Het was dus duidelijk géén homo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Die jongen raakt dat meisje aan
TS wel gezien zijn usernamequote:
Verkapt ik-ben-jaloers-op-mn-fiets-viel-er-maar-eens-een-homo-op-mij-topic?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:44 schreef Ole het volgende:
TS wel gezien zijn username
Hij leek op Jamaiquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:43 schreef Kadoc het volgende:
Hoe weet je dat hij homo is?
heb jij weerquote:
Ja idd'quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah, altijd als ik van die mensen op straat hun echtelijke ruzie zie uitvechten denk ik: hebben jullie geen gevoel van schaamte ofzo? Maar het is eigenlijk ook wel weer grappig.
Dat verklaart dus die cameraman, geluidsman en regisseur die er bij waren.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja idd'
Maar ik heb toch zo een gevoel als of het speeld was
Het kwam toch een beetje over als een GTST scene
Net goed Hermanquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:39 schreef tong80 het volgende:
'En val niet tegen me fiets'
Mijn dag is weer goed
Hé kuthoer wat is jouw voornaam ? Eucalypta ?quote:
Hij viel op de grond omdat een meisje tegen hem aanduwde? Dan was ie idd homoquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Die jongen raakt dat meisje aan en dat meisje duwt die kerel
Hij valt op de grond en komt met zijn benen tegen me achterwiel aan![]()
Nee, erger nog, hij viel tegen de fiets van TSquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Hij viel op de grond omdat een meisje tegen hem aanduwde? Dan was ie idd homo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |