Waarom is de VMBO'er met de kenmerken die jij noemt in jouw opinie synoniem aan een onruststokerquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:10 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Als die jongen een gesjeesde VMBO'er is met een petje en een bontkraag dan is het voor mij helaas pindakaas. Losers en onruststokers zijn de maatschappij tot last. Een directeur die vele verantwoordelijkheden heeft, heeft meer rechten.
Je hele topic is gebaseerd op een veronderstelling, flapdrol.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:54 schreef Haaglander het volgende:
[..]
A ha, veronderstelling na veronderstelling ....... ik houd mij liever bij de feiten.
de feiten van dat moment ja, en dan nog alleen die dingen die jij ziet .. !!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:08 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ik de feiten wel ken. Die zijn algemeen bekend. Jij veronderstelt er lustig op los over wat er mogelijkerwijs in de toekomst kan gebeuren.
Of de directeur van een ziekenhuis die onderhands wat schuift met organen uit Chinaquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:22 schreef peaceman het volgende:
Of een directeur van een wapenfabriek die het belangrijk vindt dat de volkeren in Afrika elkaar modern dood maken....
Zakenman gaat voor. Die andere vreet al heel z'n leven van de maatschappij, en met dat hart zal die zichzelf vast alleen nog maar zieliger vinden.. Zakenman heeft zich de tering gewerkt en een grote bijdrage geleverd aan de maatschappij (hij heeft in principe het leven van die bijstandstrekker betaald), vind dat ie daarvoor wel beloond mag wordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:37 schreef Haaglander het volgende:
Voorbeeld: Er zijn twee mensen die op de wachtlijst voor een donorhart wachten. De ene eeuwige bijstandstrekker staat bovenaan en zou geholpen moeten worden maar de andere heeft een groot bedrijf met vele werknemers. Met zijn dood zou de know how die hij pas heeft opgedaan verloren gaan. Maar ook zijn ondernemersgeest is een uniek gegeven die niet iedereen zo maar heeft.
Wie vind jij dan wie dat hart moet krijgen.? Ik hoef geen emotioneel antwoord maar een antwoord waar over nagedacht is.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:
Grote vraag is wat er met 'waarde' bedoeld wordt.
Hebben we het dan over waarde qua kennis, geld, tov familie, de maatschappij? , enz.enz.
De persoonlijke betekenis van het woord waarde bepaalt wat belangrijk is.
En ook of je randzaken je oordeel laat beinvloeden in zo'n situatie.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:52 schreef Marble het volgende:
Deze kwestie staat sinds kort ook wel officiëel bekend in de wetenschap als het Izzie Stevens-dilemma™.
Blauwe ogen en blond haar zijn ook een pluspunt, uiteraard.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hoe wordt je plaats op de donorlijst trouwens vastgesteld dan?
Gemiddeld bruto jaarinkomen over afgelopen 5 jaar x IQ?
Met minpunten voor alcoholisten, moslims en moeders en pluspunten voor HBO+ ers, VVD-stemmers en mensen die hun voornaam zonder fouten kunnen spellen?
Tenzij van Poolse afkomst uiteraard.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:37 schreef knowall het volgende:
[..]
Blauwe ogen en blond haar zijn ook een pluspunt, uiteraard.
blond haar?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:37 schreef knowall het volgende:
[..]
Blauwe ogen en blond haar zijn ook een pluspunt, uiteraard.
gezien het gebrek aan donors zou je zomaar voor een groot deel je zin kunnen krijgenquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:50 schreef beelz het volgende:
Ik vind dat iedereen dood moet die op een organenwachtlijst staan.
Baseer je die vermoedens ook nog ergens op? Ofeh? Het klinkt namelijk een beetje als onzin.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:31 schreef rutger05 het volgende:
Ik vermoed
Lijkt mij nogal logisch.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:32 schreef knowall het volgende:
[..]
Baseer je die vermoedens ook nog ergens op? Ofeh? Het klinkt namelijk een beetje als onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |