Weinig nieuws rondom de club...quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:39 schreef Prosac het volgende:
druk jongens..
topicje mag wel vol, Kerst is geweest
Dan komt alles goedquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef Gollemrulez het volgende:
En daarmee basta.
Misschien speelt Ajax wel zonder Huntelaar, maar met Leonardo. Hoop het niet. Die kleine was ongrijpbaar toen NAC ons uit de beker gooide. Ik denk dat er wel een overwinning in zit als Nevland-Suarez hun vorm hebben. Ajax is kwetsbaar in uitwedstrijden als je d'r vol invliegt - zie Vitesse.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Helaas missen we Sankoh die Huntelaar altijd aardig in de knip had..
Klopt. En een kleine tegenslag kan er al meteen voor zorgen dat er bij Ajax helemaal niks meer goed gaat...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:49 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Misschien speelt Ajax wel zonder Huntelaar, maar met Leonardo. Hoop het niet. Die kleine was ongrijpbaar toen NAC ons uit de beker gooide. Ik denk dat er wel een overwinning in zit als Nevland-Suarez hun vorm hebben. Ajax is kwetsbaar in uitwedstrijden als je d'r vol invliegt - zie Vitesse.
Wat een interesse voor meneertje Seedorf..quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:07 schreef Prosac het volgende:
CHARLTON are in talks with Seedorf.
But before fans at The Valley get too excited, it is not AC Milan’s Holland star Clarence Seedorf.
It is Clarence’s cousin Stefano who plays for Dutch outfit FC Groningen.
Creative midfielder Seedorf, 24, started his career at Ajax before moving to NAC Breda and then Groningen.
A number of clubs are tracking the player. Alan Pardew’s Charlton head the queue but Watford, Fulham, Reading, Birmingham, Derby and Crystal Palace are also keen.
Toch handig zo'n achternaam...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een interesse voor meneertje Seedorf..![]()
Ik wil ook winnenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:34 schreef clauwheee het volgende:
Zondag. Ik wil winnen. Maar dat weten jullie. Moet.
Dat is goed nieuws voor ons. Wie is zijn vervanger?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:40 schreef clauwheee het volgende:
Ja, maar als IK iets wil...![]()
Jup, dies geschorst. Beetje jammer.
Matthijs of Kolder.. zoietsquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws voor ons. Wie is zijn vervanger?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Toch handig zo'n achternaam...
Leuk voor Evgeniyquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef S-Two het volgende:
Levchenko opgeroepen voor Oekraïne.
Tjonge, net nu ie al een tijdje als een natte krant speelt. Ze hadden hem voor het WK moeten selecteren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef S-Two het volgende:
Levchenko opgeroepen voor Oekraïne.
Ach, we hebben de afgelopen vijf jaar allemaal aan kunnen zien wat voor lamzak die Salmon op het veld is. Ik mis m niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:39 schreef Prosac het volgende:
Salmon heeft bij NAC nu al net zoveel gescoord als in een heel seizoen Groningen
Ah, dan heeft ie zijn doelpunten voor dit jaar ook allemaal weer gehad...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:39 schreef Prosac het volgende:
Salmon heeft bij NAC nu al net zoveel gescoord als in een heel seizoen Groningen
Zo maar dat is wel een enorm gemisquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:53 schreef Prosac het volgende:
en weer een goal van een oud-groninger
Frankel
Knurft.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:48 schreef S-Two het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen hoor.
knurft (de ~ (m.), ~en)quote:
Heb net een inteview met hem in de VI gelezen, Salmonquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:39 schreef Prosac het volgende:
Salmon
Het wordt iig een mooie wedstrijd, met dit keer 3 punten voor Ajaxquote:Op zondag 28 januari 2007 11:56 schreef clauwheee het volgende:
Salmon wie
Almost ready voor straks. Ben benieuwd...kheb echt geeeeeen idee wat ik ervan moet verwachten vanmiddag. Kom op heren FC, make my day..!
Dat is dus het geheim om een heule goede voetballer te wordenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stefano vroeg gister aan een maat van me, die in de Jumbo euroborg werkt, waar hij Danoontje kon vinden. Een geheim wapen wellicht?
Danoontje powerrrrrrrrrrrr.
quote:Wateroverlast bij de Euroborg
GRONINGEN - Parkeerplaats P2 bij de Euroborg is overstroomd. FC Groningen raadt supporters daarom aan om de auto zondagmiddag elders neer te zetten. De FC speelt om half drie thuis tegen Ajax.
De clubleiding raadt voetbalfans verder aan om, indien mogelijk, lopend of op de fiets naar het stadion te komen. Er wordt een grote drukte verwacht op de ringweg en bij het stadion.
Juustem!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het wordt iig een mooie wedstrijd, met dit keer 3 punten voor Ajax
is de opstelling van Ajax al bekend?, ik heb liever niet dat Leonardo in de basis start, lastig ventje..quote:Rentree Kruiswijk bij FC Groningen-Ajax
GRONINGEN - Arnold Kruiswijk maakt komende zondag zijn rentree bij FC Groningen tegen Ajax.
De verdediger stond ruim twee maanden buitenspel vanwege een achillespeesblessure. Kruiswijk neemt de plaats in van de geschorste Gibril Sankoh. De aftrap van FC Groningen-Ajax is zondagmiddag om half drie.
De opstelling:
In het doel Roorda. De verdedigers zijn Silva, Kruiswijk, Svejdik en Van der Linden.Op het middenveld spelen Van de Laak, Lindgren, Lovre en Levchenko. Het spitsenkoppel wordt gevormd door Suárez en Nevland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |