders bedenkenquote:Op zondag 24 december 2006 02:43 schreef TwyLight het volgende:
Mwoah. vind Brechtje wel meevallen
Dat dusquote:Op zondag 24 december 2006 02:43 schreef TwyLight het volgende:
Mwoah. vind Brechtje wel meevallen
quote:Op zondag 24 december 2006 02:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik praat nu live met haar postmortum, jaloers?
En ik zit nu bij Misshobje op de bankquote:
Aaaaaah, GEZELLIG!!!!!!quote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
En ik zit nu bij Misshobje op de bank![]()
En ik kan zeggen.. het is heel gezelligquote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
je woont vlak bij mijquote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En ik kan zeggen.. het is heel gezellig![]()
![]()
you are playing hard to getquote:Op zondag 24 december 2006 14:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
M'n favo fokkers samen op de bankquote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En ik kan zeggen.. het is heel gezellig![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |