abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47310395
Misschien ben ik dan wat vreemd, maar ik denk juist dat je het moet zoeken in zaken die echt wat meer bieden dan 'Een thema zoeken om bier te drinken'.

Zie ook mijn eerdere post: Kroeg verbouwen - de laatste loodjes...

Juist door andere bronnen aan te boren kun je een breder publiek trekken en jezelf 'positief profileren in de markt' om maar eens een marketing begrip te noemen.

Door de gemeente te laten zien dat jullie meer zijn dan een jongeren cafe kun je ze (denk ik) op den duur warm krijgen voor andere openingstijden.
  donderdag 15 maart 2007 @ 20:10:15 #52
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47312579
Ik bedoelde dat darten ook alleen maar zodat er gegarandeerde omzet is vanaf een uur of 8 (dan begint het). Dat is voor veel kroegen hier in de omgeving de drijfveer.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47327482
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:16 schreef sanger het volgende:
Verzin inderdaad thema dingen voor op de vroege vrijdagavond!

Alleen is het een stuk lastiger te doen dan te zeggen. Darten is zo gek nog niet als ik eelijk moet zijn, maar dan wel een team dat im competitieverband speelt. Er zijn er genoeg in de omgeving. Kijk maar eens bij Seasons, Sportkantine Zeewijk, Cafe het Centrum, De Brug etc....
In competitieverband is inderdaad zo gek nog niet Je noemt inderdaad al een aantal tenten op waar een team is samengesteld. Ik zal t eens op tafel gooien
pi_47327548
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:05 schreef Marsepein het volgende:
Misschien ben ik dan wat vreemd, maar ik denk juist dat je het moet zoeken in zaken die echt wat meer bieden dan 'Een thema zoeken om bier te drinken'.

Zie ook mijn eerdere post: Kroeg verbouwen - de laatste loodjes...

Juist door andere bronnen aan te boren kun je een breder publiek trekken en jezelf 'positief profileren in de markt' om maar eens een marketing begrip te noemen.

Door de gemeente te laten zien dat jullie meer zijn dan een jongeren cafe kun je ze (denk ik) op den duur warm krijgen voor andere openingstijden.
Ook dat is waar ja; liever inderdaad nog dan het zoveelste darts-kroegje op de hoek; probleem is inderdaad onze openings-tijden en geluidsoverlast. Zodra we een bandje laten spelen staat oom agent alweer op de stoep...
We hebben al wel het plan om een BBQ te gaan organiseren. Zeg nou zelf, wat is er lekkerder dan de hele dag op het strand liggen, dan na afloop te BBQen en meteen in de kroeg door te tanken??
Maar of t van de vergunning mag is nog even de vraag
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 10:45:42 #55
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:52:51 #56
65960 sanger
pi_47329124
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:51 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

In competitieverband is inderdaad zo gek nog niet Je noemt inderdaad al een aantal tenten op waar een team is samengesteld. Ik zal t eens op tafel gooien
Ook weet ik dat er in Ijmuiden maar twee serieuze gelegenheden zijn: Sportkantine Zeewijk en Seasons. Beiden hebben Eredivisie teams. Maar ik de buurt bij jullie zit er dacht ik geen 1. Alles is zo gesitueerd rond de Kennemerlaan (behalve Zeewijk).

Helaas kan ik je geen team noemen waarvan ik weet dat ze op zoek zijn naar een gelegenheid. Ik weet wel een team, maar als ik die naar jou stuur valt het team van mijn vriendin volgend seizoen uiteen (teams gaan als 1 team verder), en geloof me, die ruzie wil jij niet hebben.

Nog 1 tip. Neem twee teams en 1 bord. Dan moeten ze om de week thuis ipv alletwee in dezelfde week. Dat tweede lijkt leuk, maar dan heb je de ene week minimaal 16 man, en de andere week 0.
pi_47330124
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is; maar hebben jullie een biljart ?
Een biljart zou wel tof zijn, maar dan past geen mens meer in dat hok
We zijn op zoek naar iets dat heel weinig ruimte inneemt danwel wat heel snel weg te halen en op te bergen is. Tussen half 11 en 11 stroomt het vol, en doe je voor een plasje over een stukje van nog geen 20 meter (van de bar naar de trap naar de wc's en weer terug rustig een minuut of 10 vanwege de drukte Als er dan ook een biljart zou staan werkt het niet. Elke m2 vloeroppervlakte die we kunnen behouden / winnen telt, aangezien dat gelijk staat aan omzet. Biljarters zijn leuk, maar dr zijn maar 4 man hooguit aan het spelen, en kost me ruimte voor 50 man....

Misschien dat een game-competitie iets zou zijn? we hebben een projectie-scherm hangen, dus een xbox en een beamer regelen en je kunt een toernooi fifa oid organiseren.... Van half 9 tot 10 op groot scherm gamen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:26:29 #58
65960 sanger
pi_47330250
Dat is serieus een goed idee!

En dan een soort van laddercompetitie? Of echt in toernooiverband.

Het is dat de Belastingdienst zo allert is recentelijk, anders had ik een pokertoernooi geopperd. Poker is HOT!
pi_47330281
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:22 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

ooguit aan het spelen, en kost me ruimte voor 50 man....

Misschien dat een game-competitie iets zou zijn? we hebben een projectie-scherm hangen, dus een xbox en een beamer regelen en je kunt een toernooi fifa oid organiseren.... Van half 9 tot 10 op groot scherm gamen
kan je proberen!
pi_47384236
Darten is gewoon een heel goed idee. Als ik naar het team kijk waar ik zelf in gooi: Ieder team drinkt wel voor een 100 euro weg op zo'n avondje (5 man). Tegenstander idemdito. Toch mooi meegenomen in je verloren uurtjes.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  Moderator zondag 18 maart 2007 @ 10:56:09 #61
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_47391655
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:22 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Een biljart zou wel tof zijn, maar dan past geen mens meer in dat hok
We zijn op zoek naar iets dat heel weinig ruimte inneemt danwel wat heel snel weg te halen en op te bergen is. Tussen half 11 en 11 stroomt het vol, en doe je voor een plasje over een stukje van nog geen 20 meter (van de bar naar de trap naar de wc's en weer terug rustig een minuut of 10 vanwege de drukte Als er dan ook een biljart zou staan werkt het niet. Elke m2 vloeroppervlakte die we kunnen behouden / winnen telt, aangezien dat gelijk staat aan omzet. Biljarters zijn leuk, maar dr zijn maar 4 man hooguit aan het spelen, en kost me ruimte voor 50 man....

In competitie verband leverd het natuurlijk wel wat meer op
Maar zoals je het omschrijft is een biljart niet haalbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')