abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:57:57 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44666037
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:57 schreef wdn het volgende:
Oh maar het worden lappies voor webben, websitje bijwerken, chatten enzo.
Ik denk niet voor games (denkend aan iets ala doom of unreal).
Daar zijn deze denk ik perfect voor .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:03:24 #77
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44666183
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:57 schreef wdn het volgende:
Oh maar het worden lappies voor webben, websitje bijwerken, chatten enzo.
Ik denk niet voor games (denkend aan iets ala doom of unreal).
de spijker op zijn kop
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Boks-Chick vrijdag 22 december 2006 @ 20:03:58 #78
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44666196
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 19:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Twee broodjes jonge kaas; daar moet ik het op redden heen en weer

Ik durf het bijna niet te zeggen in het topic waar wij iemand aanbidden die 80km door het zand heeft lopen ploeteren, maar ik begin ook een heel klein beetje moe te worden. Ik moet daarnaast nodig iets aan mijn lichamelijke conditie gaan doen. Wij hebben vannacht maximaal een uur en een kwartier gelopen, maar ik ben van onder tot boven stijf

Owja, en verder komt het helemaal goed met mij hoor
Zo hou je nog een persoonlijk Leerdoel over aan zo'n nacht
Maar een mooie wandeling was het, het weer was perfect

Top dat je de laptopjes nog hebt weten te halen trouwens!
lolwut
pi_44666303
Ik vond het idee en de poging bij voorbaat al geweldig genoeg om zonder voorbehoud vooraf geld over te maken, en raptorix, je hebt het meer dan waar gemaakt. Of je nu 60, 80 of 100 km hebt gelopen, je hebt je 16 uur ingespannen voor het goede doel. Je mag trots zijn op je prestatie. Wat, Heel Fok! (en FOK) mag trots zijn.

Hulde
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:12:27 #80
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44666397
gaaf fat hij het zo'n eind geredt heeft! blij dat het goed met hem gaat en dan ie waarschijnlijk nu wel thuis is en lekker staat te douchen

ElisaB, Buzzer, Raptoprix, de users & alle andere die hebben meegewerkt aan Fok! voor FOK! allamaal harstikke bedankt!!! Echt gaaaaaaaf dit!! Iemand die connecties heeft bij 3fm dat ze het ook nog ff op de radio gaan roepen??
pi_44666484
Het was echt supergoed wat je hebt gedaan. Hulde.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44667057
Hey mietje, je had 100 zullen lopen, ik wil mijn geld terug

Homo's zijn niet te vertrouwen
pi_44667079
pfff pfff pfff

Nou thuis zal hij nog niet zijn, Egmond - Alkmaar zal wel een half uur met de bus zijn en dan nog met de trein naar A'dam. Las hij mazzel heeft is hij nu bijna bij Amsterdam gok ik.

Waar gaan we een standbeeld plaatsen voor hem
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:50:18 #84
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_44667304
Tering Raptorix!!! 80 km...ben mucho onder de indruk....^O^ Gefeliciteerd met deze bizarre prestatie.

Heel erg tof dat je je zo hebt ingezet!
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:50:27 #85
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44667307
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
Hey mietje, je had 100 zullen lopen, ik wil mijn geld terug

Homo's zijn niet te vertrouwen
Het was natuurlijk vele beter geweest als hij zijn nek had gebroken in een kuil in het donker
ik zweer dat ik nooit meer een homo voor mietje uitmaak Raptorix is gewoon een held, een dubbele marathon
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Boks-Chick vrijdag 22 december 2006 @ 20:52:15 #86
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_44667348
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:50 schreef buzzer het volgende:

[..]

Het was natuurlijk vele beter geweest als hij zijn nek had gebroken in een kuil in het donker
ik zweer dat ik nooit meer een homo voor mietje uitmaak Raptorix is gewoon een held, een dubbele marathon
lolwut
pi_44667358
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:50 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ik twijfel of hij homo is. Liep hij met een handtasje?
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:53:50 #88
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44667379
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik twijfel of hij homo is. Liep hij met een handtasje?

hij had wel een schattig rugtasje, geldt dat ook ?
pi_44667422
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:53 schreef buzzer het volgende:

[..]

hij had wel een schattig rugtasje, geldt dat ook ?
Lekker ding is ie he? Ik zou hem eigenlijk moet masseren nu.
Jammer dat het zo'n rechtse rakker is
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:07:34 #90
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_44667703
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Lekker ding is ie he? Ik zou hem eigenlijk moet masseren nu.
Jammer dat het zo'n rechtse rakker is
Hee, het is bijna kerst en het is voor een goed doel. Links, rechts, troelala
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_44668286
Nou daar is ie dan, ok hier even een verslag:

-Het begon gisteravond al goed, ik stapte om half 1 om de trein, maar omdat ik ook al wat pilsjes had gedronken was ik beetje slaperig geworden, en toen schrok ik wakker. Gelukkig was er een wisselstoring, en uiteindelijk half 3 in Den Haag.

Daar werd ik opgepikt en gelijk naar het strand gegaan. Het ging aan begin super, tot en met Noordwijk kon ik redelijk het zand vinden, en schat dat ik zo rond de 11 km/u kon lopen. Helaas werd het na Noordwijk bar en boos, nergens hard zand te vinden, zelfs niet bij de vloedlijn. Tot overmaat van ramp verstapte ik me bij het afzetten, en voelde iets knappen in me kuit. Gelukkig bleek het niet al te ernstig, en kon redelijk door. Helaas, kreeg ik door het mulle zand, enorm lood in me benen, en verzuurde enorm.

Dan de volgende teleurstelling, ik meende al Ijmuiden te zien, en kijkend op me horloge ging ik er vanuit dat ik ongeveer een half uur voor lag op me schema. Tot me schrik bleek het niet IJmuiden te zijn, maar nog maar Zandvoort

Gelukkig werd bij Zandvoort het zand erg goed, en zodiende kon ik weer beetje in me ritme komen, richting de 8/9 km/u.

Het was helaas toch nog een pokkeend, en vooral viseel worden die gebouwen maar niet kleiner

Dan toch in IJmuiden aankomen, met een kwartier achterstand op me schema wat ik in me hoofd had. Bij IJmuiden begon de ellende pas echt, ik wist dat ik naar links moest naar de sluizen, helaas had ik geen idee waar, en omdat ik het niet meer zag zitten, ben ik eerst maar koffie gaan drinken. Daar kreeg ik nog een aanbod van iemand die me wel met auto wou brengen, in eerste instantie dacht ik: ik doe het. Maar toen begon het te knagen, en ben toch gaan lopen. Helaas hopeloos verdwaald, en na 3 kwartier vond ik eindelijk de sluizen. Dit was een Ramp, op google earth leek het alsof die dingetjes 30 meter lang waren, maar ik moest iets van 4 keer heen en weer zaggen over een afstand van 500 meter. Toen kwam de allerdiepste teleurstelling, ik meende dat ik daar direct door kon naar Wijk aan Zee, maar tot me schrik stonden daar ook Hoogovens. Kortom, ik moest een enorme bocht richting Beverwijk maken, en vandaar uit pas naar Wijk aan Zee. Intussen ging het al maar slechter met me voeten, en ik voelde op beiden voeten 2 enorme blaren aan de onderkant komen. Na ongeveer anderhalf uur lukte het me dan toch om in Wijk aan Zee te komen, waar ik nog wat boodschappen heb gedaan. En toen EINDELIJK weer het strand op. Helaas waren me voeten zo pijnlijk dat rennen gewoon niet meer ging, net alsof er 10 naalden in werden gestoken. Gelukkig ging stevig wandelen wel, maar ik begon me intussen zorgen te maken om de tijd, het was immers al iets van 3 uur, en ik moest volgens mij schatting nog zeker 40 kilometer. Kortom dat zou nog tenminste 7 uur duren wanneer ik hard zou doorstappen. Maar goed, later kreeg ik contact met de leiding, die ook al zei: joh je hebt 14 kilometer omgelopen, laten we dat er af trekken. Hoewel nog een heel eind, wel te doen, want zou betekenen, dat ik dat in 4 uur zou kunnen doen. Echter naar verloop van tijd gingen me voeten nog meer pijn doen, en zeker omdat de duisternis al intrad, heb ik samen met de leiding besloten in Egmond aan Zee te stoppen. Ik denk een verstandige beslissing, aangezien op het stuk erna, weinig referentie punten zitten. En ik in geval van problemen, nooit zou kunnen vertellen waar ik me bevond. Maar goed de schade:

-Verzuurde kuiten (deed net 15 minuten over 400 meter
-Idem bovenbenen
-Pijnlijke billen (schuur schuur )
-Koud

Maar goed, bovenal voel ik me erg voldaan, zeker gezien me toch wel wat matige voorbereiding
Maar bovenal dat ik een bijdrage heb kunnen leveren aan kinderen die het heel wat slechter hebben als mij.

BEDANKT IEDEREEN!
BEDANKT BEGELIDING!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:38:12 #92
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_44668425
Het topic gevolgd en had mezelf voorgenomen dat ik 25 euries over ging maken. Hij heeft zich meer dan bewezen en een mailtje voor het rek. nummer is onderweg

Gefeliciteerd met deze fantastische prestatie en super dat je dit gedaan hebt voor het goede doel!
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 21:39:32 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_44668461
Raptor
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_44668506
Geweldig man!

Respect
Rot signature
pi_44668576
Zo en nu een biertje
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:49:07 #96
120443 Shira
*Free Spirit*
pi_44668706
heb je nog geen "spaghetti" benen?
proost
pi_44668726
Je mag je ondertitel wel veranderen: Rappie is een baas!
  MOL-held vrijdag 22 december 2006 @ 21:50:23 #98
44635 XMN8R
mag dat?
pi_44668739
Fantastische prestatie man!!

Ik ben kei-trots op je!

*biertje geef*
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_44668757
quote: